2013. március 22., péntek

8. rész Minden megoldódik.

Első sorban Boldog születésnapot szeretnék kívánni az egyik rendeszeres kommentelőmnek egyben barátnőmnek, testvéremnek Enikő Polyák-nak!! :) Isten élteessen sokáig Enikő!:) Másodszorra meg  megoztam az új részt! Vasárnap lesz a 9.! Jó szórakozáást! :D

Eleanor szemszöge:

Hogy milyen is kaibálásra hazaérni? Úgy, hogy a családod minden kis hülyeségen leordítja egymás fejét? Szörnyű... Utálok ilyenkor élni, itthon lenni. Beléptem az ajtón leraktam a táskámat majd a cipőmet levettem és felsiettem a szobámba. Vagyis ez volt a terv a fejembe de ekkor megszólelt egy hang.
- Eleanor drágám! Hogy megnőttél! Milyen kis szép kislánylettél! - mondta nagynéném utálatos hangon.
- Hello Cecelia....hát.. köszi.. - mondtam levegőért kapkodva. Köszöntem mindenkinek majd felmentem a szobámba. Ledobtam a táskám az ágyra majd elkezdtem Történelmet tanulni. Végül a legnormálisabbakkal tanultam akik ma ebben a házban vannak anya kivételével, Jake-kel, Nate-tel és Sean-nal. Végeztünk olyan 8-kor és nekem sűrgősen beszélnem kellett anyával.
- Jake... Beszélnem kell anyával.. utána te még fent leszel? -kérdeztem.
- Igen úgy ahogy mi is.. - mondta Nate.
- Oké.. Segíts majd nekem Jake! - néztem rá bátyámra és szerintem olvasott a szememből.
- Oké. De érd el anyát.. - mondta. már ott sem voltam. Ekkor jutott eszembe, hogy én azt mondtam, hogy Pezzéknél aludtam,.. Jó mind1......
- Anya! - mondtam neki miközben mosogatott.
- Mondjad kincsem! - mondta nekem de nem nézett rám.
- Segítségedet szeretném kérni.. - mondtam. Ekkor abbahagyta ami csinált és leült a velem szemben lévő székre.
- Mond.. Ha jól gondolom Louis-os ugye? - kérdezte.
- Igen.. - mondtam.
- Mi a baj? - kérdezte.
- Hát tegnap este végül Louiséknál aludtunk és akkor mondta, hogy "El sem hiszed, hogy mennyire kívánlak" és elkezdte utána csókolgatni a nyakam de előtte a hasamat, de nem vette észre a hegeket utána beleharapott a fülcimpámba és anya... az voltaz utolsó lehetőség, hogy eltoljam magamtól.. Meg is tettem, mert már a hasamhoz hajolt megint. Anya mivan ha undorodni fog a hegek miatt? -kérdeztem. Csak nevetett. Esküszöm néha nem értettem.
- Kicsim.. Ha igazán szeret akkor nem érdekli pár hülye heg!! - mondta már komolyan
- De..- kezdtem bele a mondatomba.
- Nincs semmi de.. te is tudod, hogy ez az igazság...és amúgy.. készen állsz már arra? -kérdezte anya. Elpirultam.
- Én... még... nem igazán.. pirultam el mégjobbban.
- Jólvan de remélem szólsz előtte nekem. - nevetett anyu.
- Igen.. Köszönöm.- mondtam és adtam neki egy puszit.
- Jóéjt kicsim! - mondta anya majd felmentem a szobámba. Jake várt ott.
- Na? -kérdezte. Elmeséltem neki ugyanazt szórul-szóra mint anyának. Egy perverz mosoly ült ki az arcára.
- Szerinted? - kérdeztem.
- Szerintem mond el neki, mutasd meg vagy csak várj az elsőig és majd meglátja magától... - mondta Jake.
- Hát nem azért de nekem is ezek kavarognak a fejembe észlény! - kötözködtem vele.
- Eleanor, veled nem lehet beszélni.. Mindenbe találsz valamit amibe bele tudsz kötni! Én így nem segítek! Remélem, hogy Louis tudja, hogy milyen hisztérikát vett magához és ha megtudja vagy meglátja a hülye hegeidet remélem elhagy a múlt miatt!! - kiabálta Jake. Megint veszekedünk...
- Szeret és tudja milyen vagyok! Én cska segítséget akartam kérni, de te erre sem vagy képes! Csak a hülye k*rváidat b*szogatni...!! Utállak Jake!! - kiabáltam majd szinte egyszerre csaptuk be azajtót. Sírtam.. még ilyet nem mondott. Sírtam a párnámba. Ez nagyon fájt. De ha jobban belegondolok miatta vannak ott azok a csúfságok.. Ha ő jobban figyel az útra, a motorra akkor nem lenne ott ami ott van.

"Kedves Naplóm!
MA megismertem louis családját. Imádom őket, bár az apukájával keveset beszéltem, de a húgai irtó aranyosak és az anyuja is. Mikor hazaértem veszekedtek. Itt volt minden idegesítő családtag. Felmentem szobámba tanulni majd anyutól kértem segítséget majd Jake-től amiből nagy veszekedés lett. Ilyet még nem vágott a fejemhez soha. :(( 

Kedv: Elment...:'("

Ismét egy rossz estém volt. Fáradt voltam, alig aludtam valamit. Kisírott szemekkel mentem le ahol mindenki lent volt csak Jake nem..
- Jóreggelt... Mi a baj? -kérdezte anya.
- Összevesztem Jake-kel... - mondtam majd a tejért nyúltam. Öntöttem magamnak.
- Már megint milyen hülyeségen? -kérdezte apa.
- Nem hülyeség..... - mondtam. - Igen fontos volt a segítsége neki is és nem tette meg.. -mondtam. Ekkor jött le ő.
- Jóreggelt. - mondta vörös és álmos szemekkel. Én fogtam magam és elindultam felfele és cska egy "Chh-t" kaptam tőle.

***
Megvolt az évzáró a suliban. Az volt az utolsó hét amikor összevesztem Jake-kel és még mindig nem békültünk ki. Louisnak még nem mondtam el, de minden nap találkozunk és a vágyat a szemében látni. Nem tudtam mit tegyek.. Már lassan 1 hónapja vagyunk együtt.... Végre kijártam már  a szekközepet így nyár és utána is pihenek majd szerzek valami munkát.... Louissal mentem haza mert Jake még leköpni se köpne le engem. Ezt az állapotomat lassan Louis is észrevette, összetört, csalódott és kétségbeesett.
- El... Minden rendben van? -kérdezte.
- Igen... - mondtam majd ránéztem. - Vagyis nem... JAke-kel már  1 hete nem beszélünk ha leköphetne arra se méltatna.. - mondtam.
- És min vesztetek össze? Azt mondtad, hogy elmondod... - mondta Louis.
- Segítséget kértem tőle valamibe amire egyunazt mondta ami a 2 lehetőségem és ezt megemlítettem. Mérges lett és olyanokat  vágott a fejemhez, hogy " Remélem, hogy Louis tudja, hogy milyen hisztérikát vett magához és ha megtudja vagy meglátja a hülye...." itt megálltam. nem akartam még elmondani.
- Hülye midet? Eleanor! Mit titkolsz előlem?? - kérdezte.
- Mind1... ezután kiment a szobámból aztán ennyi.. - mondtam. - AMúgy ma nem mozizunk majd? - tereltem a témát.
- NE tereld a témát..- mondta és megállt. Szembefordított magával és a szemébe néztem. - Mondj el mindent! Szeretném tudni mi az.. - nézett a szemembe. Sóhajtottam egyet.
- Ma este elmondom.. - mondtam végül ki.
- Miért akkor? -kérdezte.
- Mert nem akarom az utca közepén meg majd akkor ottalszok nálatok.. - mondtam.
- Oké, de ígérd meg, hogy elmondod.. - mondta.
- Ígérem. - mondtam és megcsókolt.
- Holnap vár minket anya ebédre és szeretné, ha ottaudnánk.- mondta Louis miközben a kocsiba ültünk be.
- Hm.. már hiányoznak! - mondtam mosolyogva.
- Akkor megyünk? -kérdezte.
- Ez természetes! - mondtam mosolyogva. Közben hazaértünk. Louis leült beszélgetni anyával meg Jake-kel én meg felmentem pakolni. 5 óra volt.Új ruhát vettem fel, de holnap is azt veszem fel így csak azt pkaoltam amit viszek Louis szüleihez. Lementem és elköszöntem anyától meg apától. Indultunk volna ki de Jake megfogta a kezemet.
- Mivan én már puszit se kapok? 3 napig nem láttlak.. - mondta.
- Miez a nagy érdeklődés irántam?? 1 hétig szartál arra, hogy mivan velem!! - mondtam és könnyek gyűltek a szemembe.
- Ne kiabáljatk már szétmegy a fejem! Miért kell minden nap ezt hallgatnom? Min vesztetek össze ami miatt 1 hétig kerülitek egymást??? - kérdezte apa idegesen. Ránéztem Louisra.
- Megvársz a kocsiba vagy megvárod amíg lerendezem? - kérdeztem.
- Megvárlak. - mosolygott rám.
- Apa az nem lényeg, hogy miért! Hanem, hogy miket vágott a fejemhez.- mondtam.
- Isteneem El.. Ne haragudj rám... nem gondoltam komolyan, csak tiszta ideg voltaam. -mondta Jake. Láttam rajta , hogy komolyan gondolja, de azt is láttam, hogy tényleg van valami baj. Megöleltem és egy könnycsepp futott végig az arcomon. ezután végleg mentünk.
- Aranyos volt. - mondta mosolyogva Louis. Cska mosolyogtam. Beülltünk a kocsiba és 3 perc múlva ottvoltunk az 1D házban. Dani és Pezz ottvoltak már.
- Eeeeeeeeeeeeeeeeeeel! Szerelmeeeeeem!! -kiabáltak egyszerre a lányok és nyakamba ugrottak.
- Ó édeseim mennyire hiányoztatok! - mondtam miközben majdnem eldőltünk.
- Őm.. ti jól vagytok? - kérdezte Zayn furcsálkodva.
- Zayyn.. több mint 1 órája nem láttuk életünk szerelmét!! Nem vagyunk jól! - mondta Pezz.
- De mostmár minden oké! - mondta nyugodt hangon Dani. Ezután csak nevettünk. MEgnéztük a holtak hajnalát majd a holtak házát. Már 8 óra volt. Felmentünk Louis-hoz és leülltem az ágyra. Elkezdtem írni a szokásos Naplómat.

"KEdves Naplóm! Ma minden jóra fordult. Végre befejeztem a szakközepet és Jake-kel is kibékültem. Most Louiséknál vagyok. Holnap megyünk a szüleihez majd ottalszunk. Várom már. Most csak ülök és várom, hogy a szerelmem adjon egy törülközőt.. Azt hiszem készenállok ARRA... Szurkolj!:$
Kedv: Izgulós :s "

- Ittvan! - mondta Louis és odaadta a törülközőmet. - Bemehetek énis? -kérdezte mosolyogva.
- Köszönöm és nem.. - mondtam nevetve. Bementem és egy 10 perc múlva kijöttem. Ezután Louis ment, közben beszéltem Jake-kel telefonon.

- Szia Jake.. Készenéllok Arra Louval... - mondtam halkan, hogy ne hallja.
- Óó.. Védekezzetek.. - mondta.
- Valami tanács? -kérdeztem.
- Ne görcsölj! ÉS nem fog elhagyni a miatt! - mondta. - Ezek szerint azt választottad, hogy majd meglátja.. - mondta Jake.
- Oké.. és igen.. - mondtam.
- De most mennem kell Húgi.. majd hívj holnap. Szeretlek! - mondta.
- Szia. Én is.. - mondtam és letette.

Közben Louis is kijött, de én még törülközőbe ültem, mert nem öltöztem fel.
- Öm. izéé.. - mondtam pirulva. -Épp beszéltem a bátyámmal és nem volt időm felöltözni..... - mondtam az igazat.
-Tudom.. hallottam. - mondta mosolyogva. Mi? Hallotta??. - Nem azt amit beszéltetek, hanem, hogy csörög a telód és azt hallottam, hogy köszönsz.. - mondta Louis. Már megnyugodtam.
- Okéé. hiszek neked bolond! - nevettem és elindultam a fürdőbe felöltözni, de ekkor elkapta a csuklómat és magához rántott. Hevesen csókoloztunk majd felemelt én meg a lábaim a dereka köré fontam. Ledöntött óvatosan az ágyára és tovább csókoloztunk. Mikor levegőért kapkodva lélegeztünk megszólalt.
- Ha nem akarod, nem kell.. - mondta.
- De én... akarom.. - mondta pirulva.
- Vigyázok rád,  mint mindig... -mondta és tovább csókolóztunk. Elkezdte a nyakamat csókolni majd elért a törülközőhöz. Megfogta és szétnyitotta. Én reflex-ből odakaptam. - Ne takard magad.. Gyönyörű vagy! - mondta és elkezdte csókolgatni a mellem. eljátszott vele egy kicsit amit én halk nyögésekkel eredményeztem. Ezután elindult a hasamhoz. Minden részemet felakarja fedezni alaposan és megtalálta azt amitől féltem, a hegeket. Felnézett rám.
- E miatt volt minden? -kérdezte.
- Igen.. -mondtam. - Ha most undorodsz tőlem megértem.. - mondtam. A testem bal oldalán végig hegek vannak.
- Ez csak mégjobban tetszik butus.. a tökéletlenség! Senki nem tökéletes, rajtad ez a hiba ami igazából nekem tetszik.. - mondta és elkezdte csókolgatni azt. Megkönnyebbülés járta át a testem addig ameddig az alhasamat nem kezdte csókolgatni. Majd visszatért a számhoz. Játszottunk egymás ajkaival.
- Biztos akarod? - kérdezte. Én csak bólintottam mire elmosolyodott. Megint a nyakamat csókolgatta. Éreztem már a férfiasságát a boxerében. Elpirultam rajta. Ekkor hirtelen feldugta az egyik ujját amin felnyögtem majd a másikat is ami fájt, de utána élveztem. Csak mosolygott közben. Éreztem, hogy lassan elérem a  csúcsot ezért fordítottam a helyzetünkön. Ő került alulra és elkezdtem kínozni. A hasát csókolgattam majd a mutató ujjam a boxerébe raktam és úgy lehúztam azt. Meglepődtem a nagyságán de aztán csak kínoztam tovább. Elkezdtem a kezemmel izgatni majd a számmal. Hangos férfias nyögésekkel jutalmazott.
- El... Istennő vagy.. kezdek kételkedni benne, hogy még szűz vagy.. Olyan jól csinálod... - mondta lihegve. ekkor fordított újra  a helyzetünkön. Én kerültem alulra. Elkezdett csókolni majd óvatosan belémnyomta az elég nagy férfiasságát. Felnyögtem majd elkezdett bennem mozogni aztán tövig felnyomta. Fájt nagyon és sikítottam volna, de a csók miatt csak nyögtem. A szememből egy könnycsepp kigördült a fájdalomtól. Ekkor megállt.
- Jól vagy? -kérdezte. Én bólintottam. lecsókolta a könnyeket majd újra mozgott bennem. Lassan élvezetté alakult a fájdalom. Éreztem, hogy már itt a vég.
- Louis én... - mondtam.
- Csak 1 percet még bírj ki! - mondta majd 1 perc múlva elélvezett bennem majd én is követtem őt.  Befeküdtünk a takaró alá és hozzábújtam szorosan. Már most kezdet fájni. - Megbántad? -kérdezte.
- Nem.. - mondtam mosolyogva és közelebb bújtam hozzá.
- Mi történt, hogy ott vannak a hegek? -kérdezte.
- Motorbaleset... - mondtam röviden. Szerintem értette azért nem kérdezett rá. Végül elaludtam.

Mánap alig bírtam megmozdulni. Louis tv-zet és Spongyabobot nézett.elkezdtem énekelni.
- Mindenki kész?  Igeniis kapitány!! Hangosabban! Igeniis kapitáány! óóóóóóó Kialkik oda lent kit rejt a víz? Spongya bob kocka.. Sárga a színe és lyuk rajta tíz. Spongya bob nadrág.. Kár, hogy a levegő csak szobadíísz. Spongya bob kocka.. de az élet eleme csakis a víz. Spongya bob nadrág. Ki ő? Kocka nadrág, kocka nadrág, kockanadrág spongya bob kockanadráááág!!- kiabáltam. Louis csak nevetett.
- Jóreggelt kis énekesem.. hogy aludtál? -kérdezte.
- Jó reggelt macikám.. Jól.. - mondtam mosolyogva.
- Hogy vagy? -kérdzte..
- Hát alig bírok megmozdulni, de jól!!  - mondtam mosolyogva. Csak egy csókot adott. 10 óra volt így lassan készülődni kezdtünk. Felvettem a csőnadrágomat és egy fekete inget. Hajamat kiengedtem és a napszemüvegemmel hátratűztem. A fekete sarumat vettem fel még. Louis egy világos nadrágot egy csíkos pólót és egy kék kardigánt vett fel tornacipővel. Mire elkészültünk 11 lett, mert Louis még párszor végigcsókolta a hegeimet meg engem... Lementünk. Kicsit már jobb volt, nem fájt annyira. lementünk és nem is ettünk hanem indultunk el.
- Khm.... mesélj majd... - mondta Dani.. ennyire ismernek? ..
- Úgylesz. Puszilok mindenkit! - mondtam és már ki is mentünk. Beülltünk a kocsiba és fél óra múlva ottvoltunk. Bementünk a házba.
- Szia anya, megjöttünk.. - mondta Louis.
- Louis!! -kiabálták a lányok, majd megláttak engem is. - Eleanoooor!!! - kiaálták majd megöleltek. Lottie csak odaszögdécselt és megölelt mindkettőnket. bementünk és köszöntünk Johan-nak és Dan-nak.
- Miújság fiatalok? -kérdezte Dan.
- Semmi.. El tegnap befejezte a sulit és végre többet lehet velem.. - mondta büszkén Louis.
- És te segítettél neki tnaulni fiam?-kérdezte Johan.
- Persze!! Tesiben segítettem.. - mondta pirulva Louis.
- Khm.... - köhögtem egyet.
- Majd Louis megtennéd, hogy majd elmész Daisy-ért majd 4-kor a szakköre? -kérdezte Johan Louistól.
- Persze! - mondta mosolyogva. Még beszélgettünk majd kajáltunk. Dan elvitte a szakkörre Phoebe-t majd ezután beszélgettünk.
- És milyenek a napjaid? -kérdezte Lottie.
- Hm.. Nagyon jó mostmár. - mosolyogtam.
- És zaklatnak a fotósok, rajongók? - kérdezte Fizzy.
- Nem.. szerencsére.. - mosolyogtam. Még társasoztunk és beszélgettünk. Louis simogatta nem feltünően a hegemet. Lassan 4 óra volt így Louis ment öltözni.
- El... GYere már.. - mondta Louis.
- Mi? én is menjek? -kérdeztem.
- Persze te butus! - mosolygott Louis. Leraktam a poharam és mentem felvenni a cipőm, persze a táskám ottmaradt.
- Valaki idedobná a táskám légyszii.. - mondtam. Daisy idehozta.
- tessék! - mondta vidáman.
- Köszönöm! - mondtam és megpusziltam.
- Majd jövünk! - mondta Louis és elindultunk. 10 perc alatt odaértünk és kiszálltunk a kocsiból és Phoebe pont jött ki. Odaszaladt és érdekes módon hozzám először Felkaptam és megölelt. Olyan aranyos volt.
- Mi lene húgi ha elmennénk a Mekibe? -kérdezte Louis.
- Menjünk!! - mondta mosolyogva. Elindultunk.
- Hozom mindjárt. szokásosat igaz ?-kérdezte. Phoebe bólintott. - Te? -kérdezte tőlem.
- 1 sajtburger, sültkrumpli, kóla és fagyi! -mondtam mosolyogva. 10 perc múlva jött már végül egy parkba mentünk és ott megettük. Majd a játszótéren voltunk egy kicsit. Louis leült a padra én eléálltam. Nyilvánosan megfogta a fenekem és magához húzott. Leültetett az ölébe és megcsókolt. 30 perc múlva hazaindultunk. Még beszélgettünk majd felmentünk. Együtt fürödtünk majd felnéztünk a netre. Rólunk szólt az internet.

"Louis Tomlinson a One Direction bolond szívtiprója megtalálta a tökéletes nőt? Sokan azt hinnék, hogy a híres híressel van. De úgy látszik ez esetben nem így van. Eleanor Calder egy egyszerű lány akivel boldog Louis is. Ezek szerint már a fiú a szüleinek is bemutatta őket hisz ma délután Louis ikerhúgáért Phoebe-ért ment Eleanorral. A kislány is szereti a lányt vajon a család többi tagja is? Reméljük! Egyébként aranyos pár nem? Hajrá fiatalok!



2 megjegyzés:

  1. utólag is nagyon szépen köszönöm <3 imádlak. annyira örülök hogy megismertük egymást <3
    a rész pedig szokás szerint nagyon jóó :) <3

    VálaszTörlés
  2. Ugyan nincs mit! :) <3 Én is örülök!! Köszönöm!! :) <3

    VálaszTörlés