2013. március 24., vasárnap

9. rész Veled mindig történik valami.

Eleanor szemszöge:

Mikor letudtuk, hogy csak jót írnak rólunk még felhívtam Jake-t.
- Szia Jake.. - köszöntem.
- Szia Húgi.. Naaa? - kérdezte.
- Khm.... - mondtam és éreztem, hogy pirultam.
- Megvolt? - kérdezte
- Igen,.. - mondtam halkan.
- És milyen volt? - kérdezte izgatottan.
- Elképesztő.. - mondtam.
- Az remek.. Én meg összejöttem Stellel ha nem gond. - mondta.
- Gratulálok.. Nem miért lenne? - kérdeztem viccesen.
- Okééé. Na holnap találkozunk. Puszi Szeretleek. - mondta és letette a telefont.
- jössz már El? -kérdezte LOuis.. Sőt kiabálta. Nem válaszoltam csak mentem. Elterült az ágyon.
- Így hogy feküdjek be melléd, ha helyet sem hagysz,? - kérdeztem.
- Feküdj rám.. - mondta álmosan. Nevettem egyet majd leülltem a popsijára.. A kerek puha popsijára és elkezdtem írni a naplóm.

"Kedves Naplóm!
Úgysem találod ki, hogy most hol ülök! Igen Louis popsiján. xdddd :$. A mai nap lényege: Egyre jobb napjaim vannak a média is csak jókat írt rólunk. Most Louis szüleinél vagyunk akik szeretnek.. Holnap írok..

Kedv: Álmos :/"

- Száálj le rólam El! Nehéz vaagy! - mondta és lelökött magáról.
- Ó igen?? Akkor én azt hiszem Lottie-nál alszzok. - mondtam és elindultam kifelé de megfogta a karom.
- Csak hülyéskedtem. Te vagy a legtökéletesebb lány! - mondta miközben puszilgatta a nyakamat.
- Hm.. - mondtam. Befeküdtünk az ágyba és elnyomott az álom. Másnap 10-kor keltünk Louissal és kómásan mentünk le.
- Jóreggelt álomszuszékok! - nevetett Fizzy..
- Jóreggelt.. - mondtam. Louis cska tátogta.
- Hogy aludtatok? -kérdezte Johan.
- Jól! - mondtam mosolyogva. - Mi a reggeli? - kérdeztem mintha családtag lennék.
- Palacsinta.!!!  - mondta Daisy örömködve.
- Palacsinta? Palacsinta!! Hol a répa lekvár? - mondta Louis és berohant a raktárba.- ANyaaaaaa!! Nem találom a répalekváárt!  -sírt Louis Johannak.
- Louis már elővettem.. - mondta Johan.
- Rééépa!! - mondta és már ette is magába. Én cska kerek szemekkel néztem amit most leművelt. - Tudom, hogy szereted!! - mondta csábítóan nekem Louis. Odamentem és előtte álltam, de ő az ölébeültetett. Kicsit zavarban voltam, hogy a családja előtt ilyen, de Johan cska mosolygott.
- Eljöttök ma a focimeccsemre? -kérdezte Louis.
- Focimeccs? - kérdeztem.
- Igen.. Ameddig te suliba voltál én gyakoroltam a ma esti focimeccsre. - mondta és megpuszilta a nyakam.
- Ééén akarok menni! -mondta Daisy.
- Énis.. - mondtam mosolyogva.
- Nekem ma randim lesz.. - mondta Lottie és készült felállni.
- Állj!! Vissza! - utasította Louis és Lottie cisnálta amit mond. Felakartam állni az öléből, hogy lássa húgát de visszahúzott és a fülembe súgta: Ne húzd ki teis a gyufát most..." megijedtem. Ilyennek még látni se hallani se hallottam. - Szóval? - kérdezte Louis Lottiet.
- Egy srác a suliból... - mondta Lottie.
- Aham.. Hány éves? Hog ynéz ki? Képet! És hova mentek? mettől meddig? mikor menjek érted? - kérdezte Louis.
- Louis ne máár. - mondta Lottie.
- Charlotte Tomlinson!!! - mondta Louis.
- Ilyenkor miért tör ki belőled az a báty akit cska akkor látok, ha egy fiú van a közelembe? - mondta könnyezve Lottie. A keze az asztalon volt én megofogtam bíztatás képp mire felnézett és én cska rámosolyogtam. Kicsit elmosolyodott. - Utálom, hogy jelentkeztél az x Factorba! Utálom, hogy itthagytál minket! - tört ki Lottieból és elidnult fel, de megállt. - Amúgy... 18, szőke haj, kék szem, nemkell kép, étterembe, 5-8-ig és majd ő hazahoz... - mondta Lottie és felrohant a szobájába.
- Egyetek én utánamegyek! - mondta Johan.
- Nem.. Én nem vagyok éhes egyetek addig beszélek vele mint csajszi a csajszival... - mondtam mosolyogva. Sejtettem, hogy ki lehet az az illető..Felálltam Louis öléből és felmentem. Kopogtam az ajtaján.
- Akárki vagy hagyj békén! - kiabálta ki Lottie.
- Eleanor vagyok... - mondtam. Pár perc után kinyitotta nekem az ajtót majd egyből megölelt. Bezártam az ajtót és leültünk az ágyra. - Lottie.. Louis cska félt.. - mondtam.
- De akkor is utálom, hogy elment.. - sírt tovább.
- Miattatok ment el! Nem akarta, hogy az várjon rátok mint most rám.. Azt akarod, hogy a paparazzik minden lépésedet a házban tudják? - kérdeztem..
- Igazad van.. - mondta
- Amúgy jól sejtem, hogy Niall-el randizol? - kérdeztem mosolyogva.
- Igen.. - pirult el.
- Együtt elmondjuk Louisnak?- kérdeztem.
- Megtennéd? -kérdezte.
- Persze! Értetek bármit. Nagyon a szívemhez nőttetek! - mosolyogtam és megöleltem.
- Mi is szeretünk nagyon El! - mondta és jobban megölelt. Letöröltem a könnyeit és megigazítottam a ruháját és haját. Lementünk majd mindenki minket nézett.
- Lottie rendben van és nem gondolta komolyan amit neked mondott Louis... - mondtam. Lottie megofgta a kezem és közelebb mentünk Louis-hoz.
- Nagyon szeretlek Louis! És tudnod kell, hogy Niall-el randizok ma.. - mmondta Lottie megszorítva a kezemet. Louis csak kerek szemekkel nézte majd elmosolyodott. leesett az neki ami nekem is.
- Én is szeretlek Húgi! - mondta Louis és megölelte Lottiet. Aranyosak voltak. Ezután leülltünk enni. Végül csak Daisy szeretne meccsre menni.
- Daisy sajnálom, de cska te akarsz menni és nincs ki vigyázzon rád.. - mondta Johan.
- És ha velem eljön? - kérdeztem.
- Ha El megy és vigyáz rád akkor mehetsz! - mondta Johan. Bólintottam egyet.
- Köszii El! - mondta Daisy és kaptam egy puszit tőle.
- Akkor Louissal jövünk érted a meccs előtt. -mosolyogtam. Elindultunk haza. Miikor bementünk a házba már vártak.
- Na milyen volt anyudéknál? -kérdezte Liam.
- Tökjóó.. Kiderült, hogy El jobban hat Lottie-ra mint én.. - mondta Louis csak nevettem.
- Niall beszélhetnénk? -kérdezte majd elmentek.
- Szóval kisasszony! Van mesélni valód amit elfelejtettél.. - mondta Pezz csípőre tett kézzel. Dani bólogatott. Felhúztak Daniék szobájába és elkezdték a kikérdezést.
- Ezzel nem megyünk semmire inkább elmondom . -nevettem. - Szóval.. Vad, Szexi, érzéki, szerelmes és törődő volt az egész. Először fájt utána élveztem és olyan vááá.. Csajook én teljesen beleszerettem.. nem tudom leírni.. nagyon jó volt.. Eleinte már azt imádtam ahogy csókol, de most ez... - mondtam.
- Áá, de ééédes!! - mondta Dani.
- Ezt megjegyeztem! Én nem vagyok elég szexi!! - mondta Pezz és elindult le. Utánarohantunk. Dani cska nevetett.
- De Pezz életem!! Te vagy a legszexibb pasim!! - mondtam.
- Khm.. - köhögött Dani.
- DAnival együtt. Ti vagytok a legjobb pasiaim!!! Legszexibb, legvonzóbb legcukibb pasijaim!! - mondtam. A fiúk csak röhögtek majd mi is röhögésben törtünk ki.
- Akkor most Niall és Lottie randiznak és majd Niall megrontja Louis drága hugát? - kérdezte Zayn.
- Zayn!! - mondta Niall. - Csak randi.. nem akarom megrontani! Ahhoz még túl fiatal.. várok mire 17 lesz.. -mondta Niall pimaszul.
- Niall.... - mondta idegesen Louis.
- Tudom te bolond! Ha összejön várok rá ameddig kéri...Vagyis izé 18 éves koráig.. - mondta Niall.
- te szerelmes vagy! - mosolygott Hazza. Niall elpirult Louis nagyot sóhajtott. Bementünk a csajokkal hozni magunknak narancslevet majd visszamentünk. leülltünk a kanapéra és nevettünk. Ekkor csöngettek.
- nyitom! - mondta Liam és ment is mert tudta, hogy mi túl lusták vagyunk. - Öm.. Louis.... itt van a szőke pénzéhes ciklonod..... - mondta Liam. Ekkor felfigyeltem.
- Itt az a kurva???? - kérdezte idegesen Pezz. Louis kisétált majd visszajött a számomra ismeretlen lánnyal.
- Te terhes vagy???? - kérdezte Zayn kikerekedett szemekkel.
- Állj.. ő ki?? - kérdeztem..
- Louis csaja volt előtted... - mondta Dani idegesen.
- Hello.. Hannah Walker vagyok. - nyújtotta a kezét.
- Eleanor Calder.. - mondtam és kezetfogtunk.
- Miért jöttél ide? Tudtommal elköltöztél és azt mondtad békénhagysz.. - mondta Louis.
- Hát igazából.. látod ezt ugye? -kérdezte Hannah és a hasára mutatott.
- Nem baszki vak vagyok.. - mondta LOuis kedvetlenül.
- Hát a baba tőled van.. - mondta nyávogós hangon Hannah és ekkor félrenyeltem. Kikerekedtek szemeim amiből szépen lassan könnycseppek kezdtek gyűlni.. Nem volt nagy a hasa a csajnak még de már volt szóval nem lehetett olyan rég. A könnyek utat törtek maguknak ez után, hogy belegondoltam és a poharat eltörtem a kezembe. Persze pár üvegszilánk bele is állt a kezembe.
- Úristen El!!! - mondta Liam és egyből a kezemből szedte a szilánkokat amik nagyon fájtak, de élveztem a fájdalmat. Meg sem szisszentem.
- nem az nem lehet Hannah.. - mondta Louis.
- Nem hiszed el? -kérdezte.
- nem.. - mondta Louis.
- Akkor adj apasági teszthez mintákat és bebizonyítom! . -mondta Hannah.
- Dehogy adok. tudom, hogy nem én vagyok az apja!! - mondta Louis.Én már bőgve rohantam fel Louis szobájába aminek ajtaját becsaptam magam mögött. Liam és Zayn jött utánam.
- Nem is figyelt rám... Nem is foglalkozott velem.. - sírtam.
- El.. Hannah gyereke nem Louis-tól van! - mondta Zayn.
- Honnan tudod??? - kiabáltam.
- és te honnan tudod? -kérdezte Liam.
- Sehonnan... de mivan ha mégis... Nem tűnik nagynak a pocakja szóval nem rég lehetett az... - mondtam sírva. Ekkor belépett valaki az ajtón. Felnéztem és ő volt. Pár szilánk még a kezembe állt.
- Fiúk magunkra hagynátok? - kérdezte Louis. Liam és Zayn kimentek. Louis elkezdte kiszedni a szilánkokat a kezembből. - Veled mindig történik valami.. - motyogta.
- Louis.... - mondtam sírva.
- Esküszöm, hogy nem az én gyerekem!- mondta a szemembe.
- Hogy higyek neked? -kérdeztem.
- Úgy, hogy elmondta, hogy 6 hónapos terhes de mi már 6 hónapja rég szakítottunk.. - mondta Louis.
- Esküszöl? - kérdeztem.
- A többiek is megmondják... - mondta majd bement a fürdőbe a elsősegély dobozhoz. Csak nevettem. Megcsinálta a kezem majd adott rá egy puszit majd megcsókolt.
- Hiszek neked... - mondtam 2 csók között. 3 perc múlva elváltak ajkaink.
- Tudod hanyas a mezem? - kérdezte mosolyogva.
- Nem...- mondtam.
- 17.. - mondta.
- De miért? -kérdeztem.
- Monnd el, hogy mit szeretsz bennem.. - mondta mosolyogva. Ezek szerint hallotta.
- A szemeid, a mosolyod, a hajad, az arcod, az ölelésed, az aggódásod, a figyelmességed, a hangod, a nevetésed, a viccelődésed, az érzéseid, a múltad, a megértésed, a szereteted a fiúk és a családod iránt, a vezetési stílusod, a tehetséged és az érintésed.. - mondtuk együtt.
- Ezért a 17 dologért lett a 17-es a mezem.. - mosolygott.
- Hallgatóztál.. - mosolyogtam majd adtam neki egy csókot. Lementünka hol még Hannah ottvolt. A többiek felénk mosolyogtak, hogy minden rendben van.
- Hannah .. menj el.. nem én vagyok a gyerek apja.. - mondta Louis miközbe a nem fájós kezemet fogta. nagy nehezen elment a liba. Hozzábújtam Louishoz aki csak simogatta a hátamat.
- Akkor nincs semmi baj.. - mosolygott Dani. Még megnéztünk egy filmet majd Niall ment.
- Aztán vigyázz Lottiera hű paripám!! - mondtam
- Úgy ahogy a herecgnő mondja! - nevetett Louis.
- Értettem! Na majd jövök/Jövünk! - mondta Niall és lelépett.
- Szerintem tök cukik lennének együtt.. - mondta Pezz mosolyogva.
- Szerintem is.. - helyeseltük Danival.
- legalább tudom, hogy Niall rendes és vigyáz rá... - mondta Louis.
- Öm elkéne menni Daisyért nem? -kérdeztem Louist..
- De.. Akkor megyek addig még pihenjetek..- mondta és ment. Mi elkezdtünk még egy filmet ami a neveletlen hercegnő volt.
- Mintha Dani-t, El-t és Pezz-t látnám... - mondta Harry nevetve persze a többiek csak bólintottak.
- ezt megjegyeztük!! - mondta Dani. Közben megjöttek Louisék.
- Megjöttünk..! - mondta Louis.
- Sziasztok! - köszönt mindneki helyett Liam. - Lusta bagázs ma már másodjára.... -mondta csóválva a fejét. Daisy bejött hozzánk és megölelt mindenkit egyesével.
- Olyan csini volt Lottie amikor elment Niall-el!! - mesélte Daisy.
- Hm.. mit vett fel? -kérdezte Louis.
- Amit El mondott neki.. - mondta Daisy. Louis rámnézett.
- nyugi már!! Csak egy vajszínű ruha és egy barna bokacsizma.. - mondtam.
- Ami magassarkú! - mondta Daisy.
- Daisy elég az elmondásból.. - nevettem.
- Magassarkú? -kérdezte Louis.
- LOuis ne reagáld túl! - nevtett Zayn.
- Az semmi.. - monta Hazz.
- 18 évesen.. 16 még csak.. -mondta Louis.
- Neked nem menned kéne? Unom már a beszédedet.. - mondta Pezz szokásosan.
- mennyi az idő jégkirálynő? -kérdezte Louis Pezztől.
- 6 óra 17-es.. - mondta Pezz.
- Baszkii!! - mondta Louis és már fel is pattant. Kaptam még egy csókot és Daisy egy puszit. Mi is lassan elindultunk. A fiúk lent nézték a meccset Danival és Pezzel míg Daisy és én fent voltunk mert Daisy-t nem engedték le. Mikor vége lett a meccsnek amit Louisék nyertek Daisy-vel lementünk. Daisy-t felemelte Louis engem meg megcsókolt.
- Nem volt baj ugye? -kérdezte.
- Nem.. mint egy angyal! - mosolyogtam.
- Remek. - mosolygott .
- Ugyes voltál. - mondtam és egy izzadt hajszálat eltűztem a szeméből.
- ááá Haveer! Jóó voltááL!!! - rohantak a  fiúk. Végül Daisy a fiúknál alszik ahogy énis és a csjaok is. Louis átöltözött és lezuhanyzott addig kimentünk a kocsihoz. Pezz mutatott nekem valamit neten. Egy Facebook rajongói oldal a nevemmel. Aranyos.

"Eleanor és Daisy Louis focimeccsén! Aranyosaak!"



- o-kéé ez fura mert csak negyed órája volt... - mondtam nevetve. Közben Louis is kiért. Adott egy csókot majd indultunk is. A fiúk előre bementek már meg a lányok is. Csak Louis meg én maradtunk a kocsiba.
- Akkor ma is velemalszol ugye? - kérdezte.
- Igen. - mosolyogtam.
- Szeretlek ugye tudod? -krdezte.
- Mit csináltál? - kérdeztem nevetve.
- Semmit. Csak kimondom amit érzek. - mosolygott majd kiszálltunk. Louis indult volna át az úton de visszarántottam.
- Néézd!- mondtam halkan és a házhoz mutattam. - Az ott Niall és Lottie. - mosolyogtam. Louis is odanézett. Elindult volna megint de visszatartottam. - Louis.. szeretik egymást, mint mi.. -mondtam mosolyogva. Niall közelebb húzta Lottiet, valamit mondott neki majd lassan közelebb húzta magához és megcsókolta.
- Aranyosak.. - mondta Louis és ős is mosolygott már. Lottie hozzábújt Niall-hez aki megölelte. Végül bementek a házba kézenfogva. Mi is bementünk később, hogy ne legyen feltűnő.
- Sziasztok! - köszöntem Lottienak és Niall-nek.
- Hali!! - mondta Lottie és menekülőrefogta. Én hangosan nevettem.
- Lottie nagyon hasonlít az én 16 éves énemre. - nevettem. -Csak Lottienak vannak barátai nekem nem voltak.,.. - mosolyogtam.
- Ne beszélj erről kérlek!. - mondta Louis és így mindenki előtt elkezdte puszilgatni és szívni a nyakam.
- Khm.. - mondtam és elléptem Louistól.
- Meséljetek.. Mi a helyzet? - kérdezte Pezz.
- Hát... - mondta Lottie.
- Összejöttünk..- büszkélkedett Niall.
- Gratulálk!- mondtam és odamentem megölelni őket. 
- Vigyázz a húgomra!! - mondta Louis Niallnek.
- Szerinted hagynám, hogy bármi baja essen? -kérdezte Niall.
- Jójó tudom na... csak a bátya vagyok na és féltem.. - mondta Louis.
- Tudom Haver! - mosolygott Niall. Láttam Louison, hogy össze van zavarodva.
- Najó.. mi megyünk! Jóéjt csajok! - mondtam.-Ja és fiúk.. - raktam hozzá még majd fogtam Louis kezét és felhúztam a szobájába. - Félted? -kérdeztem.
- Igen.. - mondta. A nyaka körül összekulcsoltam a kezeimet ő pedig a derekamon pihentette. Elkezdtünk lassúzni.
- Niall vigyáz rá.. - mondtam.
- Tudom.. - mondta.
- Akkor meg? -kérdeztem.
- Kezd önállósulni.. - mondta. Értettem.
- Az a jó és ezt te is tudod.. -mondtam.
- Tudom.. - mondta. - Akarod? - kérdezte pimaszul.
- Igen.. - mondtam halkan. Ő fogta magát majd közelebb húzott magához, de tovább táncoltunk. Végigpuszilta a szívás nyomot majd elkezdte csókolgatni a nyakamat és hát megtörtént megint....

ezt a gif-et valószínű hogy többször is fogom használni mert nagyon tetszik :$ 


4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó!! Olyan aranyosak!! Főleg Lottie és Niall most! :$ Meglepődtrem kicsit :$ :DD NAgyon tetszik! Kövit! :)) <3 <3

    VálaszTörlés
  2. Loui az aggódó báttyus :'D <3
    Lottie és Niall pedig... awh *-*
    remélem hamar hozol kövit:) <3

    VálaszTörlés