2013. március 25., hétfő

10. rész Többé nem vagyok az apád!

Szavazzatok oldalt, hogy ha lesz 3. blogom kiről szóljon! Köszi! :)

Lottie szemszöge:

Már kezd kikészíteni Louis.. Szeretem, de akkor is.. Tudok vigyázni magamra a másik meg Niall nem olyan mint mondjuk Harry és ezt ő is tudja..A gondolkodás menetemből a telefonom rezgése zökkentett ki.

" Vajszínű ruha, barna boka magassarkúval! Hajat kiengedni, smink aligha! Sok sikert! Puszillak. Elxx"

Imádom Eleanort.. Olyan kedves és segít nekünk mindig... Már az elején tudtam, hogy kedvelni fogom ahogy a többiek is.. Végül elkezdtem öltözködni. Niall 5-re jön értem és most van 16:55.. Még a hajamat nem vasaltam ki.. Rekordidő alatt lettem kész. Niall percre pontosan jött. Lebaktattam a lépcsőn és kinyitottam az ajtót. Egy szál vörös rózsa volt a kezébe. Szívdöglesztő volt ahogy a haja be volt állítva és a lazasága.
- Anya megyünk! Holnap jövök! Ott alszok Louis-éknál!. - kiabáltam be majd mentünk is. Kinyitotta nekem a kocsi ajtót majd beültem. Ő megkerülte a kocsit majd beült a vezető ülésbe.
- Gyönyörű vagy.. - mondta és a szemembe fúrta a kék szemét.
- K-köszönöm.. - dadogtam és el is pirultam.
- Aranyos ha elpirulsz.. - mondta mosolyogva miközben beindította a kocsit.
- És te most csak ráraksz egy lapáttal, hogy tovább figyelhesd.. - nevettem.
- Lebuktam.. - mondta mosolyogva majd elindultunk.
- Hova megyünk? -kérdeztem.
- Étterembe.. - mondta egyszerűen.
- De melyikbe? -kérdeztem.
- Az titok! - mosolygott majd a kezét a combomra helyezte. Istenem mindjárt elolvadok..Lassan megérkeztünk.  - Csukd be a szemed! - mondta édesen. Becsuktam a szemem, de a kezét azért odahelyezte. Lassan vezetett, hogy ne essek el. Mikor megálltunk lassan vette el a kezét a szemeimről. A másik keze a derekamon pihent. Kinyitottam a szemem és a látvány amit láttam, gyönyörű volt.. Senki nem volt az étterembe csak mi. Gyertyák ezrei mindenhol és virágszirmok. Szépen kivilágított volt csak a mi asztalunk a többi asztal félhomályba volt.. Sőt abba sem vagyok biztos, hogy volt ott több asztal. Niall elkezdett tolni az asztal felé a derekamnál. Kihúzta nekem a széket így leültem majd ő velem szembe.
- Gyönyörű Niall.. - mondtam halkan mert még mindig el voltam ámulva.
- Hát.. örülök, hogy tetszik. - mosolygott.
- Persze, hogy tetszik! - mondtam mosolyogva.
- Hát nem tudom, hogy te jobban szereted e az egyszerű kajákat, vagy inkább az elegánsabbakat ezért ilyen kettő közöttit választottam.. - mondta pirulva.
- Tudod.. neked is jól áll amikor zavarba vagy.- mosolyogtam. Közben meghozták a kaját ami milánói volt.  - Imádom.. - mondtam halkan. Hozták a bort.
- Akkor arra, hogy itt vagyunk és, hogy ezt nem mondjuk el Louisnak! - mosolygott Niall. Nevettem egyet.
- Arra, hogy itt vagyunk és ezt nem mondjuk el Louisnak! - mondtam mosolyogva majd koccintottunk. Elkezdtünk enni. Mikor Niall befejezte a szája szélén volt egy kis milánói így megfogtam a szalvétám és letöröltem neki. Még megittuk a bort majd megfogta a kezem és hátravezetett ahol a tengerpart volt.
- Nem is tudtam, hogy itt van a tengerparton ez az étterem.. - mondtam
- Hát pedig... - mondta Niall majd kicsit sétáltunk és letelepedtünk egy kikészített helyre.
- Mindenre gondoltál igaz? - kérdeztem nevetve.
- A legcsodálatosabbnak a legjobb jár.. - mosolygott majd adott egy puszit az arcomra.
- Hát nem értem igazából miért egy nagy fehér fal elé pakoltál.. - mondtam.
- Majd meglátod pár másodperc múlva. - mosolygott. Tényleg pár másodperc volt amikor elindult egy film. Azt hiszem a címe az volt, hogy Az Argo-akció. Tetszett a film. Ezután elindultunk haza. Mindketten a gondolatainkkal foglalkoztunk. Én például, hogy mi lesz most...
- Nagyon jól éreztem magam.. - mosolyogtam mikor megálltunk az 1D ház előtt.
- Én is. - mosolygott rám majd kiszállt a kocsiból és kinyitotta nekem az ajtót. Egy eldugott helyen van a ház szóval a kocsit kint hagyta. Már eléggé fáztam így gyorsítottam a tempón ekkor Niall megfogta a karom és visszahúzott. A szemeibe néztem amiket a hold miatt tisztán láttam. Ekkor kicsit közelebb húzott magához.
- Lottie.. én szeretlek teljes szívemből.. - mondta Niall amin csak mosolyogtam majd mégközelebb húzott és megcsókolt. Végem volt. Az a csók.. Olyan jól csókol és olyan leírhatatlan.... Mikor elváltak ajkaink rámosolyogtam.
- Én is szeretlek.. - mondtam halkan majd kézen fogva elindultunk a házba. Mikor bementünk mindenki nézett.
- Sziasztok.. Louisék? -kérdezte Niall.
- SZiasztok.. Még a kocsiba maradtak.. - kacsintott Zayn.
- Meséljeteeek! - mondta Dani. Szerencsére megúsztam.. Vagyis nem tudom, hogy az jobb, hogy az ment meg a választól akinek a reakciójától félek a legjobban? ...
- sziasztok! - köszönt El.
- Hali! - mondtam és egyből menekülőre fogtam és a kanapéra ültem. El nevetett.
- Lottie nagyon hasonlít az én 16 éves énemre.. - nevetett El. - Csak Lottie-nak vannak barátai nekem nem voltak.- mosolygott tovább. Utálom El múltját hallgatni mert akkor annyira rossz érzés tölt el.. Úgy nőtt fel, hogy nem voltak barátai.
- Ne beszélj erről kérlek.. - mondta Louis Elnek és így mindenki előtt elkezdte puszilgatni a nyakát és szívni..
- Khm.. - mondta El és ellépett Louistól. A bátyám egy fintori képet vágott, hogy amit ő élvezett abbahagyta..
- Meséljetek.. Mi a helyzet? - kérdezte Perrie.
- Hát... - mondta idegesen. Niall mellém jött.
- Összejöttünk! - büszkélkedett Niall. Éreztem, hogy ez lesz a végem..
- Gratulálok!! - mondta egyből El és megölelt mind a kettőnket.
- Vigyázz a húgomra! -mondta Louis Niallnek.
- Szerinted hagynám, hogy bármi baja essen? -kérdezte Niall komplikáltan. Jól estek a szavai.
- Jójó tudom na... csak a bátya vagyok na és féltem.. - mondta zavartan Louis.
- Tudom Haver! - mosolygott Niall. Louis kicsit összezavarodott így El mentette a menthetőt.
- Na jó.. Mi megyünk.. Jóéjt csajok.. - mondta és elindult. -Ja és fiúk.. - rakta hozzá majd itt sem voltak. Még mindenki gratulált majd mi is felmentünk Niall szobájába.
- Akkor.. Charlotte Tomlinson.. Lennél hivatalosan is a barátnőm? -kérdezte tőlem Niall.
- Igen.. Niall James Horan nagyon szeretnék! - mosolyogtam majd megcsókolt. Ezután külön-külön elmentünk fürdeni majd befeküdtünk az ágyba. Én pár perc múlva elaludtam.

Másnap reggel Eleanor szemszöge:

A szokásos dallamra keltem fel.. Louis megint Spongyabob-ot néz.
- Jóreggelt..- mondtam álmosan és Louis-hoz bújtam.
- Jóreggelt Prücsök. - mondta és egy puszit nyomott a fejemre. -Hogy aludtál? - kérdezte Louis.
- Nagyon jól.. - mondtam csukott szemmel. Louis illatát szívtam magamba ekkor kopogtak.
- Gyere.. - mondta Louis.
- Öm bocsi ha megzavarok valamit, de itt van El apja.. - mondta Niall.
- Mivan? - pattant ki hirtelen a szemem. Niall kiment  én elkezdtem keresni a ruhám.
- El nyugodj meg.. Vedd fel ezt! - mondta Louis és odadobta a pólóját. Közben megtaláltam a rövidnadrágom így azt felvettem. Lerohantam. Apa lent várt a lépcsőnél.
- Te? - kérdeztem.
- Szia neked is kislányom... Te meg miben vagy? -kérdezte idegesen.
- Ruhában... Mit szeretnél?-kérdeztem.
- Ez neked ruha? Most azonnal jössz haza! - kiabálta apa.
- Legalább most ne lennél elmebeteg és majd hazamegyek estefele! Addig biztosan ráér az a fontos dolog.. - mondtam.
- Alig vagy otthon! És ne kezd megint ezt az önálló stílust! - kiabálta tovább.
- Mert akkor mi lesz?? Mit érdekel téged ez??? Nem hiszem, hogy hiper fontos dolog lenne.. Most menj el.. - mondtam még nyugodtan.
- Mert lányom akkor megint vihetünk pszichológushoz! - kiabálta még mindig apa.
- Ha azt mondom, hogy összekészülök és megyek haza akkor csöndbe maradsz végre? - kérdeztem idegesen.. Bár mindegy volt hisz mindenki hallotta...
- megvárlak.. - mondta.
- Menj majd megyek fél óra... - mondtam durcásan...
- Haha.. abból úgy se lesz semmi... Most jössz! - mondta és megragadta a karom és elkezdett kihúzni az ajtón.. Hozzáteszem mezitláb voltam, bár nyár volt kit érdekelt.. A járókelőket jobban izgatta, hogy egy 18 éves lányt egy öreg húzza maga után mint egy idegbeteg...
-De basszus apa, bent van a cuccom.. - mondtam és próbáltam kiszabadulni a karjából.
- Majd a kis barátod elhozza vagy majd jössz érte.. - mondta.
- El itt mi folyik? -kérdezte Louis utánamfutva.
- Elmesélem, de legyen annyi elég, hogy apám egy őrült... - mondtam. Minél inkább akartam volna szabadulni apám erős szorításából annál jobban fájt. - Szeretlek.. - mondtam még Louisnak. Apa beültetett a kocsijába és már hajtott is. Pár perc alatt hazaértünk olyan gyorsan ment. Mikor megállt a kocsi kiszáltam és olyan erővel csaptam be azt, hogy apa is megérezte a lökést, pedig apa nagy darab. Berohantam az ajtón és a földre dobtam a telefonom mert csak azt hoztam. Igen széttört. Felrohantam a szobámba és valamit kellett csinálnom, hogy lenyugodjak.. Vettem be 2 szem nyugtatót majd eldobtam a vázát amibe a virágok voltak.
- Eleanor lejönnél kicsit? - jött be Jake.
- Nem... - mondtam kedvtelenül..
- Mi van veled? -kérdezte.
- Az "apám" aki nem bír magával és egy őrült idióta.. A lányát úgymond bántalmazza... - mondtam és megmutattam a karom. Ott volt apa nagy kezének a nyoma.
- Hhh... Légyszi gyere le.. -mondta.
- Minek? -kérdeztem.
- Csak gyere le,.. - mondta és elindult le. - Nehéz dolgok várnak ránk.. - tette még hozzá. Elindultam le mert a kíváncsiságom túlszárnyalta az adrenalin szintemet, de mégis féltem kicsit. Anya, Jake, Apa, Nate és Sean is lent ült. Én csak álltam ott.
- Na mivan? - kérdeztem apára nézve csak. Felhúztam a szemöldököm hozzá.
- Hol is kezdjem... - mondta anya.
- Ott ahol fontos mert mennék a cuccaimért meg egy új telefont vennék!!!! - mondtam idegesen.
- Hugi nyugodj már le.. - mondta Jake és az ölébe ültetett..
- Nekem ne mond azt, hogy nyugi... - mondtam idegesen cska neki.
- Akkor hát... Apátoknak és nekem munka ügy miatt 1 évre elkell mennünk Amerikába és hát mivel nem szívesen hagynánk magatokra... - mondta anya de beleszóltam.
- Vagyis csak te mert apát pont nem érdekli... - mondtam közbe.
- Szóval nem szívesen hagynánk magatokra ezért vagy velünk jöttök, vagy Nate-ekhez költöztök vagy El egyetemre mész... - mondta anya.
- Az nem lehet, hogy a fiúkhoz költözöm? - mosolyogtam rájuk.
- Semmiféleképpen!! - mondta egyből apa.
- Oké akkor Pezz-zel és Danival kiveszünk egy lakást amit 3-an fizetünk és éljük az életünket.. Basszus felnőtt vagyok már én is!! - kiabáltam a  végét.
- Igen egy elég hülye felnőtt.. - mondta apa.
- Kössz.. - mondtam.
- El.. ketten kell, hogy döntsünk.. és ha te egyetemre mész én itt maradok.. - mondta Jake.
- Beszélek a többiekkel.. - mondtam.
- Most kell, hogy dönts!!! - mondta mérgesen apa..
- Az engem hol érdekel? -kiabáltam vissza.
- Én örülnék, ha hozzánk költöznétek.. - mondta mosolyogva Nate.
- Németországba???? SOHA!! - mondtam egyből. - Gondolom Jake te sem akarod, hogy Stel-től távol légy... - mondtam ránézve. Leesett neki is, hogy miért "Sztrájkolok".
- Németbe nem megyünk!! - mondta egyből. - Ja meg veletek se.... - mondta Jake.
- Akkor El egyetemre mész? -kérdezte apa.
- Haha.. Nem!! - mondtam.
- ezt pedig most megkell beszélnünk... - mondta anya.
- Ha felhívhatom most Louis-t akkor még 10 perc múlva válaszolok... - mondtam..
- Nem tudsz mindig más segítségére szorulni egyedül old meg a feladataidat! - kiabálta apa.
- A barátom hagy tudja már, hogy mire várhat délután!!! De ha nem tetszik akkor én már mentem is és nem érdekel a hülye család a hülye jövő se a hülye élet amit teljesen tönkre tettél! Az enyémet igen!!! nem voltak barátaim miattad a hülye állásod miatt, 18 évet szinte magányosan töltöttem el! Az életembe hagy legyen mostmár egy kis beleszólásom.. - mondtam és nyújtottam a kezem, hogy valaki adjon egy telefont. Végül Jake adta. Bementem a konyhába és tárcsáztam Louis számát.
Telefonba:

- Jake? - Louis.
- El vagyok.. - El.
- Mi volt ez az előbb Eleanor? - Louis.
- Apám elrángatott egy fontos ügy miatt... a lényeg, hogy 1 évre Amerikába kell menniük és 3 választásom van.. - El.
- Istenem... Mond, hogy nem.. - Louis.
- Hangosítsd ki kérlek és hívd ide a többieket.. -El.
- Itt vannak. -Louis.
- Szia szívem. -Pezz.
- Szia. Szóval.. szüleimnek 1 évre Amerikába kell menniük és a segítségeteket kérném.. 3 hely-re tudok menni... 1. Velük.. 2. Németországba Nate-hez és Sean-hoz, 3. Egyetemre kell mennem.. - El.
- Nee... - Louis.
- Segítsetek.. - El.
- Szóvahoztad már nekik a közös házat? - Dani.
- Igen, de azt mondták, hogy szó sem lehet róla.. - El.
- El kérlek ne menj el!! Vagy akkor megyek veled! - Louis.
- Nem hagylak itt se téged se a többieket! - El.
- És ha így mind kivennénk London belvárosában egy nagy házat ahol mi 5 fiú ti 3 lány és Jake meg Stel? - Zayn.
- Jó lenne...Figyeljetek.. Szóbahozom max ha nem engedik megyek egyetemre állítólag..- El.
- Biztos? - Pezz.
- Igen. Visszahívlak ezen titeket! Puszi szeretlek titeket és Louis ne aggódj, nem hagyom! - El.

És letettem a telefont. Visszamentem.
- Szóval? -kérdezte Apa.
- Vagy Londonba vennénk egy lakást ahova Jake is jön és az 5 fiú meg Stel és még Pezz és Dani vagy pedig ne érdekeljen mi van velem.. - mondtam.
- Nekem tetszik!! - pattant fel Jake.
- Patrick... ez nem rossz ötlet... - mondta anya.
- De ez rossz ötlet. - mondta apa egyből.
- Patrick!! Igazuk van.. felnőttek.. - mondta anya.
- Istenem.... Jó.... - mondta apa.
- De elfelejtheted, hogy az apád vagyok! - mondta apa.
- Nem lesz gond uram... - mondtam neki.
- A másik bejelenteni valónk....- mondta apa mérgesen.
- Terhes vagyok.. - mondta anya. Itt lesokkoltunk.
- Mi-mi van? - kérdezte Jake.
- De ez... - mondtam.
- Igen.. ennyi lenne.. Remélem nem gond, ez így egyszerre.. - mondta anya. Mi Jake-kel cska indultunk ki a kocsijához, hogy menjünk az 1D házba. 10 perc után odaértünk csigalassúsággal. Még mindig levoltunk fagyva. Beléptünk a házba és egyből Louis ölelő karjaiba éreztem magam.
- Minden rendben van?- kérdezte aggódva Niall aki Lottie mellett állt.
- Igen.. nagyjából.. - mondta Jake. Ő észbekapott végre. - El is mondom..  - mondta és leültünk a kanapéra. - Szóval. Nem megyünk a szüleinkkel és a városba maradunk.. És elfogadták Zayn ajánlatát.. szóval összeköltözünk de nem ti fizetitek ki! Mindenki a részét! - mondta Jake.. Én hozzábújtam mosolyogva Louis-hoz ő meg csak magához szorított, de a karomat is nyomta így felszisszentem.
- Mi a baj? - kérdzete egyből.
- Csak fáj a kezem az ap... vagyis Patrick miatt.. - mondtam. Mindenki értetlenkedve nézett rám. - Nekem többi nincs apám.. - mondtam..
- Jajj édesem mi segítünk átvészelni!! - mondta Dani és Pezzel odajöttek egyből hozzám. Elmosolyodtam rajtuk.
- Ja és anyunk terhes... - mondta Jake.
- Ez komoly?- kérdezte Niall.
- Ja.. - mondtam. Még beszélgettünk kicsit majd elmentünk lakást nézni. Vagy 6 lakást végigjártunk mikor megtaláltuk a tökéletest. Liam intézte el az egészet addig mi elindultunk az 1D házhoz. Először segítünk nekik pakolni majd Jake és én hazamegyünk és összepakolunk. Út közben Louis kapott egy hívást. Mikor letette nagyon ideges volt.
- Mi történt? - kérdezte Lottie.
- Az a ringyó megszült.. koraszülés.. és állítólag vérvétel minta alapján tudják meg, hogy én vagyok e az apja.....- mondta idegesen majd rám nézett. Nem tudtam mit csináljak így cska kifelé néztem az ablakon.. Még az is érdekesebb volt esküszöm.
- Azt szegezzük le Louis William Tomlinson, hogyha te vagy az apja akkor.. - mondtam.
- Tudom felejtselek el.. - mondta Louis és már könnyezet.
- Bolond. -nevettem. - Nem fogok örülni neki, de melletted leszek! - mosolyogtam és letöröltem az arcáról a könnyeket. Most ő bujt hozzám. Megérkeztünk hozzájuk, de amit akkor láttam.. elöntött a düh... A cuccaim a földön hevertek néhány zsákban volt. Biztos voltam benne, hogy apa volt a tettes.
- Ez meg? - kérdezte Harry.
- Valaki most azonnal vigyen hozzánk!!! - mondtam mérgesen. Liam már vissza is ült a kormány mögé én beültem mellé. Jake és Louis meg hátrapatttant.
- Most mit fogsz cisnálni? -kérdezte Jake.
- Azt nem igérem, hogy jót!!  - mondtam mérgesen. 4 perc múlva ott voltunk. Én mintha ágyúból lőttek volna ki úgy pattantam máris. Berohantam a házba és láttam ahogy apám olvassa nyugodtan az újságot anya meg főz.
- Te meg mit képzelsz magadról?? Kidobod a cuccaimat az útszára? -kiabáltam.
- Már úgy sem itt laksz. - mondta vállat vonva és itta a kávéját.
- Hogy fulladnál meg abba a kibaszott kávédba! - mondtam érthetően. Persze, hogy félrenyelt.
- Takarodj innen! - kiabálta.
- Azt hiszed ennyivel lerendeztem??? Ide adod a pénzt a ruhákra vagy megyek feljelenteni bántalmazásért és zaklatásért! És azt mindanyian tudjuk, hogy mennyire nem jó neked az életedbe ugye? - mondtam gonoszan.
- Lányom állj le.. - mondta anya.
- Add már ide azt a retkes pénzt! Neked semmibe sem fáj.. hisz milliomos vagy!! - kiabáltam. Ő elővett a zsebéből vagy 100.000 fontot és hozzám vágta.
- Patrick ez hogy? - kérdezte anya.
- Te egy szemét vagy!!.,. - mondtam. Felvettem a pénzt onnan hisz a ruhám negyede se maradt meg épen mert esett az eső így cska az maradt életben ami a zacskóba volt. - Majd beszélünk anya. - mondtam és mentünk is.



2 megjegyzés:

  1. wow... El most jól megmondta :O (teszem hozzá nem ok nélkül)
    ezután vajon mi következik?!
    kezdek egyre kíváncsibb lenni:D <3

    VálaszTörlés