2013. március 17., vasárnap

5. rész Nem erre számítottam.

Itt a 5. rész... Holnap idehozom az új részt!! :)) Remélem tetszik!

Eleanor szemszöge:

Miután lefényképezkedtünk már jött is Gina így mentünk vissza a piacról. Már 4 óra volt. Elfáradtam ma pedig alig csináltunk valamit. Mikor visszaértünk azt hittük, hogy pihenhetünk így el is indultunk be.
- Álj Álj... Hova hova?? - kérdezte Gina.
- Őő.. pihenni..  - mondta Louis.
- Nem nem!! Kertimunka!! - mondta Gina. Kikerekedett a szemünk. - Eleanor etesd meg a tyúkokat, lovakat, teheneket, malacokat. Louis szedd össze a fák alól azokat a gyümölcsöket amik leestek! George te a szokásos! - mondta Gina. Kaptunk gumicsizmát meg overált. Viccesen néztünk ki.
- Hogy nézel ki! - nevettem Louis-on.
- Néztél tükörbe El? - nevetett ő is. - Gyere menjünK! - mondta és megfogta a kezem és mentünk.
- De én hátulra megyek.. - mondtam.
- Én meg hátul kezdem. - mondta aranyos mosollyal az arcán. Én is mosolyogtam rá. Elkezdett fájni a fejem, de nagyon. MEgálltam és szédülve leülltem egy fatönkre.
- Mi a baj? - kérdezte. - El gyere!! Cserélni kell..- mondta Louis és felsegített. bementünk és lecserélte a kötést. Ahogy közel éreztem ahogy levegőt vesz és hogy itt van lőttem.. egyre gyorsabban vert a szívem. Hamar végzett. Megofgta a kezem, összekulcsolta őket és elindultunk hátra. Bementünk az istállóba s megálltam.
- El... melyiktől félsz? - nevetett.
- Hát... a lovaktól nagyon... de a tyúkoktól is.....megfognak kergetni Louis!! (xd) - mondtam és szorosabban fogtam kezét.
- Akkor megetetem veled a lovakat és a tyúkokat oké?? - kérdezte. Nevettem egyet és bólintottam. Megfogtam a vödröt amibe a kaja volt és Louis megfogta a másik kezem. Először a lovakhoz mentünk be. Leraktama  vödröt és Louis háta mögött maradtam.
- GYere ide mellém! - mondta. Én lassan mentem oda.Markolt a lókajából és adott neki addig én nekem a táljába vagy milyébe bele kellett öntenem egy keveset. Kimentünk végre.
- Ugye nem volt nehéz! - mondta és átkarolta a derekamat. Elolvadtam...
- Nem.. - mondtam elpirulva.
- Louis!! NEked gyümölcsöket kéne szedned és nem itt lenni!! MEnj azonnal! - mondta Gina. Louis adott egy puszit majd ment. MEgetettem a disznókat meg a teheneket majd jöttek a tyúkok.
- Majd engeedd ki őket hátulra Eleanor! - mondta Gina visszafordulva. Bólintottam egyet. Bementem és lépkedtem közöttük. Szétszórtam kicsit nekik, hogy eltereljem a figyelmüket így öntöttem nekik is. Leraktam kívülre a vödröt majd mikor visszamentem elkezdte a lábával kaparni a csizmámat én futottam a másik oldalra, hogy kiengedjem őket. Nehezen kimentek.. voltak vagy 50-en. Visszamentem és nagyot sóhajtottam. Kimentem az istállóból és kerestem a szememmel Louist. Nem találtam így csak bementem a házba. Nem voltam éhes ezért a szobánk felé vettem az irányt. Körülbelül 6 óra lehetett.. Még mindig nem jutottunk haza... Louis robbant be hirtelen.
- El!!!! Fél óra múlva indul egy busz innen Londonba!!! - mondta hangosan. Felpattantam és megöleltem. Átvettem a ruhámat arra amit ma vett nekem Louis, persze nem előtte. Bementünk Ginához.
- Köszönjük a vendéglátást, de mi most megyünk! - mondta Louis.
- Nagyon szívesen gyermekeim! Vigyázzatok magatokra! És remélem tanultatok 1-2 dolgot.. - mondta és megölelt minket.
- Igen.. nagyon is sokat! - mondtam és megöleltem. Majd a kis George-tól is elköszöntünk. Sötétedett már. Elindultunk a falu közepéhez. Már láttuk a buszt.
- Ezt nem hiszem el Louis! Hazajutunk!! - mondtam mosolyogva.
- Igen!! Azért.. hiányzoni fog az, hogy itt én lehettem és nem szaladgáltak utánam fotósok riporterek.... - mondta.
- Majd vesztek ki szabadságot és elmegyünk valami nyugis helyre! - mosolyogtam. Ő is mosolygott.  Felülltünk a buszra és elindultunk. - Még mindig nem kaptam választ.. - mondtam halkan. Talán ő se hallotta... sőt. biztos! De nem is baj. Elaludtam a buszon és azon gondolkoztam, hogy mit kapok apáéktól..Louis keltett fel, hogy megérkeztünk. Leszálltunk és sétálnunk kellett még.
- Apa még nincs otthon csak este 10 körül ér haza... Anyáék meg nem tudom.. - mondtam lehajtott fejjel.
- Nem baj.. Hazaviszlek és ha nincs otthon senki ottmaradok veled! - mondta. MEgérkeztünk a házunkhoz. Az ajtón egy cetli volt.

" Ha nem lennénk itthon és te hazajöttél Ed-éknél vagyunk! Szeretünk: Anya és Jake "

- Akkor menjünk Edékhez, mert nincs itthon senki.. - mondtam és elindultunk. Már féltem nagyon.. - Louis.. mi lesz ha eltiltanak tőletek?? Ha tőled? - kérdeztem és nem bántam meg, hogy az utolsó két szót is kimondtam.
- Nem hagyom! Nem élném túl ha tőlem is eltiltanának téged. -  mondta őszintén. Rámmosolygott én meg rá. Jól estek szavai. Közben megérkeztünk Ed-ékhez. Belekaroltam Louis-ba és úgy szorítottam kezét. LAssan bementünk. Mindenki az ajtót nézte és mikor megláttak minket egyből felpattantak.
- Kislányom!!!- sírt anya miközbe megölelt. Én is megöleltem és én is sírtam.
- Jól vagyok anya! - mondtam.
- Húgi!! Ne tudd meg mit éltünk át!! - mondta és megölelt. Szorosan öleltük egymást. Mégjobban sírtam.
- Kérlek.... ne Louis-t hibáztassáok!! Nem az ő hibája! HA ő nem lett volna most nem lennénk itt! Kérlek... - mondtam sírva.
- Nem hibáztatunk senkit! Itthonvagytok és ez a lényeg! - mondta anya és megölelt megint.
- Jóestét kisasszony! - mondta egy hideg hang. Apa volt.. előre féltem. Louis odajött mellém, és én megfogtam a kezét annyira féltem.. Ez normális, hogy a saját apámtól félek??? - Magyarázatot kérek.... - mondta. Louis előrelépett, de még mindig nem engedte el a kezem. Talán ekkor látszódott mindenkinek, hogy szorítjuk egymás kezét.
- Mr.Calder.. Kocsibalesetünk volt.. telefonunk merülőbe volt és térerő se volt.. Egy kis faluban éjszakáztunk egy családnál. Igen ha figyelmesebb vagyok akkor nem történik meg, de igenis vigyáztam a lányára és mindent megtettem érte! - mondta Louis közben apám szemébe nézve.
- O igen?? Autóbaleset mi?.... - mondta apa.
- Drágám.. - mondta anya és megfogta apa kezét.
- Eleanor Jane Calder!!!! Mostantól 60 éves korodig csak a bátyáddal mehetsz el velük vagy pedig ha mi megyünk anyáddal! És 3 hétig nem találkozhatsz Vele! - mondta és Louisra nézett. Ezután kaptam egy pofont. Már nem sírtam de a könnyek újra a szemembe gyűltek.
- Verj engem! Adj pofonokat!! Csak Louis-tól ne szakíts el! - mondtam ki végül amit érzek.. NAgyokat nézett. Még egy pofont kaptam mert felemeltem a hangomat. Már zokogva borultam Louis ölelő karjaiba amit apa várt, hogy vége legyen.
- Apa!!!! Nem látod mi van itt????- kiabálta Jake.
- Fiam! Ne szólj bele.! - mondta apa mérgesen. Kezdtem szédülni.
- Louis....- mondtam halkan, hogy csak ő hallja.
- Nem El.. Minden rendben lesz! Ne sírj kérlek! Cssss... - suttogta nekem és egy puszit adott a fejemre. - El... a seb... - mondta Louis.Bólintottam egyet. Egyből leültetett a kanapéra. - Ed!!! Hol van az a rákos segélydoboz???? - kiabálta idegesen Louis. Jake egyből leüllt mellém.
- Hiányoztál húgi! GYere had szedjem le.. - mondta és elkezdte leszedni a kötést. Anya előttem térdelt.
- Anya.. miért teszi ezt? Én szerelmes vagyok.. tiszta szívemből szeretem Louist.-mondtam halkan, hogy csak ő meg a bátyám hallja. Közbe Louis is megjött. Letörölte a vért.
- Ó Még sebe is van a lánynak!! Remek!! Lehet örökre elkéne tiltani titeket egymástól! - kiabálta Apa. Én megint elkezdtem sírni. Anya letörölte a könnyeimet. Az egyik fiú rárakta a vállamra a kezét. Louis lefertőtlenítette újra majd lekötözte. Anya csak mosolygott azon amit mondtam és Jake meg a hajamat piszkálta fülig érő mosollyal. Köszöntem a többieknek is végül meg Stel-nek is sőt meg is öleltem.
- Aggódtam miattad, -mondta. Ő tényleg barátnő.. igaz barátnő!
- Amy.. gyere egy kicsit...- mondta apa. Elmentek beszélni
- Gondolom a büntetésem... - mondtam.. Jake nevetett. - Most mi van te majom? -kérdeztem.
- Az hogy örülök, hogy itt vagy velem és vigyázhatok rád megint hugicáám! Ja és annak, hogy veled kell, hogy menjek mindenhova.. - nevetett. - Várj mi??? anyaaaaaa ments meg!! - mondta. CSak nevettünk.
- Szóval nem akarsz velem lenni?? Ezt megjegyeztem Jake Austin Calder! - mondtam.
- NEm húgi.. Csak mondjuk az első éjszakádon vagy mondjuk a randidon nem akarok majd részvenni! - mondta. Teljesen belepirultam.
- Szemét!! Anya ments meg!! - mondtam és a többiek már a földön fakadtak a röhögéstől. Ekkor kijöttek a szüleim.
- El! Végső döntésünk: Csak akkor mehetsz el ha a bátyád veled van vagy Stella. A fiúkkal is találkozhatsz a városon belül, de meszebbre elmenni  velük csak Jake-kel vagy Stellával. És ami Louis-t illeti.. Találkozhatsz El-el csak előbb megkell, hogy ismerjünk.. - mondta apa. MEgöleltem anyát örömömbe, de apát nem mertem. Majd Louist is megöleltem és a fülembe súgta:
- Én mondtam te bolond!
Csak nevettem.
- Erre nem számítottam. - suttogtam neki. Végül ittaludtunk kívéve anya és apa. Leülltünk a kanapéra.
- Szóval.. mi volt?? - kérdezte Stel tőlünk.
- Igen.. Az elejétől kérjük!! - mondta ZAyn és pislogott mint egy csaj sokszor. Csak nevettünk.
- Hát... Ugye jött értem Louis és elvitt a tengerpartra. Gyönyörűen megterített két személyre. Hegedűsök is voltak. Miután megkajáltunk még sétáltunk a tengerparton. Ezután még aztmondta, hogy elvisz valahova. Elindultunk a hegyhez de akkor egy szarvas ugrott elénk és Louis kikerülte ennek örömére egy erdő szélénél nekicsapódtunk a fának, bevertem a fejem is. Olyanokat kiabáltam Louis-nak amit utána megbántam. Lefertőtlenítette nekem a sebemet és kérdeztem miért ilyen kedves velem ezek után amire csak azt mondta, hogyigazam van. Ezután elindultunk fel a hegynek mert közelebb volt egy falu mint London. Már fájt a lábam a magassarkúmba ezért Louis odaadta a cipőjét. A faluba az első háznál nem fogadtak be a motelba nem volt hely és egy ottani kisgyerek hívott minket, hogy befogadnak 1 éjszakára. Ott voltunk... aztán másnap Louis mondta, hogy egy busz Londonba megy és hazajöttünk.. Ennyi.. - mondtam végig.
- Húgi.. ez cuki meg minden... de te meg a falu??? - kérdezte Jake. Csak rányújtottam a nyelvem Felmentünk aludni. Én Jake-kel aludtam a vendégszobába. Amikor mentem volna be valaki megfogta a kezem és visszahúzott. Olyan közel álltunk egymáshoz.. a homlokunk összeért. belenéztem a gyönyörű szemeibe.
- Eljössz velem holnap a kosármeccsre? - kérdezte.
- Ha nem tévedünk el igen. - nevettem. Ő is nevetett. Megakart csókolni, már közel volt hozzá, de ekkor egy hang szólalt meg.
- Khm.. bocsi.. El tudnál jönnI? - mondta Jake. Elkaptuk hirtelen a fejünket. Már mentem is be.
- Mivan? - kérdeztem durcásan.
- Tudod, hogy nekem is menni kell.. - mondta.
- Igen tudom.. - mondtam...
- Oké!! Nagy fürödj le és moss fogat mert büdös vagy!  - mondta.
- Vicces vagy... -mondtam és lezuhanyoztam meg fogatmostam.

Másnap reggel:

- Jóóóreggelt.!- mondtam és leülltem az asztalhoz.
- El!! Bekell mutatnom valakiket!! - mondta Liam és Zayn egyszerre.
- Jóó csak hagy öltözzek fel! - mondtam és indultam fel. - Ja..... mutasssátok.. végülis ennél jobb se lesz..Jake büdös a pólód.. - mondtam.
- Gyere adok! - mondta Louis és már húzott is fel. Mindenki cska úúúúú-zot amikor felmentünk. Elkezdett keresgélni. Végül adott egy mackónacit ami kicsit nagyvolt rám és egy pólót ami szintén angy volt rám.. Beleharapott az alsó ajkába és csak engem figyelt.
- Öm... miaz?? - kérdeztem.
- Mi?? Ja semmi... csak jól áll a ruhám rajtad.. - mondta és adott egy puszit. Felkonytyoltam a hajam majd lementünk.
- Cukiiiii! - mondta Stel mosolyogva.
- El!! Gyeree!! - kiabálta Zayn.. Elindultam be és ekkor 4 alak állt előttem. 2 pasi és 2 csaj. Liam és Zayn volt. Az egyik lányt nem ismertem fel de a másikat igen Perrie Edwards a Little Mix-ből...
- El! ő itt a barátnőm Perrie Edwards! - mondta Zayn.
- Szia.. Nagyon örülök, hogy megismerhetlek! Már sokat hallottam rólad! - mondta mosolyogva.
- Ő pedig az én barátnpm Danielle Peazer. - mondta Liam.
- Én is sokat hallottam rólad! Örülök, hogy már élőbe is találkozunk! - mondta.
- Ő sziasztok! Én őőőő... a fiúk barátja vagyok Eleanor Calder! - mondtam és kezetfogtam velük.
- El!!! Gyere!!! elfogsz késni majom!!! ÉS még hazakell mennünk, hogy átöltözz!!! - kiabálta Jake.
- Megyeeek várj mááá' te büdöske!!! - kiabáltam. - Öm lányok bocsi.. mennem kell..majd még beszélünk! Bocsii.. Sziasztok! - mondtam és elköszöntem tőlük. Fiúknak két puszit adtam a lányoknak hármat. Hazaértünk, felszaladtam és kerestem ruhát. Végül megtaláltam a tökéleteset. Egy csőnadrág amit visszahajtottam a bokám tetejéig, egy tornacipő és egy sárgás vaj színű felső aminek a váll része csipkés. A hajamat kiengedtem.
- Majd jövüüünk! - mondta Jake és becsapta az ajtót. Louis itt volt értünk. Kidobtuk Jake-t Edékhez és Louissal kettesben mentünk tovább. Mikor odaértünk elfoglaltuk a helyünket és elkezdődött a meccs. Már lassan vége volt mikor Louis felémfordult.
- Eleanor... én.. - kereste a szavakat. - Én téged szeretlek! Teljes szívemből! - mondta majd megcsókolt. Az első csókom vele végre megtörtént. Mondjuk először is csókolt meg valaki. habozás nélkül visszacsókoltam. Mikor nehezen elváltak ajkaink a szemébe néztem.
- Én is szeretlek Louis William Tomlinson.. teljes szívemből. Te kaptad meg először a még ép szívemet! - mondtam mosolyogva.
- Ami ép fog maradni örökre mellettem! Lennél a barátnőm? - kérdezte.
- Igen! - mondtam és újra megcsókolt.


2 megjegyzés:

  1. hogy lehetnek ilyen cukik??? *-*
    és új rész...mmm ;D már ki vagyok éhezve rá xDD (oké,jól vagyok xd)
    a lényeg, hogy: IMÁDOM <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nemtudom énse :$$ Mmm.. fentvan :DD xDDD Rendben!:))
      A lényeg hogy: Én meg téged imádlak! olyan bolond vagy mint én :$$ kedvenc kommentelőm! :)) <3

      Törlés