2013. március 12., kedd

3. rész Anya és Apa felnőtt gyermekei

Itt a 3. rész! Remélem tetszik!:) Én még mindig sokk alatt vagyok, hogy a Republic frontembere, Bódi László "Cipő" meghalt.. Imádom a Republicot és ez így sokkolt engem:// Ti hogy vagytok velük?... Holnap Csütörtökön új rész! :)

Jake szemszöge:

Imádom a húgomat.. ahogy kitud magáért állni..meg a makacssága. tökre én... Miután kishíjján leráztak minket a csajok Adammal elmentünk Samantháért, a barátnőmért... Már lebeszéltem a fiúkkal, hogy vihetem szóval csak érte kell menni.
- Jake muszáj nekem is menneem? - nyavajgott Adam.
- Igen Adam!! - mondtam komolyan.
- De minek? - kérdezte. Ekkor megálltam.
- Adam.. nemtudom, hogy miért nem bírjátok őt Eleanor-ral és normális választ várok már erre 1000 éve... - mondtam.
- Jake te olyan vak vagy!!!! Én már nem mondok semmit úgysem hiszed el.. - mondta Ad és beüllt a kocsiba. Énis beülltem és már mentünk is Samantha elé. Már várt minket. Gyorsan bepattant és már indultunk is. Mikor kiszálltunk adtam neki egy csókot.
- Samantha... ez itt az Ed Sheeran ház! Ne legyél ennél hisztisebb is.. - mondta Ad. Mire én cska megforgattam a szemeim. Előrementünk Adammal, de mikor megláttam a húgomat Louis karjaiba elfogott a féltési vágy.. Gyorsan visszamentem és húztam magam után Adamat is.
- Most mi van? - kérdezte Ad.
- Látod ezt?? A húgom Louis-sal van!! - mondtam.
- És??? Végre lesz barátja.. - mondta Ad.
- De féltem! Louis nem hétköznapi ember!!! - mondtam..
- Miért félted?? Összejönnek pár hónap után lefekszenek és akkor egyszer El bejelenti, hogy terhes?? - mondta Samantha viccesen. Csak kikerekedett a szemem.
- Ez nem vicces Samantha.. - mondta Ad. - Jake! A húgod nem olyan aki egy olyan embernek akit 1 napja még utált beadja neki a derekát.... - mondta Ad. Igaza volt így lenyugodtam és kimentem a kertbe.
- Sziasztoook! MEdencéés bulii!! - kiabált Ad és már ment is. Csak nevettem. Ekkor láttam, hogy a húgom megfeszül az idegességtől, de várjunk.. vízbe van!! Nem tud úszni!! jöttem rá..
- Eleanor Jane Calder!!! Te a vízbe???? - kérdeztem.
- Ja.. hát megtanultam úszni.. - mondta kedvetlenül.
- Sárcok ő itt Samantha Feeth - mutattam be a többieknek a gyönyörű barátnőm. Sorba köszöntek és Sam csak mosolygott.
- Szia El.. miújság? - ült le húgom mellé.
- Neked nem vagyok El.. Te csak Eleanornak hívhatsz vagy pedig Takarodj A Bátyámtól Ha Kihasználod!! - mondta mérgesen El..
- Bocs ne kapd fela  vizet Jane. - mondta Sam. Kezdem azt hinni, hogy játszik El idegeivel.
- Na most elegem van!!! Te mit képzelsz magadról??? egy nap amikor bátyám rájön, hogy mekkora egy rib*nc vagy és sírott szemmel jön haza első dolgom, hogy megkereslek te liba!!! - kiabálta El és bevonult sőt berobbant a házba. Csak lehajtottam a fejem.
- Ezzel meg?? - kérdezte Sam.
- Samantha itt messzire mentél most.. - mondtam ki végül.
- De Jakeii.. - mondta nyávogós hangon.
- Samantha kérlek.. most odamegyünk, hogy bocsánatot kérj tőle! - mondtam. Nehezen de elindultunk. El ott ült a kanapén és nézte a híradot amikor benne volt a tv-be Louis-sal.

"Ez a titokzatos lány már nem titkos! Louis Tomlinson a híres Brit fiúbanda egyik szívtiprója megtalálta a szerelmet Eleanor Calder egyszerű ember mellet? Vajon meddig tart ez a kapcsolat? Eleanor csak a pénzért hajt és hírnévért?? Szerintetek?"

El felpattant a kanapéról és már könnyes szemmel ment ki amit persze letörölt.

Eleanor szemszöge:


"Ez a titokzatos lány már nem titkos! Louis Tomlinson a híres Brit fiúbanda egyik szívtiprója megtalálta a szerelmet Eleanor Calder egyszerű ember mellet? Vajon meddig tart ez a kapcsolat? Eleanor csak a pénzért hajt és hírnévért?? Szerintetek?"

Ezt nem hiszem el.. Ennek vége! Belőlem nem fognak sztárt csinálni! Felpattantam a kanapéról és most Samantha se érdekelt. Elindultam ki közben a fejembe kavarogtak a gondolatok, hogy mit is mondjak. Kicsordult egy könnycsepp? Ez nem lehet.. Én sohasem sírtam még egy fiú után se. Letöröltem gyorsan majd kint is voltam. Közelebb mentem hozzájuk.
- Louis William Tomlinson! Soha többet nem akarlak látni. Utállak sőt.. Gyűlöllek!! Belőlem nem fogsz bolondot csinálni! Se te se a többiek!! Hagyj békén örökre!  - mondtam és éreztem hogy megint egy könnycsepp fut végig az arcomon. Mi ez? Miért sírok?. Nem érdekelt csak kirohantam.. Hallottam, hogy valaki belerúg az ajtóba.. Louis volt amikor utánam kiabál.
- Eleanor!! Ne menj el kérlek!! - kiabálta utánam. Én már csaptam is be az ajtót. Futottam haza. berontottam az ajtón. Szüleim bent voltak a konyhába.
- El kicsim.. mi történt??? - kérdezte anya.
- Eleanor Jane Calder!!! Mi az, hogy egy semmibe mászkálsz az utcán???? - kiabált apa. Én csak felrohantam, bezártam az ajtómat és sírtam a párnámba.  
- Kicsim.. - mondta anya az ajtón keresztül. Én neki dőltem az ajtónak és lezuhantam a földre.



Ekkor lentről hallottam 3 férfi hangot. A bátyám, Adam és Louis... Ne... Hallottam, ahogy beszélnek.
- De Jake biztos ittvan nem a kedvenc helyén? - kérdezte Adam.
- Adam!! Erre futott Louiséktól a másik irányba van az a hely te földrajz zseni... - mondta Jake.
- Hát fiatal úr.. be se mutatsz az új haverodnak? És megmagyaráznád hol voltatok és a húgod miért kezd megint ellenséges lenni? - kérdezte mérgesen Apa.
- Apa.. Majd.. - mondta Jake és jöttek fel.
- Jake, Adam és.....? - mondta anya.
- Louis Tomlinson! De erre nem érünk rá Mrs. Calder! - mondta Adam.
- Húgi... ittvagy? - kérdezte Jake.
- Nem.. MEghaltam.. - mondtam de rájöttem, hogy hall. Csak nevetett.
- Húgi.. Ne csináld ezt megint..Tudod, hogy én nyerek. - mondta Jake.
- Nem Jake.. Ma nem! -mondtam elcsukló hanggal.
- Fiam.. mi folyik itt? ÉS El viselkedése? -kérdezte anya.
- Anya... majd elmeséljük.. Vagy Ad!! Meséld el anyáéknak! - küldte le Adat Jake.
- El kérlek... Mi történt? Mi a baj? - kérdezte Louis közben ütögette az ajtót.
- Menj el innen!! - mondtam és lefolyt csomó könnycsepp. 
- Én addig nem megyek el innen ameddig nem beszélünk!- jelentette ki Louis.
- Húgi.. Ez félreértés biztosan! Ezek nem tudják mit beszélnek... Ez nem igaz érted??? És tudod mi a legrosszabb?? - kérdezte Jake.
- Jake akkor mi ez? Louis cska játszik velem.. pedig... - kezdtem el mondani de eszembe jutott, hogy Louis is ott van. Csak hallgattam.
- El.. Nem gondoltam volna, hogy ilyen hamar eljön ez a nap! De azt hiszem felkell vállalnom a teljes féltő bátyó szerepét.. Megkell ismernem majd minden udvarlódat mert gyönyörű vagy és kinek ne tetszenéL? Ha nem a húgom lennél én komolyan rádhajtanék! És Hidd el.. Louis nem használ ki! És a legfurcsább, hogy most a húgom udvarlóját védem mert a makacs húgom nem hallgat meg senkit és nem enged be senkit.. Pedig a bátya itt áll kint és várja, hogy megölelhesse. Erről eszembe jutott egy történet.. - mondta Jake.
- Mi? -szipogtam. Szerintem Louisék is leülltek ugyanúgy az ajtóhoz és nekidőltek mert éreztem, hogy ők erősebbek így felém is fordult kicsit az ajtó...
- Van egy testvérpát. A fiút aki 3 évvel idősebb húgánál úgy hívják, hogy Austin és a lányt pedig Jane. A lány nagyon visszahúzodó mégis makacs és nagy a szája. Egyik nap Austin azt veszi észre, hogy vigyáznia kell húgára, de Jane ezt megakadályozza. Bent van a szobájában, bezárta az ajtót és nem enged be senkit. A bátya tudja az igazat és így Jane udvarlójával William-mel ül a földön és várják, hogy Jane kinyissa az ajtót,  de még a bátyát sem engedi be pedig nagyon szertik egymást. Austin tudja, hogy Jane az ő ölelésére vágyik most és William igaz szavaira. Austin-nak furcsa ez mert ilyen még nem volt.. a húga eltaszítja magától őt , pedig segíteni szeretne neki... Húgi.. kérlek! Igazat mondunk! - fejezte be végül Jake. Tudtam, hogy ez hármunkról szól.. a harmadik nevünkkel. Felálltam és kinyitottam az ajtót. Jake-ék felpattantak a földről és bejöttek. Én Jake karjaiba borultam s zokogtam. Azt hiszem kedvelem Louist csak nem akarom bevallani magamnak.
- Húgi.. tudom mire gondolsz! Tedd meg! Vagy csak előbb hallgasd meg őt!. - mondta Jake. Elmentem ölelő karjaiból és Louis-ra néztem. Kisírta a szemeit.. Értem??
- El.. Ez az egész nem igaz! Én nem használnálak ki mert egy gyönyörű kedves lány vagy és nem akarlak elveszíteni mert tetszel és még soha nem éreztem ilyet! Ami bennem van... Ami kialakul ha tovább is veled leszek.. - mondta Louis.
- Te szemét!!! -kiabáltam.. -Ez hazugság volt!! - mondtam. - Most menj innen! - mondtam már halkan. Louis csöndben, lassan elment. Nem tudtam benne bízni mert mivan ha kihasznál és csak egy egyéjszakás kaland kell neki? Rossz volt rákiabálni, kimondani ezeket, de féltem tőle akármennyire is szeretem....

4 nappal később a többiekkel beszéltem csak Louis-sal nem... Ma van a szülinapom szóval remélem cska jó lesz.. Jake ugrott rám nagy vidáman és elkezdte énekelni a rossz hangjával a "Boldog szülinap" - ot. vicces volt. Ekkor anya és apa jöttek be a tortámmal. Egy kép volt cukormázzal a tejtején. Amikor még kicsit voltam és most. Nagyon aranyos volt a kép. A kép legtetejénél volt a 18 -as gyertya.
- Kívánj valamit! - mondta anya. Becsuktam a szemem és kívántam majd elfújtam a gyertyát.
- Na mit kívántál? - kérdezte Jake.
- Jake nem mondom el.- mondtam mosolyogva. Kimentek majd felöltöztem majd lementem.
- Anya és apa mingyárt jönnek elmentek 10 percre mert elfelejtettek valamit.. - mondta Jake és nézte a tv-t, kapcsolgatta. Ekkor megállt a Many mesternél.
- Many mesteer kalandajiiI!! - kiabálta a 20 éves bátyám.. Leülltem mellé és a kezembe vettem a távirányítót. Elkapcsoltam a Zümmy kalandjaira. - Elanor!!! Many mester ment!!!! - mondta Jake.
- Itt meg Zümmy megy!!!!! Ezt nézzük! úgy is jobb mint az a spanyol szappanopera. - nyújtotam rá a nyelvét. Elkezdtünk veszekedni játékból ekkor anyáék jöttek meg.
- Hhh.. Anya és Apa felnőtt gyermekei... - mondta Apa viccesen.. még soha nem volt ilyen.. Mi csak nevettünk Jake-kel.
- Kicsim! Boldog születésnapot! - mondta anya és átnyújtott egy dobozt. Kibontottam és a dobozt is kinyitottam. Ekkor egy balerina ugrott elő és táncolt kellemes hang kíséretében.  Csak néztem és mosolyogtam. Észre se vettem, hogy a többiek bejöttek és mögöttem álltak annyira mosolyogtam és a múlton gondolkoztam.
- Nézd meg a kis szekrény fiókját! - mondta Stel.
- Héé! Ti itt vagytok??? - kérdeztem ijedten ekkor megláttam Louist is.
- Nemáár, hogy nem vettél észre! - mondta Harry röhögve. Csak megráztam a  fejem és megnéztem a fiókot. Egy nyaklánc volt benne... Amit ki lehetett nyitni. 3 kép volt benne.. 1 amikor Anya, Apa, Jake és Én vagyunk, 2 amikor a többiekkel vagyok és 3 amikor kislány voltam és volt még 1 szabad hely ahol semmi nem volt. 
- ez gyönyörű! Köszönöm! - mondtam és megöleltem egyesével mindenkit. Louist is. Olyan fura volt. Ekkor Louis elhívott.
- Mit akarsz? - kérdeztem.
- 1x.. csak egy vacsora.. kérlek.. - mondta.
- És leszállsz rólam? - kérdeztem. Megrázta a fejét. Bólintotam.
- 7-re érted jövök! - mondta és mosolyogva kiment.  Ebéd után Jake-kel lementünk a tópartra. Leülltünk és beszélgettünk.
- Elmész vele ugye? - kérdezte.
- Igen. - mondtam.
- Nem fogod megbánnI! - mondta.
- Remélem. - mosolyogtam.
- 13 évvel ezelőtt ugyanígy ültünk ugyanitt. emlékszel? - kérdezte. Bólintottam.
- Akkor minden szép volt.. - mondtam.
- ÉS ugye nem dobod ki a balerinát attól mert már nem jársz balettra? - kérdezte JAke.
- Nem! Imádom!-  mondtam mosolyogva. Még sokat beszéltünk majd elindultunk haza mert készülődtem. El sem hiszem hogy 5 órán át ott ülltünk Jake-kel.



- Mit vegyek fel?? - kiabáltam a szobámból hátha valaki jön. Végül mindenki jött.
- Na szóval.. hova is mentek? - Kérdezte Jake.
- Vacsorázni.. - mondtam.
- Akkor..... - mondta anya és lekezdett kotorászni.
- Ne hagyd magad kicsim!! És anya! Biztos valami drága helyre fogja vinni szóval úgy add nekia  ruhát.. Biztos vagyok benne, hogy jó lesz minden! Ezt ígérem! - mondta apa és megpuszilta a fejem.
- Father... te mióta vagy ilyen érzelgős a lányoddal? - kérdezte Jake viccesen. Csak röhögtünk. Végül egy vajszínű ruhát kaptam aminek a derekánál van egy fekete öv szerűség. Ehhez egy fekete magassarkút vettem fel. Felöltöztem már és a sminkem is kész volt. Nem volt nagyon erős.
- A hajam?????  - kérdeztem és már csak 10 percem volt.
- Laza konyty!!! - mondta apa és Jake egyszerre. Anyára néztem és bólintott. LAza konytyba felraktam a hajam. Egy vajszínű fülbevalót raktam be a fülembe ami hosszú volt így túllógott a hajamon. Karkötőket vettem fel és a nyakláncot amit ma kaptam.

Csöngettek. LOuis volt. 
- Eleanooor Drágááám!! - kiabált viccesen Jake.
- Jakeee egyetleneeem!! - kiabáltam amikor mentem le a lépcsőn. 
- Igen... Anya és Apa felnőtt gyermekei.. - nevetett apa megint. Felvettem a dzsekim.
- Louis! Éjfélre hozd haza a lányomat!! - mondta apa.
- És bízok benned Lou! Semmi hülyeség vagy velem gyűlik meg a bajod! -folytatta apa szavait Jake..
- okéé értjük!! - mondtam és mentünk is. - MAjd jövööök! - kiabáltam pedig ott álltak előttem. Csak nevettem.
- Gyönyörű vagy El! -mondta LOuis és egy fehér rózsát adott.
- Köszönöm.. Louis.. Ez a kedvenc virágom.. - mondtam csodálkozva. 
- Tudom.. - mondta. Nevettem kicsit. Kinyitotta nekem a kocsi ajtaját. Beülltem. Megkerülte a kocsit és beült ő is. Elindultunk. 
- És hova megyünk? -kérdeztem .
- Egy titkos helyre! - mondta mosolyogva. Nekem is mosolyognom kellett. Tengerpart volt feldíszitve, hegedűsök, fények, két személyre volt terítve.
- Louis.. Én erre nem tudok mit mondani... -mondtam az őszintét.
- Reméltem , hogy ez lesz a reakciód! - mondta mosolyogva. Kihúzta nekem a széket és leülltünk. Elindult a hegedűszó.  Már tudtunk enni is.
- Hogy ízlett? - kérdezte mikor befejeztük.
- Isteni ! - mondtam mosolyogva. Odajött mellém és a kezét nyújtotta. Bennem volt, hogy most tényleg érzek valamit iránta... gondoltam magamba.Sétáltunk a tengerparton Kezembe vettem a cipőm. Annyit beszélgettünk, hogy kezdek bízni benne. Felkapott az ölébe hirtelen és visszafutott a kocsihoz. Berakott én cska röhögtem. Elindultunk már vagy 30 perce mentünk.
- És most hova? - kérdeztem nevetve.
- Majd meglátod. - mondta Louis.
- LOuis!!! Egy szarvas!!!!! -kiabáltam de ekkkor.....

2 megjegyzés:

  1. ahwww... olyan romantikus ;) <3
    és szegény szarvas, ugye nem lesz senkinek baja?:O <3
    várom a köviit <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :DD gen szegény szarvas xd :DD Neem! :)))) Max a drága Range Rovernek ;) :DD Hozom holnap! :) <3

      Törlés