2013. március 18., hétfő

6. rész Koncert

Itt a 6. rész.. Azért rakok mostanába ide több rész fel mint a Harry-s blogomra mert szeretném ezt is beindítani! Ettől függetlenül holnap oda rakom az új részt! Jó szórakozást!:)))

Eleanor szemszöge:

Az a csók.. életem legszebb napja a mai! Én teljesen elkábultam...Szeret! Louis Tomlinson szeret minden hibámmal együtt... Csak mosolyogtam rá. Csillogtak a szemei.. teljesen elvesztem bennük. Ekkor vége lett a mecsnek. Louis megfogta a kezem és sietősen kimentünk.
- Most miért sietünk? - kérdeztem.
- Mert gondolom te sem szeretnél a nagy tömegben összenyomva jönni ki.. - nevetett. Csak nevettem és elpirultam. Kézenfogva elindultunk a kocsi felé. Beülltünk és elindultunk haza. Mindketten elmerültünk gondolatainba. Észre se vettem, hogy hazaértünk. Vagyis Ed-ékhez.. Ez lett a törzshelyünk. Az ajtó előtt megállított és a szemembe nézett. Elpirultam.
- Mit tettél velem te pasi! - nevettem.
- Hm... szeretném tudni mit követtem el ő nagysága ellen! - perverzen mosolygott miközben közelebb jött hozzám.
- Teljesen elcsábítottál! - mondtam halkan becsukott szemmel mosolyogva.
- És tudod még mit csinálnék veled?- kérdezte halkan még mindig perverz mosollyal. Elpirultam. Nem akarom elsietni AZT... Még nem érzem, hogy készenállnék főleg, hogy most jöttünk össze körülbelül 1 órája....
- Khm.....- köhécselt egy ismerős hang... Elpattantunk Louissal egymástól. - Nem akarom megzavarni ezt a beszélgetést, de El... BEzsélnünk kell.. - mondta bátyám.. Éreztem ez nem lesz kellemes. Adtam még Louisnak egy puszit majd mentem. Jake kivezetett a kertbe és leülltünk a hintaágyra.
- Ahj de nehéz ez húgi... - mondta és átkarolta a vállam. Én hozzádőltem.
- Mégis mi? - kérdeztem halkan.
- Ahogy a szemem láttára nősz fel... Mintha tegnap lett volna, hogy megszülettél.. - nevetett. Én is nevettem.
- Jake.. nem leszek örökké kislány... majd talán lesz egy férjem, lesznek gyerekeim, de még nem.. Igen Jake.. összejöttünk Louissal és nem bánom.. - mondtam.
- Hát húgi... az én szemembe örökre kislány leszel és nem talán hanem biztos! DE! Köszönöm még nem állok arra készen, hogy a húgom bejelentse, hogy férjhez megy és terhes.. ilyen idősen ezt be ne merd jelenteni!! - mondta és megpusziltam a fejem búbját..
- Jake... - nevettem.. - A szemedbe örökre kislány leszek úgy ahogy apáéba a kis hercegnője.. De te is a szemembe örökre kisfiú leszel.. 20 éves vagy én 18 és még mindig azon veszekszünk, hogy melyik mesét nézzük meg! - nevettem mire ő is nevetett.
- Hazamegyünk ma és este megint csapunk egy Húgi Bátyó estét! - mondta nevetve.
- Jake... most megfog változni minden.. - mondtam.
- Tudom!. 1. felnősz, 2. elhanyagolod a bátyád.. Ne sértésnek vedd, de szerettem azt az időszakot is nagyon amikor nem voltak barátaid és törődhettem veled úgy, ahogy egy bátynak kell.. De ennek az időszaknak is örülök, hisz vannak barátaid... Amit utálok most, hogy osztoznom kell Louissal rajtad.. Eddig csak én babusgattalak és szeretgettelek..... de most ott lesz ő is.. - mondtam.
- Héééé! Soha nem hanyagolnálak el te bolond! A bátyám voltál, vagy és leszel örökre!! - mondtam mosolyogva.
- Okéé.. akkor mint báty... mi volt az előbbi beszélgetés???? - kérdezte szigorúan.
- Öööö..... Semmi.. - mondtam.
- El.. ne hagyd magad könnyen! Minnél tovább húzod az agyát ezzel és váratod annál inkább szeretni fog azután! Ne add be könnyen a derekadat! Soha! És mondom... nem akarok unokahúgit/öcsit.... - mondta nevetve a végét.
- Értettem kapitány! - nevettem.
- El!! Bejönnél egy kicsit?? - kiabálta Zayn. Felálltam majd megvártam amíg Jake megofgja a kezem amit neki nyújtottam és mehessünk. Végül megfogta, felállt és mentünk be.
- Minden rendben van? - kérdezte Stel. Bólintottam nevetve.
- Louis! Majd beszélni szeretnék veled! - mondta Jake. Louis nagyot nyelt és bólintott.
- MEGJÖTTTÜNK!! - kiabált be egy ismerős női hang. Danielle volt és Perrie.
- Sziasztok! - köszöntünk.
- Eleanor!! Mesééélj!! - pattant oda egyből a két lány. Nevettem egyet.
- Először is... becézzetek El-nek. Másodjára.. a lényeg, hogy... - mondtam és odamentem Louis-hoz.
- Hogy összejöttünk! - mondta hatalmas vigyorral Louis. Mindenki mosolygott. Hozzám elősször a csajok jöttek utána a fiúk.
- Héé! Csajok és Adam, Ed és Jake... Mehvagytok hívva a holnap esti koncertünkre!! - mondta Harry mosolyogva. Mi kiáltottunk egyet majd Jake elhívta Louist beszélni.

Jake szemszöge:

Nehz volt belátni, hogy a húgom felnő, de egyszer ez is eljön.. neki ma jött el.. Miután fiúk bejelentették, hogy mindenki meg van hívva a koncertre odamentem Louis-hoz.
- Hé.. beszélhetnénk? - kérdeztem
- igen.. - mondta és elindult felfele. Bementünk a szobájába.
- Nos.. arról lenne szó, hogy egyrészt hallottam amit mondtál a húgomnak... Ő még nincs erre felkészülve akármennyire is hihetetlen.. Kérlek ne erőszakoskodj vele...- mondtam.
- Ez természetes Jake... Majd szól ha felkészült rá.. -mondta nekem.
- remek.. a másik. Vigyázz rá kérlek! Nagyon törékeny és mindent magára vesz.. Megbízok benned szóval... Tudom, hogy már sok csajjal volt dolgod ÚGY is nem csak sima kapcsolatban.. kérlek vele ne játsz!! - mondtam.
- Én mindig vigyázok rá mert tiszta szívemből szeretem.. Soha nem játszanék vele Jake.. - mondta. Csak mosolyogtam majd kezetráztunk. Visszamentünk és a többiek csak fakadtak a röhögéstől.
- Min röhögtök? - kérdezte Louis.
- Ezt néézd! - mondta Zayn a földön fetrengve a nevetéstől és visszatekert a videóban ami  a tv-ben látszott. Az volt amikor Taylor Swift fut az utcán és megcsúszik és eltaknyol. Louissal egyszerre nevettünk fel. Fakadtunk még Harry is.
- És te hogy-hogy röhögsz ezen? Hisz barátnőd! - mondtam csodálkozva.
- Szakítottunk.. - nevetett tovább. - Itt épp utánam fut és az én fagyimba csúszott meg.. - nevetett tovább. Ekkor csörgött a telefon. Liam vette fel de ő is alig kapott levegőt.
- Aha értem.. megyünk.. - mondta. - Fiúk.. Menni kell próbálni... - mondta elszomorodva.
- Hát akkor mi lemegyünk a partra csajok?? - kérdezte Ed. Gondolom ránk is gondolt. Mind a 4 lány kiabált egyett.
- El nem megy.. - mondta Louis. Én rá néztem hirtelen.
- Mi,?? De Louis.... Miért?? -nyavajgott El.
- Mert nem akarom, hogy a barátnőmet idegenek nézegessék félpucéran... - mondta és közelhúzta magához El-t. A homlokuk összeért. El elpirult.... hogy hat ez a srác a húgomra. Perrie, Danielle és Stel felmentek fürdőruháért. Állítólag Stel-nek egy egész szekrényi fürdőruhája van. Odaléptem a húgomékhoz.
- Louis..  Akkor mi hazamegyünk és megvárunk titeket amíg befejezitek a próbát és veletek lemegyünk.. Én biztosítom, hogy El nem megy sehova.. -mondtam.
- Miii?? Mióta letettek ti ilyen jóba, hogy még ellenem is összefogtok!! - mondta El, de a kezei még mindig Lou nyakába pihentek ahogy Lou keze El derekán.
- Az remek lenne! - mosolygott Louis majd egy hosszú csókcsatába kezdtek. Én mosolyogva néztem őket kicsit feltünően, de olyan aranyosak voltak... Mikor ajkaik elváltak én másfele néztem.. Ciki volt de nem érdekelt. Még Louis odasúgta El-nek amit én is hallottam, hogy " Nagyon szeretlek" és még adott az arcára egy puszit. Louisék elmentek. Lányok közben lejöttek.
- Hát ti?? Miért nem vagytok fürdőruhában?? - kérdezte Danielle.
- A bátyám és a pasim összefogtak ellenem így csak a fiúkkal megyünk ki Jake-kel.. - mondta El és egy halálos pillantást vetett rám. - De ti menjetek.. Majd megyünk mi is! - mosolygott a lányokra.  El kapott mindenkitől egy puszit majd eltűntek.. Végül mi is elmentünk. Ed odaadta a kulcsot, hogy bezárjam a házat. Elindultunk haza húgival. Mikor hazaértünk anyához leüllt és mesélni kezdett neki. Én felmentem még aludni egy kicsit.

Eleanor szemszöge:

Mikor hazaértünk lehuppantam anya mellé.
- Anya.. mesélhetek?? - kérdeztem pirulva.
- Bármikor mesélhetsz! - mondta és letette az újságot mega  szemüvegét és felém fordult.Mosolygott.
- Hát... Onnan kezdem, hogy amikor a faluban voltunk... - mondtam neki.
- Már kíváncsi vagyok! - mondta fülig érő szájjal. Anyát mindig is érdekelte, hogy mi van velem és várta, hogy meséljek. Nem titkolok előtte semmit és nem hazudok..
- Hát..Ott rájöttem, hogy szeretem és bevallottam magamnak........................... Majd amikor a szemembe nézett és azt mondta, hogy szeret a kosármeccs végénél.. és utána megcsókolt.. az valami leírhatatlan érzés anyu..Utána megkérdezte, hogy lennék e a barátnője én meg igent mondtam! - mosolyogtam és ezzel elmeséltem mindent.
- Örülök, hogy boldog vagy kicsim! - mondta és megölelt. Annyira jól esett, hogy mellettem áll. Közben már 4 óra volt.. 3 órán át beszélgettem anyával. Jött egy sms-em. - Titkos vagy felolvasod nekem? - kérdezte kíváncsian.
- Anya előtted semmi nem titkos.. -nevettem ő is nevetett és megsimogatta a karom.

" Prücsök! 10 perc és végzünk! Fél ötkor találkozunk a parton! Egész délután te jársz a fejembe. Hiányzol.. Szeretlek!! <3
BooBear"


Olvastam fel amit a szerelmem írt nekem.
- Ez de aranyos!! - mondta anya mosolyogva. Én csak elpirultam. - Na menj öltözni és keltsd fel a bátyádat! - nevetett anya. Közben apa hazaért.
- Szia apa! - kiabálta még neki egyett. Berobbantam Jake-hez. - Jóóóóóóreggellt Délutánalvóóó! - kiabáltam.
- B*szki El..... - mondta kómásan.. Minden reggel csak ezt tudja mondani nekem. első szavai ezek... nevettem egyet.
- Készülődj mert 30 perc múlva a tengerparton kell lennünk és egy 20 perc mire odaérünk! - mondtam és már ki is mentem. A szekrényem elé álltam és kerestem a  tökéletes fürdőruhát...  már csak kettő között nem tudtam választani... egy olyan amin fekete alapon mini fehér pöttyök voltak és rózsaszín szívecskék a másik meg egy egyszerű fehér volt aminek a melltartó rész közepén tehát a két mellem között egy bross volt.. Végül az elsőt választottam. Felvettem és rá egy rövidnadrágot meg egy lenge pólót. Elraktam 1 törülközőt egy ásványvizet meg 1 naptejet. Jake már lent várt. Mikor leértünk anyáéknak adtunk 1-1 puszit majd mentünk. Az úton elaludtam így Jake akkor keltett fel amikor odaértünk. Lassan kinyitottam a szemem. A napszemüvegem rajtam volt szerencsére. Kiszálltam a kocsiból és Louis ott várt rám. Jake bement és bevitte az én cuccomat is. Louis nyakába ugrottam majd hosszan megcsókolt. Imádtam a csókjait. Mikor végeztünk kézenfogva mentünk be. Köszöntünk mindenkinek majd levettem a ruhámat. Louis csak nézett.
- Öm.. valami van rajtam, hogy így nézel? - kérdeztem naivan. Közelebb jött.
- NAgyon szexi vagy.. -mondta és adott egy puszit. Belepirultam mindezekbe. - És imádom amikor miattam pirulsz el. - mondta mosolyogva.
- Szerelmeskéim! Egy képet kell csinálnom! Karácsonyi lap a családnak! - mondta pávásan Jake és csinált egy képet.. Szerintem jól sikerült.. Átküldettem Jakkel nekem és Louis is kérte. Beállítottam háttérnek és kijelzővédőnek azt amikor a falu tó partján ülünk. Louis is ugyanezt tette.


Elkezdtem futni be a vízbe majd Harry-vel már versenyt futottunk. Vicces volt mert Harry egyszer majdnem elesett.. Végül én nyertem. Még fröcsköltük egymást majd Niall kaibált, hogy kaja. Kimentünk nevetve mert most Harry el is esett. Leakartam ülni a plédre de Louis az ölébehúzott. Kicsit elpirultam de nevettem.Még sokat voltunk a parton ahol röhögtünk meg hülyéskedtünk. Mikor mentünk vissza a kocsikhoz Danielle és Perrie mellém jöttem.
- Hm? - mondtam kérdően.
- Figyelj... Stel nemtud jönni holnap a koncertre, de neked még nem mondtuk, hogy Daniell-nél készülünk el, gyere te is! - mosolygott Perrie.
- Öm.. rendben.. - mondtam félénken.
- Jajj El.. nem harapunk! Mostmár te is Direction barátnő vagy! És mi kedvelünk és oldódj fel kicsit! -  mondta Danielle.
- Okéé . -mondtam mosolyogva.
- Amúgy becézz Pezz-nek Őt meg Dani-nak. - mosolygott Pezz. Mosolyogtam. Majd beszélgettünk még a kocsiig. Végül holnap 5-kor megyünk Dani-hoz persze majd Pezzel megyek mert nemtudom, hogy hol lakik Dani és majd oda jön értünk egy testőr. Elköszöntünk egymástól. Louissal nagy nehezen váltunk el. Beülltem Jake mellé majd újra elaludtam.  Mikor felkeltem Jake szobájába voltam. Gondolom behozott.
- felkeltél álomszuszék! - nevetett Jake. Csak rányújtottam a nyelvem. - Bikini marad fürdőbe be! Kád előkészítve!  - nevetett Jake. Már mentem is be. Ő jött utánam.
- Holnap 5-kor Pezzel elmegyünk danihoz készülődni a koncertre. - mondtam mosolyogva.
- Okéé. Én nem tudok menni El sajnálom.. - mondta. Kezdett összeállni a kép..
- Te randizol Stelel??? - kérdeztem feléfordulva. 
- Mii?? izé nem... - mondta, de elpirult.
- Hééé! Te!!! Mióta??? - kérdeztem mosolyogva.
- El... csak találkozunk. - mondta nyugodtan.
- De tetsziik!!!!- húztam tovább az agyát.  Ekkor jött egy sms-em megtöröltem a kezem és megnéztem Louis volt. nem érdekelt, hogy Jake látja. Előtte se titkolok semmit.

" Prücsök! Ma írtó szexi voltál, most is csak te jársz a fejembe, de nem a fürdőrucis kép hanem a csók és a mosolyod! Hiányzol! Nagyon szeretlek! Holnap halálom lesz, nem láthatlak cska este x_x Vigyázz magadra! Szeretlek. Csók! <3
BooBear"

Elmosolyodtam ezen. Jake megpuszilta a fejem. Írtam neki vissza.
"BooBear! Ma egész nap csak zavarbahoztál:$ Ölelni, csókolni, látni akarlak! Hiányzol és várom a holnap estét! Szeretlek nagyon-nagyon! <3 xx
Prücsök"

- ohh már becézitek is egymást? - kérdezte mosolyogva Jake.
- I-igen.. - dadogtam.
- És, hogy jöttek a nevek?? - kérdezte mosolyogva.
- Hát.. én azért mert folyton ijeszgetett és olyan mint egy mackóó úgy tudom magamhoz ölelni. Én meg prücsök ami nem tudom miért.. Kérdezd őt.. - nevettem.
- Oo érteem.. - mondta mosolyogva. Kiszálltunk a kádból és utána felvettük a pizsamánakt persze nem egymás előtt. Ezután befeküdtünk az ágyba és elkezdtem írni a naplóm..

"Kedves Naplóm!
A napjaim izgalmasak nagyon. Összejöttem a világ legaranyosabb és legkedvesebb fiújával akit tiszta szívemből szeretek.Ma strandon voltunk és holnap koncertre megyünk.. A fiúk koncertjére. Már várom nagyon...!! Ma is Húgi-Bátyó estét tartunk Jake-kel. xx
Hangulat: Ilyen még nemvolt:$$"

- Ez aranyos tőled! - nevetett Jake. Még beszélgettünk egy kicsit majd elaludtunk. 

Másnap mikor Pezz-t vártam:

- Anyaaa. Nemsokára megyek! - mondtam.
- Jó.. Vigyázz magadra.. Jössz vagy ottalszol Daniéknál? - kérdezte anya.
- Ottalszok náluk. - mosolyogtam. Közben csöngettek. Kinyitottam az ajtót és Pezz volt. Megöleltem.
- Szia csajszi! Mehetünk? - kérdezte.
- Igen, de bejönnél kicsit? -kérdeztem. Bólintott egyet. - Anya.. ő itt Perrie Edwards! A barátnőm! - mosolyogtam.
- Üdv! - köszönt és kezetfogtak.
- Na most megyünk. Sziasztok! - mondtam és már mentünk is. Hosszú séta utn odaértünk Dani-hez. Kopogtunk és már ki is nyitotta az ajtót.
- Sziasztook! GYerteeek! - mondta mosolyogva. Kaptunk 1-1 puszit majd leültünk.
- Na akkor.. kezdhetjük? - kérdeztem. Lányok mosolyogtak. Kivettem csomó ruhát a táskámból és leraktam az ágyra a csomó ruhát. Pezz is elővett párat és Dani is. 1 órás keresés után megtaláltuk a tökéletes összeállításokat,. Pezz egy elegáns fekete ruhát vett fel egy csillogó övvel és egy magassarkút. Haját oldalra fogta lófarokba ésközepesen festette ki szemét. Dani egy farmer csőnadrágot és egy ugyanolyan színű farmer inget vett fel hozzá egy tornacipőt, haja kivolt engedve és az egyik oldalra volt fésülve erős sminket rakott fel magának. Rajtam egy cicanaci volt magassarkúval és egy ehér laza pólót vettem fel rá a dzskeimet a hajamat kiengedtem. halvány sminket raktam magamra. A kocsi ittvolt értünk így mentünk ki. Mikor bevezettek a fiúkhoz akkor egyből Louis nyakába ugrottam majd megcsókolt. Lassan elkezdődött a koncert

Koncert végénél:

- Hé emberek! Szeretnék valamit bejelenteni.. -mondta az utolsó szám végénél.
- Louis-unk szerelmes lett.. - mondta Liam viccesen.
- Pssszt Leyyuum.. - mondta viccesen Louis. - Szóval. Van egy lány... - mondta ki. nekem kikerekedett a szemem. - Teljesen beleszerettem. Remélem elfogadjátok őt. Nagyon csodálatos lány, teljesen elcsavarta a fejem. Most nyílvánosságra hozom kapcsolatunkat ami 3 napja tart. Vicces története van a kapcsolatunknak egyszer majd elmondjuk talán egy Twitcamon.. Kiváncsiak vagytok arra a lányra? -kérdezte. A tömeg csak visított. - Okéé. Előre szólok, hogy nem híresség egy egyszerű lány, de ez fogott meg benne a legjobban.. az egyszerűsége! El.. Kijönnél? - kérdezte Louis. én csak ráztama  fejem, hogy nem. Louis odajött hozzám megfogta a kezem és felhúzott a színpadra. - Srácok. Ő Eleanor Jane Calder! - mosolygott. Én csak pirultam. Mindenki sikított. Louis elémrakta a mikrofont.
- Öm.. Sziasztok! - mosolyogtam és integettem. Így akkora voltam mint Louis a magassarkúba. Amikor a parton voltunk én lábujjhegyere álltam. Odaadták egy rajongónak a mikrofont.
- Nagyoon aranyosak vagytok!!  Eleanor nagyon szééép vaagy! - kiabálta.
- hívjatok El-nek. - mosolyogtam. Zavarban voltam.
- Csókot, csókot, csókot! -kiabálta a 4 fiú meg Dani és Pezz is. Végül a rajongók is kiabálták. Louis egyszerűen felémfordult és megcsókolt. Olyan édes volt. Mikor eltávolodtak ajkaink a fejemre rakta sapkáját. Csak nevettem. Lekísért a színpadról. Még elénekelték a Rock Me-t aztán lejöttek. Közben a csajokkal elkészült az első közös képem amit fel is raktam Twitterre.


"Új barátokra leltem akik elfogadnak! Imádlak csajok! Örülök, hogy befogadtatok a klubba ;) @PerrieEdwards, @DaniellePeazer <3"


2 megjegyzés:

  1. Ohhh...ezért imádom őket annyira <3 minden olyan tökéletes:)
    Én is akarok egy BooBear-t :D xD
    Ui.: amit az előző rèszhez írtál komit... Csak annyit,...hogy köszönöm :)<3
    Imádlak <3 ilyenkor olyan jó érzés Directioner-nek lenni<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :DD Nem sokáig lesz tökéletes! :$ Én iis nagyoon :$$ xddd
      Ui: Nincsmit!! :)) Énis tégeed:D <3 :))

      Törlés