2013. március 10., vasárnap

2. rész. Ezek követnek..

Itt a 2. rész. Remélem tetszik:$$$ Kedden 3. rész!

Eleanor szemszöge:

Végre vége van az óráknak és mehettünk ebédelni.. Stella kedves volt velem és éreztem, hogy jóba leszünk. Ő lenne az a lány aki elsőként tölti be azt a posztot, hogy Barát?.. Remélem.. Mikor sorba álltunk a kajáért odajött hozzám egy csaj és elkezdett vinnyogni.. Igen egyből tudtam, hogy ő a híres Esős Jessica..
- Ch... nézzétek az új csajszi nem tudja, mi a divat... azt hiszi mert a bátya ide jár attól még ő is menő lesz... Na menj innen.. - mondta és kilökött a sorból.
- Ch.. nézzétek.. a liba azt hiszi, hogy menő mert magassarkúba jár a mellében az implantátum a legnagyobb.. Hahaha.. - játszottam el vinnyogós hangon amin mindenki kuncogott.
- Hogy merészelsz leszólni? - kérdezte.
- Nem a tiéd az iskola Miss Pinky Pink.. Engem nem fogsz csicskáztatni és állj be a sor végére a pasidhoz.... - mondtam majd kihúztam a sorból és beálltam vissza. Mint egy rák úgy ment el.
- Szép volt csajszi! - mondta Stella és lepacsiztunk. Megfogtuk a tálcánkat és leülltünk enni.
- Becézz nyugodtan El-nek. - mosolyogtam Stellára.
- Akkor te meg Stel-nek. - mondta mosolyogova.
- Jólvan hugi.. Tanulsz tőlem ez remek.. - üllt le közénk Jake és Stel mellé Adam.
- Szépvoltál El.. - mondta Ad és lepacsiztunk.
- Mit vársz te hülye? Az én húgom! - mondta büszkén Jake. Csak nevettünk.
- Srácok... ma a bátyám tart egy bulit amire ti is hivatalosak vagytok és te is El!! - mondta mosolyogva Stel.
- Király! Mettől meddig? - kérdezte Ad. Közben Jake elkezdte piszkálni a hajam.. Esküszöm... ha egy idegen aki nem tudja, hogy testvérek vagyunk azt hiszi, hogy járunk. Csak nevettem közben.
- Mi biztos megyünk Jake-kel!! - mondtam és beleharaptam a hamburgerembe.
- JA és Ad is jön.. - mondta Jake.
- Király! - mondta mosolyogva Stel és beleharapott ő is  a hamburgerébe.
- Hány órád van Miss jól beoltom Jessicát? - kérdezte Jake. Nevettem egyett.
- Már nincs.. - mondtam mosolyogva.
- Remek! És gondolom ruhád sincs ezért megyünk venni neked ruhát estére!!! - mondta Jake. Csak megrántottam a vállam és mentünk. Beülltünk a kocsiba és bekapcsolta Jake a rádiót. A "kedvenc" bandám ment.
- Fúúj ezt kapcsold el mert idehányok!! - mondtam mérgesen.
- MIért? PEdig tök jó! Let's go crazy, crazy, crazy,...... -énekelte Jake de közbevágtam.
- Hallgass Jake!!! - mondtam és átkapcsoltam.
- Nemár, hogy nemszereted őket... - mondta Jake.
- Pedig nem! Utálom őket! - mondtam semmilyen érzelmet mutatva.
- Hát jó.. - mondta majd csendben ültünk. Mikor megérekeztünk mind a ketten kiapattantunk.
- Mi ez a nagy tömeg?? - kérdeztem.
- Honnan tudjam... - mondta bátyám. Ekkor megfogta a kezem és nekivágott a tömegnek. Csak mentünk mentünk amikor szembe találtam magam azzal a bandával akit utálok.. One Direction.. hát persze.. Megforgattam a szemeim és már én húztam a bátyámat magam után. Végre kiértünk a tömegből.
- Na végree... - mondtam. Bátyám csak nevettet. Bementünk a Forever21-be és elkezdtünk keresgélni.. Bátyám talált egy csomót és én is. Felpróbáltam az összeset és a végén hagytam, hogy Jake döntsön.. de persze én nem nézhettem oda..Megvettük a ruhát és már mentünk is. Az úton csak beszélgettünk hülyeségekről.
- Itthonvagyuunk!! - kiabáltuk egyszerre Jake-kel.
- Sziasztok.. milyen volt az első nap El?? - kérdezte anya.
- Türhető.. találtam egy barátnőt és ma tartanak egy bulit. Elmehetünk Jake-kel?? - kérdeztem.
- Te a bátyáddal akarsz bulizni menni jól hallottam? - kérdezte viccesen anya. Csak bólogattam. - Rendben! Mikor kezdődik? - kérdezte anya.
- 7-re kell odaérni.. - mondta Jake.
- Akkor siessetek mert fél 7.. - mondta anya. Gyorsan felfutottunk a szobánkba és megnéztem, hogy Jake mit vett nekem. Felvettem és megnéztem magam a tükörben.. Tök jóó.. Az én stílusom. A hajamat kiengedtem simán és csak kihúztam a szemem.


- KopKop.. - mondta Jake és már bent is volt a szobámba. - Hm... Csini! - mondta elégedett vigyorral.
- Te választottad. - nevettem.
- Tudom... Ad és Stel nemsokára jönnek és együtt megyünk. - mondta és leüllt az ágyamra. - Hugi.. mikor akarod kicsit Eleanorosabbá tenni a szobád?? - kérdezte lehajtott fejjel.
- Okéé.. Majd..- mondtam és megrántottam a  vállam.
- Héééé Skacook! Készen álltok?!! - kiabálta Adam. - Hm... Szexí vagy te is El.. - mondta elismerően Adam.
- Kössz.. - mondtam mosolyogva. Megöleltem Stelt és leindultunk.
- Anya ő itt Stella Sheeran a lány akiről beszéltem! - mondtam mosolyogva.
- Csókolom! - nyújtotta a kezét Stel.
- Tegezz nyugodtan! Amy.- mondta anya majd kezetfogtak.
- Na mi megyünk! - mondtam és adtam egy puszit anyának.
- Any!! Ott fogunk aludni Steléknél! Ne várjatok! - kiabálta Jake.
- Jake hallom.. - mondta anya fogva a fülét.
- Bocs.. Na szia. -mondta és ő is adott neki egy puszit. Beülltünk Ad kocsijába és már mentünk.
- Amúgy ki a bátyád? - kérdeztem mosolyogva.
- Mr. Ed Sheeran. - mondta mosolyogva Stel.
- Ez komoly?? - kérdeztem. -  Imádom a zenéit!!!!Imádom a srácot!! - mondtam mosolyogva.
- Az remek mert amiket meséltem rólad azok alapján ő is kedvel. - nevetett Stel.
- Hm... - mondta Jake.. vagyis hümmögte.
- Nem fogok bepasizni ma! - mondtam csak neki.  Ő cska nevetett.
- Nem is engedném Hugi! - mondta mosolyogva. Csak hátradőltem az ülésen. Mikor megérkeztünk egy hatalmas ház fogadott. Gyönyörű volt.. 2 emeletes. Stel csöngetett de hogy miért.. hisz itt lakik.. végül ráhagytam.
- Csááá Hugi!! Gyertek be! - fogadott minket Ed..
- Hello.. Eleanor Calder! - nyújtottam a kezemet neki.
- Ed Sheeran gyönyörű! - mondta mosolyogva és kezetfogtunk. - Tényleg szép vagy, ahogy a húgom mondta.. Jól elbántál ma Jes-sel. - nevetett Ed. Én csak elpirultam. Jake és Adam miért nem mutatkoztak be??? Talán ismerik már??kérdeztem magamba.
- Igen már ismerik! - nevetett Stel. Akkor választ kaptam a kérdéseimre.
- Gyere! Bekell mutatnunk neked valakiket!! - mondta Ed és Stel-el elhúztak az ajtóból. Szinte a szoba másik feléig húztak egy kanapé felé. Ott üllt 5 srác.. Ennyit kitudtam venni. Hirtelen megállt előttem a testvérpár és én majdnem átestem rajtuk, olyan hirtelen.
- El!! Ők itt a bátyám haverjai... Harry Styles, Liam Payne, Zayn Malik, Niall Horan és Louis Tomlinson. -mondta Stel. Hm.. Nemrossz.. gondoltam magamba.
- Vagyis  aOne Direction! - mondta Ed. Ekkor lefagyott az arcomról a mosoly...
- El jól vagy?? - kérdezte Stel..
- Ja... - mondtam fintorítva. 
- Srácok ő itt a húgom barátnője itt csíkosba Eleanor Calder. - mondta Ed. Végül kezet kellett velük fognom. Egyből beletöröltem a kezem a gatyámba.
- Héé.. Én téged láttalak ma plázába egy fültágítós gyerekkel! - mondta asszem Louis vagy mit tudom én nem érdekel..
- Ezek követnek.... - mondtam hangosan..
- Mondtam!!!!! - kiáltotta el magát Louis és kapott a szőkétől egy 10-est.
- Ti fogadtatok rajtam??? Pf... még egy ok, hogy utáljalak titeket... - mondtam. Hátatfordítottam és elmentem. Stel jött utánam.
- Utálod őket? - kérdezte
- Ja... - mondtam.
- De hát nem is ismered őket. - mondta Ed.
- Nem is akarom.. - mondtam és a pult felé vettem az irányt.
- Mit adhatok a szép hölgynek? - kérdezte a fickó.
- Egy Jack Daniel's-t! -mondtam. 1 perc múlva hozta is az italom amit egyből lehúztam.. Tudtam, hogy csak jobban kívánni fogom, de nem érdekelt. 
- Hm.. szépvolt Hugi! - mondta a hátam mögött Jake. Csak rámosolyogtam.
- El.. Kérlek.. cska beszélgess velük!! És utána dönts!! - kérlelte Stel. Még 15 percig könyörgött.
- Jóólvan máár!!! - mondtam..
- Ezaz!! - mondta mosolyogva.
- De ha te is jössz! - mondtam mosolyogva. Bólintott egyett majd leülltünk melléjük. 
- És mizu fiúk? - kérdezte Stel.
- Á semmi.. Épp azon veszekszünk, hogy Harry miért nem való Taylorhoz... - mondta Liam.
- Ez könnyű..-szólaltam meg de meg is bántam. Mindenki rámnézett.. vagyis az 5 fiú és Stel.
- Na??- kérdezte Zayn türelmetlenül.
- Aj.. - adtam be a derekam. - Mert Taylor csak kihasználja Harry hírnevét.. Taylor Swift azért kavar más pasikkal, hogy jöjjön neki az ihlet és a nyávogós számait el tudja adni a piacon.. Őszintén szólva szerettem a csajt ameddig erre rá nem jöttem.. Taylor nem szeret senkit!- mondtam végül ki.
- Én mondtam Hazza!! - mondta a csíkós pólós. Csak nevettem mikor Stel oldalba bökött és rámkacsintott.
- És ezt honnan veszed szivi?? - hajolt közelebb Harry.
- Onnan, hogy tudom, hogy Ed Sheeran-nal is kavarni akart de ő okos volt nem úgy mint egyesek. - hajoltam én is közel hozzá. Miliméterek választották el az ajkaink. Csak mosolygott. Ekkor kaibáltam a  picérfiúnak.
- Mit adhatok? - kérdezte.
- Egy Jager-t.. - mondtam és a többiekre néztem, hogy kérnek e valamit de senki nem mondott semmit. - akkor ennyi lenne. - mondtam és már ment is a pincér.
- Fiúk.. tudjátok van Jessica Stool.. - mondta Stel. Fiúk csak bólintottak.
- Ma úgy beoltotta El, hogy már nem tudott mit mondani cska botorkálva elment a 20 centis magassarkújában. - nevetett Stel.
- Hm.. - mondta Ed . Közben meghozták az italom. Ed-del koccintottunk majd a poharam felemeltem a többiek felé és 2 korttyal lehúztam. Zayn mosolygott a legjobban. Azt hiszem ő a piás a bandában.Még sokat beszélgettünk és szokásos formámat hoztam, hogy idióta vagyok. Ezután kimentem a friss levegőre kicsit. Elkezdtem sétálni a kertben. Leülltem a hintaágyra és néztema  csillagokat. Láttam, hogy jött ki valaki csak azt nem, hogy ki. Leüllt mellém.
- Gyönyörűek.- mondta.  Ekkor rájöttem, hogy Louis az.
- Ühüm.. -mondtam. Ekkor felém fordult én meg cska felé néztem. A kék szemeit tisztán láttam a holdfény miatt.
- Még mindig utálsz minket? - kérdezte. Nevettem egyett. - Most miaz? - kérdezte.
- Louis.. Pár óra alatt nem tudok véleményt mondani meg csomót ittam.. Azt se tudom mi van.. - mondtam.
- De ezt bárhogy tudhatod.. Csak nézz mélyebbre! - mondta és a szívemhez mutatott. Csak csöndben ülltem és a füvet néztem. Ekkor leguggolt elém és még így is belenézett a szemembe. -Kérlek.. - mondta
- Louis.. Én.. megkedveltelek titeket... De még kell pár nap.. De nem a híres éneteket kedveltem meg.. Hanem azt ami ott van bent! - mondtam mosolyogva és hozzáértem a testéhez ahol a szíve van. Éreztem, hogy gyorsabban ver. Ezt én váltom ki belőle? Nem az nem lehet.. egy átlagos lány vagyok csak.. nem hozzá való.. de miket beszélek?.. Ekkor megfogta a kezem és mosolygott.
- Tudod.. elég hideg van.. menjünk be. - mondta és megfogta a kezem. Csak bólintottam, de elengedtem a kezét. Benne úgy még nem tudok bízni..Már az ajtó előtt voltunk de megállt.
- Valami baj van? - kérdezte és most mélyen néztema  szemébe nem úgy mint az előbb.
- Nincs.. - mondtam. Ekkor Jake rántotta ki az ajtót.
- Eleanor Jane Calder! Most azonnal beszélnünk kell!!! - mondta mérgesen. Csak sóhajtottam. Jake megfogta a kezem és elhúzott.
- Most mit tettem? - kérdeztem.
- Eleanor!! Vissza fogsz szokni! Nem ihatsz!! - mondta már inkább aggódva.
- Jake.. nyugodj meg... Nem fogok!- mondtam.
- El.. Kérlek.. - mondta és megölelt.
- Jake. Ígérem! - mondtam. Már kicsit vicces volt, hogy 2 szót mondunk. De nem érdekelt. Mindketten értettük amit a másik mond. - Hány óra? - kérdeztem.
- Nemsokára éjfél.. - mondta Jake és már nyúlt is az iPadomért. Odaadta és csak mosolyogtam.

"Kedves Naplóm!
Végre az első nap amikor izgalmas dolgok történnek velem ami igazából fárasztó. Most egy buli közepén írom ezt, de kezdjük az elején. Ma mentem az új sulimba ahova Jake jár. Megtaláltam az első barátnőmet aki Ed Sheeran húga. Kicsit érdekes de én nem azért nevezem őt Barátnőnek. Ma leoltottam a suli csirkéjét Jessica Stool-t. Megérdemelte már. Azután meg lettünk hívva Ed bulijába. Jake-kel elmentünk plázába venni nekem ruhát ami jól sikerült. 7-kor Adam-mel, Stel-lel és Jake-kel eljöttünk Ed buljába ahol megismertem a One Direction-ös fiúkat. Igazából kedvesek és bírom őket.. Talán túlságosan is? 
Kedv: Bizonytalanul boldog."

-Hm.. Ez szép volt.- mondta a hátam mögül valaki. Hátrafordultam és Niall és Louis álltak ott.
- Héé!! nem illik leskelődni!! - mondtam nevetve. Ekkor kiléptem véletlen és egy nagyon ciki kép ugrott elő amin én vagyok persze. Ettől a képtől mindig nevetnem kell ezért állítottam be háttérnek.


A többiek is csak nevettek.
- ennyi volt a gyereknap!!! - mondtam és lezártam a képernyőt.
- Hé El!! Mennyi az idő?? - kérdezte Niall pimaszul.. Gondolom azt hitte, hogy a zárolt képernyős háttér is eza  kép.. de hát rosszul hitte.. Megmutattam neki.. csalódott arca volt.
- Na miaz?? nem erre számítottál?? - kérdeztem mosolyogva.
- Nem... -vallotta be helyette is Louis. - Amúgy ez kinek a tetoválása? - kérdezte.
- Az enyém.. - mondta Jake mosolyogva.
- Mutasd meeg!! - mondta közbe Stel is. észre se vettem, hogy itt van. Jake megmutatta.
- Ez tök jóó! - mondta Stel. Én mint mindig végigsimítottam a karján lévő "E.J.C. little sister". Jake és mindenki cska mosolygott ahogy én is. Még mindig nem hittem el, hogy Jake magára tetováltatta a monogrammom.
- Gyerekekk!! Gyertek máár bee!! - mondta hangosan Liam és Ed. Nevettünk és bementünk. Hajnali 6 óra volt szóval Ed feloszlatta a bulit. 
- Mi hol aludhatunk?? - kérdezte Jake.
- Hol akartok? - kérdezte Stel nevetve.
- Nekünk mind1. - mondta Harry.
- Akkor vendégszobák jók?? - kérdezte Ed. bólintottunk. Igazából tök mindegy hogy hol alszunk csak aludjunk. Én személy szerint elaludtam volna még a tv tetején is. Kaptam Ed-től egy pólót pizsinek ami a combomig ért. Végül a 2 személyes kanapén 7-en aludtunk... Jake, Louis, Liam, Niall, Harry, Zayn és Én.. Vicces volt, mert mi a kanapén maradtunk mert Adam és Stella együttaludtak szóval ja.. Én Jake-n aludtam szó szerint mellettünk Louis és Harry, a lábunknál Niall és a fejünk fölött Liam. Mikor felkeltem Jake már fent volt és épp beszélgetett azzal a nyávogóssal.. Nem nem Jessicával hanem a barátnőjével, Samantha-val.... Utálom a csajt. Jake nem vezsi észre, hogy kihazsnálja... Felkeltem 7 óra volt. 
- Jóóóóóóóóóóóóregggelt!! - kiabáltam és Jake meg is ilyedt rendesen... eldobta a telefonját, de még idáig hallottam Samantha vinnyogását. A többiek befutottak, hogy mi a baj. Megnyugtattuk, hogy semmi. Ezután elkezdtünk pakolni és öltözni. Cuki este volt az biztos. Alig aludtunk valamit... 1 órát igen... Mehettünk suliba... jó annak a 6 nyavajásnak, hogy énekesek... Puszikkal köszöntünk .
- Várunk titeket suli után! - mondta Ed.
- Mertt? - kérdeztem mosolyogva.
- Valakiknek segíteni kell pakolni. - nevetett Zayn.
- Jaa.. Hallod Jake.. várnak téged pakolni Samanthaval. -nevettem. Adammel lepacsiztam. Ő se bírja a csajt. Adtunk két puszit mindenkinek majd elindultunk suliba.  Igazából az összes órát végigaludtuk Stel-el szóval hamareltelt ez a nap. Nem voltunk éhesek így mentünk hozzájuk. Jake-kéknek még volt 2 órájuk hahaha. Mikor Stelékhez értünk minden csillogott. 
- Ezek rendet raktak.. - mondta Stel. Csak nevettünk ezután. Bementünk de sehol nem találtuk őket. Kimentünk a kertbe és hát ott voltak.
- Csajook! Fürdőruha fel és gyertek!! - kiabálta Liam a matracról.
- Minek fürdőruha? - kérdezte Niall gonosz vigyorral és Louis-sal elkezdtek futni felénk. ledobtuk a táskánkat és futottunk előlük és sikongattunk. Végül Stel-t hamarabb elkapta Niall és beugrott vele a medencébe. Én csak futottam tovább, de már nem nagyon bírtam. Végül Louis előugrott előttem és egyből elkapott. Csak sikítottam és ütögettem a hátát. Ekkor észrevettema  tetkóit ami csak néztem majd végighúztam rajtuk az ujjaimat. Imádtam ha másoknak van tetkójuk. A többiek csak nevettek. Ekkor hirtelen megcsapott a hideg. Remek.. nem is tudok úszni.. 
- El! feljöhetsz! kiabálta Louis. Mély volt a medence mert még süllyedtem. Hirtelen annyi vízet nyeltem hogy nem tudtam kapálózni. - Eleanor!!! El!!! úristen!! Eleanor!! - kiabálta még Louis és lebukott, hogy felhúzzon. Elkezdtem köhögni, közben a lábam Louis köré fontam, hogy nehogy megint elhagyjon. e közben fogta a derekamat és úgy vitt a medence széléhez majd felültetett.
- Jól vagy? én annyira sajnálom..- mondta szomorkásan.
- Jól vagyok! És nem haragszom! - mondtam mosolyogva és ő is elmosolyodott.
- Visszajössz? - kérdezte.
- Igen.. 2 feltáttelel..- mondtam .
- Mondd! - mondta mosolyogva.
- 1. ha Stel ad egy fürdőruhát.. - mondtam mosolyogva.
- Már hozom is le!- futott fel.
- 2?? - kérdezte Louis.
- Ha adtok egy karúszót vagy segítetek vagy megtanítotok úszni.. - nevettem.
- Majd Lou segít fennmaradni a vízen! - mondta Harry. Csak kinyújtottam rá a nyelvem.
- Leharapom! - mondta.
- Nem mered! -kiabáltam vissza. és jött felém. Gyors felpattantam és mentem be.
- Majd mind segítünK! - nevetett utánam Liam. 
- Tessék! Remélem megfelel! - mondta Stel. Egy fekete alapon kék és fehér virágos pént nélküli fürdőruci.
- Tökéletes! - mosolyogtam majd felvettem. Stel-en egy neonzöld színű pántos volt. Mikor kimentünk a fiúk csak néztek és nyitotott szájjal persze..
- Fiúk.. csukjátok be a szátokat.. belerepül a légy!! - mondta Stel és beugrott a vízbe. Én leülltem a medence széléhez és belelógattam a  lábam a vízbe. Odajött Louis.
- Tudod.. még mindig rossz érzésem van az előbbiért.. - mondta szomorúan.
- Jajj Louis.. felejtsd már el! - mosolyogtam. - Nem haragszom! - borzoltam össze a haját. Ekkor odajöttek a többiek.
- Na akkor galambajaim készen álltok a tanításra?? Vagyis csak El?! - kérdezte Zayn.
- Tudjátok.. kicsit megijesztettetek most... - mondtam viccesen. 30 perc múlva már tudtam is úszni. Ekkor megjött Jake, Adam és Samatha??????




2 megjegyzés:

  1. nagyon tetszik, és El és Loui olyan cukik *.* :D
    várom a kövit <3

    VálaszTörlés
  2. örülök, hogy ez is tetsziiik*-* :D Holnap hozom! :) <3

    VálaszTörlés