2013. március 9., szombat

1. rész Viszlát régi, hello új


Akkor itt az 1. rész. Olvassátok. minden 2. nap hozom az új részt mert a másik oldalamra is kell raknom itt a link nézzetek be ide is : "But You're perfect to Me" ami egy Harry-s blog. Jó olvasást. Írj komit ha tetszik! :))

El szemszöge:

"Kedves Naplóm!
Mai nap is olyan volt mint a többi, unalmas. Ma is csúfolódtak, szekáltak és kigúnyoltak. Már a fülem mellett elengedem ezeket, de azért még mindig rosszul esik, hogy nem tudnak elfogadni. Ma kaptam egy szaktanárit...hogy miért? Mert magyaron félbetörtem a rágómat... Jakekkel ma is veszekedtünk, de én nyertem!!
Kedv: Hiperaktív"


Ezeket írtam a naplómba miután Jakekkel egy jót veszekedtünk, persze ő jött előbb bocsánatot kérni, mint mindig. Már 7 óra volt szóval jön a vacsi amit mindig együtt kel tölteni....
- Eleanor! Jake! Kész a vacsi!- kaibálta anya. Mikor kinyitottam az ajtómat akkor nyitotta ki Jake is. Egymással szembe volt a szobánk. Csak röhögtünk és kézenfogva lementünk. Elkezdte mesélni a mai napját.
- És akkor amikor az ebédlőbe mentem odajött hozzám Jessica és elkezdett nekem nyávogni, hogy most hízott 10g-mot és, hogy nem eszi meg ezt a zsíros salátát...- ekkor elröhögtem magam. - Naa várj már ez semmi és amikor áttért arra, hogy mikor viszem el randira meg, hogy a bálba hívjam el akkor odajött hozzánk Sam és lekevert egyett Jess-nek állítólag azért mert már idegesítette a vinnyogása, de tudom én, hogy azért mert bejövök neki..- mondta büszkén a végét bátyám. Csak nevettem.
- Fiam.. többet beszélsz és pletykálsz mint egy csaj! - mondta apa.
- Ja... na és amikor ennek vége lett Adammel lepacsiztam és röhögtünk. Persze igen tudom mire gondolsz.. Na és utána Adam kérdezte, hogy mivan veled és ekkor adta az ötletet, hogy miért nem jössz át a mi sulinkba! - mondta tovább Jake. Hirtelen felcsillant a szemem.
- Látod Patrick.. A pletykákból és a beszédből a fiad egy jó ötletet adott. - mondta anya mosolyogva.
- Akkor átmehetek? - kérdeztem csillogó szemekkel anyáékat.
- rendben...-adta be a derekát anya.
- Felőlem is.. legalább szerzel talán barátokat.. Holnap péntek.. felhívom az igazgatót.. - mondta apa. Közben anya lerakta a tányérokat elénk és ettünk.
- Köszi a vacsit most megyünk! -mondtam és adtam két-két puszit szüleimnek. Jake is ezt tette. Mikor mentünk fel a lépcsőn Jake elnevette magát.
- Na mivan? - kérdeztem mosolyogva.
- Tényleg többet beszélek és pletykálok mint egy csaj? - kérdezte aggodalmasan.
- Nyugii bátyó... még szép! - mondtam nevetve a végét.
- Na jólvan!! - mondta és elkezdett csikizni.
- Jakee!!!! - kiabáltam. Végül elengedett.
- Hééé... tartsunk egy hugi-bátyó estet. - mondta könyörgően.
- Magyarul? - kérdeztem vissza mert ilyen még nem volt.
- Lefürdünk együtt utána megnézünk egy filmet és itt alszol velem! -mondta Jake és már húzott is beljebb.
- Én előtted nem vetkőzök le!! - mondtam "Undorodva".
- Fürdőruhában te hülye!!! - mondta mosolyogva. Felvettem a fürdőruhámat Jake is és beleülltünk a kádba. - És tudod mi lesz jövőhéten pénteken 11:45:12 -kor? - kérdezte miközben megmosta a hátam.
- Te másodperc pontosra tudod? - nevettem el magam.
- Hisz az egyetlen hugicám szülinapja lesz, persze, hogy tudom! - mondta és a hajamba rakott csomó habot.
-Héééé!!!! - mondtam és rákentem én is habot vízzel. Még pancsikoltunk kicsit majd elindultunk tv--zni.
- Mit nézzünk? - kérdezte Jake.
- Filmet.. - mondtam és befeküdtem a meleg ágyba.
- Akkor Végső Állomás 5. - mondta Jake és már be is rakta. - Tudom nem bírod a horrort, de itt vagyok én hozzámbújhatsz. - nyújtotta rám a nyelvét.
- Leharapom bátyó! -mondtam gonoszkodva.
- Na gyere!!!! - és a képembe tolta a nyelvét.
- Fúúúúj. menj máár innen. - nevettem. Mielőtt elvitte volna a pofáját a képemből megnyalta az arcom. - Igen.. mindig is tudtam, hogy kutya vagy Jake..- mondtam nevetve. Erre csak egy párnát kaptama  képembe válaszként, hogy maradjak csendbe mert kezdődik a film. Már az elején elaludtam így nem vesztettem sokat.

Reggel:

- Jó reggelt Húgi.. - ébresztegetett Jake.
- Hány óra van?? - kérdeztem kómásan.
- Fél 7.. ideje kelni. hoztam kakót. - mondta.
- Kakóó!!! -nyitottam ki egyből a szemem. Jake csak nevetett. Már felvolt öltözve. Nemsokára ugyanabba a suliba fogunk járni.. Azért fura mert Jake 20 éves és még szakközépbe jár.. Igen bukott 2x is. Megittam a kakaómat és felkeltem. Átmentem a szobámba és felöltöztem ami egy szaggatott csőnadrágból, egy fehér felsőből, egy vajszínű vastag kardigánből és egy szürke sálból állt. A hajamat laza kontyba kötöttem fel és egy párducmintás topánt vettem fel. Már április vége volt.

- Elviszlek suliba húgi.. - mondta Jake az ajtómba de mikor megfordultam már hallottam, hogy anyával beszél. Lementem én is.
- Jóreggelt. - köszöntem és adtam 1-1 puszit anyának és apának.
- Mikor jöttök? - kérdezte apa.
- Én 2! - mondta Jake.
- Én is.. - mondtam.
- Rendben. Ésszel legyetek! - mondta apa és adott egy puszit a fejemre és egy vállveregetést Jake-nek.
- Anyaaa... Holnap mit csinálunk?? - kérdeztem hátha valami izgit.
- Pihenünk kicsim.. Én is vettem ki szabadnapot hétvégére. - mondta anya.
- Háleluja! Na gyere Húgi elkésünk.  Sziasztk! -mondta Jake és már fogta is a karom. Kimentünk és beülltünk a fekete Range Rover-jébe. Igen bevallom van pénzünk de egyikünk se játsza az elkényeztetettet.. Jake ezt a kocsit is úgy kapta apától, hogy szülinap, karácsony, jogsit megkapta és, hogy most nem bukott meg. Nekem is vannak jó cuccaim és ezért is piszkálnak de nem tehetek erről.. Megérkeztünk közben a  sulim elé.
- Jó legyél! Ha van valami hívj és jövök! - mondta Jake és adott egy puszit.
- Úgy lesz!! Légy rossz!- mondtam és én is adtam neki egy puszit. kiszálltam a kocsiból és megvártam míg lekanyarodik az utcából. Beléptem az osztályterembe és mindenki nézett. Nem törődtem velünk.

Otthon:

- Megjöööttem!! - kiabálta Jake.
- Hamarabb hazaértem bibibiiii. -nyújtottam rá a nyelvét.
- Leharapom! - kacsintott. Gyorsan visszahúztam a nyelvem.
- Milyen volt a napotok? - kérdezte anya.
- Olyan mint a többi. - mondtam. Jake elkezdett röhögni.
- Jajj vicces. - mondta röhögve.
- El.. Sikerült beszélnem Merson High igazgatójával és felvettek! - mondta apa. A nyakába ugrottam. Ez is olyan ritka pillanat nálunk. 
- Köszi apuu! - mondtam mosolyogva. Ekkor Jake megfogta a kezem és felhúzott a szobámba és bezérta az ajtót.
- Jake megijesztesz,.. -mondtam komoly hangon.
- Bocsi.. Gratulálok Huggancs!!! - mondta Jake és megölelt.
- Kössziii. - mondtam mosolyogva. - Na látom már mesélni akarsz. - nevettem és már bele is kezdett.
- Ma Adam véletlen leejtette a vajat a konyhapultról reggelinél és.... - elkezdett fakadni a röhögéstől.
- Mondjaad mááár!! - mondtam mosolyogva.
- És Jessica elcsúszott és egy stréber kapta el.. Tudod a szokásos lelapított haj, vaj színű puha anyagú nadrág kockás ing, fogszabályzó szemüveggel.. És Amikor Jes felnézett hogy ki kapta el és meglátta, hogy a stréber csücsörít és fejjel lefelé megcsókolja Jes egyből sikítva rohant fel de úgy hogy kitörte a 15 centis magassarkúját amibe még járni sem tud nem hogy futni.. - nevettett Jake nekem meg már röhögőgörcsöm volt. Jake végül kiment a szobámból és elkezdtem írni a  naplóm.

"Kedves Naplóm!
Tegnap este megrendeztük Jake-kel az első Hugi-Bátyó napot ami vicces volt. Ma utoljára láttam a sulimat mert abba a szakközépbe megyek ahova Jake jár. Ma is egy jót röhögtem a mesélni valóin de kész csoda.. Ma még nem vesztünk össze. Már várom a hétfőt.
Kedv: Izgatott"

Mikor ezzel végeztem lefeküdtem aludni. A hétvége a semmittevéssel telt el.

Hétfő:

Reggel már 6-kor fent voltam. Felvettem a vajszínű csőnadrágomat egy fehér trikóval és a kedvenc felsőmmel ami sárgás barnás színű volt és fehérrel az volt ráírva: Trouble Maker és egy arany színű Nike deszkás cipőt. A hajamat kiengedtem.

( csőnacinak nézzétek a mackónacit)

Jake már lent várt a kajával.
- Izgulsz? - kérdezte Anya.
- Igen.. - mondtam mosolyogva. Tényleg sokat változtam év eleje óta. Többet mosolygok..Megreggeliztünk és már 7 óra volt. Mivel fél órás oda az út el is indultunk apa nem volt otthon így anyutól elköszöntünk és már a kocsiba is voltunk. 30 percet rádió hallgatással töltöttük. Jake csak mosolygott rám. 
- Tudod.. ma egész nap a nyomodba leszek. - mondta mosolyogva.
- Okéé... - mondtam furán.
- Most miért.... ?? - kérdezte.
- Jake nem vagyok gyerek.. - mondtam.
- De a szemembe az leszel.. a gyerek hugicám! És azért leszek ma veled mert körbevezetlek.. - mondta komolyan. Végül ráhagytam. Az út többi részében csöndbe ülltünk. Ilyen se volt még. Mikor megérkeztünk Adam pont a melletünk lévő helyen parkolt. Gondolom mindig itt találkoznak.
- Csáá Jakee. - pacsizott le a bátyámmal és engem csak utána vett észre.
- El!! Azta!! Mennyit változtál! Jó irányba persze! csini vagy! - mondta és adott 3 puszit.
- Oké Adam.. Ne nyomulj a húgomra. - mondta Jake. Csak röhögtem. Igazából emlékezni nem emlékszek Adamra..Állítólag sokat volt nálunk.. Ekkor vettem észre, hogy Jake és Ad elmentek mellőlem, utánuk mentem és belemarkoltam Jake karjába. Bementünk a suliba. Jake és Ad elvezettek a teremig. Beléptem és annyian voltak ott akik néztek. Oda jött hozzám egy lány.
- Szia.. Stella Sheeran vagyok.. Te vagy biztos Eleanor Calder. Sokat hallottam rólad. - mondta mosolyogva Stella.
- Szia.. igen. és honnan ha szabad tudnom? - kérdeztem és megvakartam a fejem.
- A bátyáddal szoktunk beszélgetni. - mondta mosolyogva.
- Ja tényleg.. mesélte.. csak annyi mindent mesél minden nap, hogy már kezdem felejteni, hogy 1 héttel ezelőtt mik voltak.. Bár.. Jessica esésére emlékezni fogok. -nevettem el magam . Ő is nevetett.
- leüllsz mellém? -kérdezte.
- Igen.. - mondtam mosolyogva. Becsöngőig sokat beszélgettünk és elküldte az órarendet is.. Ma első óra pont ofő volt.
- oh már látom is az új lányt.. Gyerekek ülljetek le. Eleanor ha nem tévedek.. Kérlek mutatkozz be. - mondta a tanár.
- Öhm.. okéé.. - mondtam és kiléptema  tanár mellé. - Eleanor Jane Calder vagyok.. 17 éves nemsokára 18.. hobbim nincs.. Szeretek verseket írni az életemről érzéseimről. úgy jöttem el a másik sulimból, hogy mindenki utált mert apámnak van pénze és kerültem már bajba bevallom.. ha még akartok tudni valamit akkor kérdezzetek.. - mondtam.
- Köszönjük Eleanor.. Te vagy Jake Caldernek a húga ugye? _kérdezte a tanár.
- Igen . - mondtam büszkén.
- Hasonlítotok. Egyébként Mrs. Greenfild vagyok az osztályfőnök. - nyújtotta kezét. kezetfogtunk.
- Még senki nem mondta ezt. - mondtam halkan és mosolyogva.
- Hogy mondtad? -kérdezte a tanárnő.
- Ja semmi.. - mondtam és leülltem a helymre..

6 megjegyzés:

  1. Erős kezdés:D *.* nagyon tetszik:)
    várom a kövit<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hogy érted?:$ :D Örülök neki, hogy ez is elnyerte a tetszésedet!:)) Hozom <3

      Törlés
    2. Igazából csak arra, hogy már az első rész ennyire megfogott:D és, hogy tudom, hogy ez is az egyik kedvenc blogom lesz:) <3

      Törlés
    3. De édes vagy! Köszönöm Imádlak!! :)) <3

      Törlés
  2. Imádom nagyon tetszik :D <3 köviit :)

    VálaszTörlés