2013. március 20., szerda

7. rész Tomlinson család vs. Calder család

Itt a 7. rész! :) Remélem tetszik! Iratkozz fel az oldalra!:$ :D Jó olvasást.

Eleanor szemszöge:

Végre elindulhattunk haza nagy nehezen olyan éjfélkor.. Ennyi lelkes rajongót.. öröm volt őket látni és a fiúk is olyan aranyosak voltak. Mikor kiraktak a fiúk házánál jött az ötletem amit megosztottam Louis-nak persze felcsillant a szeme ettől. Egymásra néztünk és csak nevettünk.
- Najó.... most érdekel, hogy mit terveztek... Ha az éjszakátokról beszéltek nem érdekel nagyon, de ha más akkor nagyon is... - mondta Liam. Mi egymásra néztünk Louis-sal és megint csak röhögtünk.
- Najóó.. mit szólnátok, ha még elmennénk a játszótérre?? - mondtam el végre.
- Igeen! Légysziii! - mondta szerelmem.
- Hát ti tényleg egymásnak valóak vagytok! - nevetett egyszerre a 2 lány.
- Szóvaal? -kérdeztem izgatottan.
- Jó.. menjünk.. de ha bárki fázik vagy valami van szól és jövünk! - mondta Zayn. A túloldalon nem messze volt egy játszó. Mi Louissal egyből futottunk oda. Még hallottuk, hogy azt mondják milyen cukik vagyunk együtt, meg hogy én tiszta Louis vagyok csak lányba meg röhögtek. Ráültem a hintára, de ekkor nem találtam Louist, ekkor valaki megfogta a derekam és egy puszit adott a nyakamra. Egyből tudtam, hogy Louis. NAgyon megijedtem, de utána tudtam, hogy ő az. A keze a derekamon volt még mindig és jó erősen meglökött a hintán. Közben a többiek is megérkeztek. A lámpák fényeiben csak az alakokat láttuk közelebbről meg az arcokat is de homályosan. Én sikítottam egyet mert majdnem kirepültem a hintából persze a többiek csak nevettek. Ekkor Pezz, Dani, Harry, Niall és Louis beültek a maradék 5 hintába.
- Csinálunk egy versenyt? - kérdezte Dani.
- Ki megy magsabbra? - kérdezte Harry.
- Nem... Ki tud tovább hintázni.. - mondta mosolyogva Dani. Beleegyeztünk és 3-ra már hintáztunk is. Vagy 10 perce hintáztunk már. Persze innentől Zayn és Liam felvették. Harry és Niall végül feladta. Már csak 4-en voltunk. A kezemmel lentebb fogtam a kapaszkodót és így amikor pont előre mentem le is estem a hintáról és hasra érkeztem. Louis egyből kipattant a hintából és a többiek cska nevettek. Pezz és Dani próbáltak nem kiesni a hintából nevetés közben, de a fiúk a földön fetrengtek kivéve Liamet aki még kamerázott. Felálltam de röhögve persze és odamentünk a fiúkhoz.
- Jól vagy? - kérdezte röhögve Harry. Csak kinyújtottam rá a nyelvemet.
- Szerintetek ki fog nyerni? - kérdezte Zayn.
- Szerintem Dani.... táncos így erősek a lábai és bírják.. nekem már nagyon fájt.. - mondtam.
- Azt vettük észre! - nevetett Niall. Elkezdtem kergetni (magassarkúba) ami vicces volt. Végül utolértem és ráugrottam. Persze ezt is felvette Liam. Kiabálást hallottunk.
- Hahahaha!! Nyerteeem!! Táncoskáám ennyi vagy ühüüüm!! És ti is ti erős férfiak!! - mondta Pezz és az utolsó mondatnál eljátszotta, hogy az izmait mutogatta és férfi hangon beszélt majd odajött hozzám mondani akart valamit de elnevette magát.
- Jól vagy El? - kérdezte Dani. Bólintottam egyet. Még csúszdásztunk persze én mindig Louis ölében csúsztam le. Csak nevettünk mert a mászókára felmásztunk és Louissal szembe voltunk egymással majd megakart csókolni, de ekkor Harry közénk rakta a fejét és őt pusziltuk meg.
- Fúúj!! - mondtam ilyedtségemben.
- Mivan??? Ennyire nem szeretsz? - játszotta a sértődötett Harry.
- HArry.... te szerelem gyilkos! - mondta Louis nevetve.
- De Louis.. Most akartál emgcsalni!!! Enegem!! ÉS Zayn-t, Liamet és Niall-t.... - mondta Harry felháborodva. Csak felhúztam a szemöldökömet.
- Akkor megcsalok mindenkit a világon csak, hogy együtt legyek ezzel a lánnyal! - mondt amiközben felállt a mászókán és engem is felhúzott. Csak nevettem.
- Chh.. - mondta Harry.
- Niall! Hű lovam! - mondtam.
- Mivan? - kérdezte. Ekkor a hátára ugrottam. Meglepődött de megtartott.
- És most vágtass haza hű lovam! Louis szerelmem! Fogd Liam lovat és gyertek utánam! - mondtma mint egy hercegnő. Mindenki nevetett még Liam is, addig ameddig meg nem hallotta a nevét. Láttam a sunyi mosolyt az arcán, de idejött. Louis a hátáraugrott majd már "vágtattunk" is haza. Persze, hogy ezt is levideózták.. Miért ne.. Mikor beértünk a házba megvártuk a többieket.
- Á Sziasztok.... miújság? - kérdeztem mintha semmi nem történt volna. A nagy csöndet a hatalmas röhögésük törte meg amin mi is nevettünk.
- Ti nem vagytok normálisak! - nevetett Zayn.
- Tudjuuk! - mondta Louis és az ölébe kapott majd elkezdett a lépcső felé menni.
- Óvatosan! És védekezni!! -kiabálta utánunk Pezz.
- NEm csallak meg Pezz nyugii!! -kiabáltam vissza mire hangos nevetést kaptunk válaszul. Louis becsapta mögöttünk az ajtót, bezárta majd óvatosan az ágyra rakott. Igazából ebbe a házba még nem voltam, meg a szobájába se mert eddig mindig Ed-éknél voltunk. Eldöntött az ágyon majd gyengéden csókolni kezdett.
- Szeretném ha holnap eljönnél velem a szüleimhez. - mondta két csók között.
- Biztos? -kérdeztem elhúzódva tőle.
- Igen.. Már kíváncsiak rád főleg a húgaim. - mondta mosolyogva.
- Akkor oké.. - mondtam mosolyogva majd újra elkezdett csókolni vadul. Felhúzta a pólómat és a hasamat kezdte el csókolgatni.
- El sem hiszed, hogy mennyire kívánlak. - mondta és már a nyakamat csókolta. Én a flehők között jártam.. Az az érzés amit érzek.. de nem.. még nem akartam. Nagy levegőt vettem.
- Louis.... - mondtam, de ekkor beleharapott a fülcimpámba és teljesen odavoltam. Végem.. Ha most nem állítom meg ebben a percben akkor máskor nem fogom tudni. Erőt vettem magamon és a csodálatot eltoltam magamtól. - Én még nem akarom.. sjanálom.. - mondtam majd felálltam és bementem a fürdőbe fürödni. Magamat néztem a tükörbe ami hozzáteszem hatalmas volt így szinte egész testemet láttam. Ekkor felhúztam a pólóm és amit láttam az oldalamon az nem tetszett.. nagyon nem. Elgondolkoztam... undorító a testem.. Ekkor kopogtak.
- El.. bemehetek? - kérdezte.
- Gyere.. - mondtam majd bejött.
- Hoztam neked pizsit meg törülközőt mert azt elfelejtetted..- mondta és lerakta majd odajött hozzám. - Én várok rád!!-mondta és úgy mint legelőször úgy csókolt, szenvedélyesen. Kiment és én lefürödtem. Felöltöztem. A póló nagy volt rám és a combom közepéig ért, de az illata...Louis illata volt.. Befogom húzni ezt a pólót tőle... - gondoltam magamba. Kaptam még egy alsógatyát (?) is tőle amin csak nevettem. A hajamból még csöpögött a víz így megtöröltem majd kimentem.
- Hm... Neked sokkal jobban áll! - mondta és mosolygott egyet majd odajött és kaptam a fejem tetejére egy puszit majd bement a fürdőbe. Leülltem az ágyra és gondolkoztam.. Vajon mi lesz a véleményük a családjának rólam? Ekkor kaptam egy sms-t éjjel 1-kor.. Ki az a hülye aki még fent van?? Ja persze.. ebben a házban mindenki.. de hát ezek mi vagyunk..

"Naaa??? Van valami? Történt valami? Meséélj *-* 
Pezz&Dani
Ui: Perrie már megint magát írta elsőnek.. egoistaaa! :((  <3"

Csak mosolyogtam és visszaírtam.

" Majdnem megtörtént de leállítottam.. Majd elmondom, hogy miért mert így úgysem hinnétek nekem. Holnap viszont találkozok a családjával. :ss Reggel tali csajok! <3
El."

Erre a válasz csak egy "várjuk már a reggelt" volt. Ekkor vettem észre, hogy jött még 1 sms, de ez 9-kor küldték.

" Mentsd az életed! Holnap ne gyere haza vagy Louis-t ne hozd. Idegesítő rokonok jönnek délután + mikor hazaértem a mi kis kedvenc unokatesóink vártak... Nate és Sean.... Vigyázz magadra és ne csinálj hülyeséget! Még nem világosítottal fel :$$$ Szeretlek Húgi!
Jake"


Ez remek... Pont holnap.. vagyis már ma... Na mind1. Ekkor kijött Louis egy alsógatyában.
- Te most szórakozol velem? - kérdeztem és az alsó ajkamba haraptam. Egyből megbántam, hogy kimondtam hisz magamba akartam csak mondani. Erre a válasz egy perverz mosoly volt. Már az ágyban feküdtem és vártam őt. Épp írni akartam a Naplómat amit csak Jake olvashat el. Louis befeküdt mellém. Vagyis én ülltem ő pedig feküdt az ágyban és a lábamat átkarolta.
- Feküdj le! - mondta.
- Várj.. még megírom a naplóm. - mondtam és megnyitottam telefonomon.
- Nézhetem? - kérdezte pirulva.
- NEM! - vágtam rá egyből. Beadta a durcást de elkezdtem írni.

"Kedves Naplóm!
Életem első One Direction koncertjén voltam ami remek volt. Mostmár nyílvános a Louissal való kapcsolatom (VÉGRE) <3 Ezután egy játszótérre mentünka hol teljesen megbolondultunk.. Hercegnő voltam és Niall paripámon jöttem 'haza'. Louis már akarja AZT de én félek.. ATTÓL is meg, hogy mit szól ha meglátja a hegeket? Undorító a testem és mivan ha így nem kellek neki.. Mindenesetre most még nem akarom...Még beszélnem kell anyával és Jake-kel. Erről jut eszembe.. Idegesítő rokonok + Nate és Sean....DE! Holnap vagyis ma találkozom Louis családjával. Izgulok.. Szurkolj! :) :$
Hangulat: Álmos és izgatott."

Befejeztem, leraktam a telefonom majd befeküdtem végleg én is. Louis átkarolt és úgy aludtunk el. Igen.. most először hazudtam anyának.. Azt mondtam, hogy Dani-nál alszok vagy Pezznél a lényeg, hogy csajos éjszaka lesz majd, de tudtam, hogy Louissal fogok aludni.

Másnap reggel:

Vasárnap volt... 1 hetes szünet volt a suliba, de holnap mennünk kell már Stel-el.. Tényleg mi lehet vele? És Jake-kel összejött?. Louis még aludt én így bementema  fürdőbe a biztonság kedvéért és ott öltöztem fel egy melegítőbe. Persze Louis pólója maradt rajtam. Kimentem és gyors összeszedtem a cuccaim a táskámba.
- Jó reggelt Prücsök! - mondta egy reggeli rekedtes hang.
- Jó reggelt BooBear! - mosolyogtam és odamentem hozzá majd egy csókot kapott. Lementem a konyhába amíg Louis készülődik.
- Jóreggelt.. - mondtam boldogan. Már mindenki lent volt.
- Jóreggelt rosszaság! - mondta Pezz.
- Nem vagyok rosszaság.. Én jó kislány vagyok! - nevettem.
- Aham.. - mondta Niall perverz mosollyal.
- Állj le lovam!! - mondtam hercegnősen.
- Milyen  volt az éjszaka? - kérdezte Zayn.
- Fáradt... Ma jönnek az idegesítő rokonaim, de szerencsére nem leszek otthon.. ja meg az unokatesóim is. sőt ők már ott vannak. Szeretem őket, de mivel mind a ketten fiúk ezért mindig összefognak ellenem Jake-kel....- mondtam közben nevettem.
- Jóóreggelt Peoplee!!! - mondta Louis mosolyogva.
- Jó a hajad Boo.. - mondtam mosolyogva és megcsókolt.
- Úúú mi volt itt éjszaka... - mondta Liam.
- Megcsaltál?? Tudtam.. - mondta Harry.
- Alvás volt nyugi máár! -mondta Louis. - Mehetünk prücsök? -kérdezte tőlem.
- Aham. -mondtam. - Csajok.. holnap tali játszón du. 5-kor? - kérdeztem. Csak bólintottak.
- Majd jövök! - mondta Louis ezzel elhagytuk a házat. Beülltünk a kocsiba és mentünk hozzám. Mikor beértünk meglepetés ért.. Nem volt hangzavar, se senki sehol.
- Anya!! Apa!! Megjöttem! Itt van Louis, felmentünk majd megyünk!! - kiabáltam.
- Szia elveszett báránykám.. - mondta anya. - hova mentek majd?- kérdezte.
- Jóreggelt Mrs. Calder. A szüleimnek mutatom be Elt. - mondta mosolyogva Louis.
- Mondom, hogy szólíts Amy-nek! És rendben!  - mosolygott.
- Na mentem átöltözni.. Louis gyere.. - mondtam és húztam magammal.
- Állj csak meg fiatal úr.. Te ittmaradsz amíg ő öltözik.. - mondta Apa. Cska megforgattam a szemeim hisz csaj Jake-hez akartam beinvitálni...Mind1. Bekopogtam bátyámhoz.
- Gyere! - mondta. Benyitottam és 3 félmeztelen fiúval találtam szembe magam..
 - Sziasztok. talán zavarok? - kérdeztem.
- Sziia Hugii.. Merre voltál? - kérdezte Jake.
- Tudod te.. - mosolyogtam.
- Szia El.. hogy vagy? Mennyit változtál.. - mondta Nate és megölelt majd Sean is. Nate 18 éves mint én Sean meg 16.
- Jól köszi.. ház zi is megnőtettek. - nevettem. - Na megyek öltözni aztán húzok is el.. Majd jövök este és Jake beszélnem kell veled. - mondtam és mind a 3-nak adtam 1-1 puszit. bementem a szobámba felöltözni. Mivel hideg volt ezért egy csőnadrágot és egy fehér pulcsit vettem fel amin egy szív volt párduc mintával színezve. A hajamat felkötöttem lófarokba és enyhe sminket raktam magamra. Felvettem a tornacipőmet meg a farmer dzsekimet és lementem.
- Készvagyok! Louis mehetünK! - mondtam.
- Okéé . -mondta és már fel is állt.
- Sziasztok. majd jövök. - mondtam és küldtem nekik a levegőbe egy puszit. osszák be (xd). Beülltünk a kocsiba majd 1 óra múlva ott voltunk. Louis megfogta a kezemet és az ajtóhoz vezetett. Lassan kinyitotta és amit láttam. Veszekedtek.. Nem tetszett annyira, de már én is hozzászoktam.. Azt hittem, hogy az én családom elvetemült, hogy mindig kiabálnak főleg apa.. de ők is elég durván kaibáltak most.
- Sajnálom, hogy ezt kell hallgatnod... - mondta és inkább visszafordult a kocsihoz szomorúan.
- Louis! - mondtam és utánamentem. - Nem gond.. nem haragszom! Féltem, hogy a családod olyan  túludvarias lesz, de örülök, hogy tudom, hogy egy átlag család mint az enyém.. bár az enyém durva nagyon. - nevettem. Ő is nevetett. Megölelt majd kézenfogva mentünk vissza.
- Lottie!! - kiabálta Louis anyuja.
- Anyaa! - kiabálta Louis. Mindenki idefordult.
- Louiis! - kiabálták a testvérei és megölelték.. Mind a 4-en. Olyan aranyos volt. Udvariasan odamentem az anyukájához.
- Jónapot. Eleanor Calder vagyok! - mondtam és nyújtottam a kezem amit elfogadott.
- Mrs. Tomlinson, Johanna Darling a leánykori nevem,  de tegezz nyugodtan, Johan-nak. - mondta mosolyogva. -Már vártam, hogy találkozzunk. Sokat mesélt rólad Louis, de bekell valjam szebb vagy mint ahogy elmondott. - mondta. Louis megfogta a vállam és mellém állt.
- Anya ő a barátnőm! - mondta Louis.
- Aranyos lány és szép! - mondta mosolyogva Johan.
- Ugye? én mondtam, hogy szép!! - mondta mosolyogva és lepacsiztak az anyujával.. na ezaz amit én meg anyu sosem csináltunk.
- El... Ők itt a húgaim akiket imádok... Sorba.. A legidősebb Charlotte de csak szólítsd Lottie-nak. 16 éves. Utána Felictie őt szólítsd csak Fizzy-nek. 13 éves. És az ikerek, Daisy és Phoebe, 8 évesek és Daisy az idősebb 10 perccel. - mondta mosolyogva.
- Sziasztok lányok. Eleanor Calder vagyok szólítsatok csak El-nek! - mosolyogtam és kezetfogtunk az ikerek meg is öleltek.
- Louis olyan boldog melletted. Mindig többet mosolyog!! És annyit mesélt rólad! - mondta Phoebe. Olyan aranyos volt. Csak megkócoltam a haját amin cska mosolygott.
- Sokkal szebb vagy mint ahogy Louis elmondott. Azt mondta, hogy idézem. " Lottie... ilyen szépséget még nem láttál!! Olyan csodálatos és, nem tudom kifejteni, azt sem, hogy mit érzek iránta. Szeretem tiszta szívemből.. De majd meglátod! aranyos lány és olyan kis bolond mintén!" - idézte Lottie. Persze Louis cska elpirult. Én adtam neki egy puszit. Leülltünk a kanapéra.
- Apa nemsokára jön.. - mondta Fizzy. Én csak bólintottam. Louis mellett ültem az ölébe Phoebe volt.
- És mesélj magadról Eleanor.. - mondta Johan.
- Először is.. Becézz El-nek azt jobban szeretem. - mosolyogtam ő is mosolygott bíztatóan. - Hát... 1 héttel ezelőtt töltöttem be a 18-at. Igen. Korkülönbség van köztünk, de nem érdekel nagyon. Londonban élek anyával, apával és a bátyámmal Jake-kel aki 20 éves.. Most fogom befejezni a  Szakközepet és lehet Egyetemre megyek.. - mondtam.
- Miii??? egyetemre??? De..... Nem méész!! - mondta egyből Louis. Teljesen megijedt e miatt.
- Louis.. csak lehet... Apámat kell meggyőzni . -mondtam halkan.
- Apukád szigorú ugye? - kérdezte Johan. Bólintottam egyet.
- Louis mesélte az eltévedéseteket.. Milyen volt?? - kérdezte Fizzy. Louissal csak nevettünk.
- Igazából vicces történet.. - nevetett Louis közben fogta  a kezem. Johan-ra néztem aki csak mosolygott rajtunk. Végül elmeséltük nekik.
- Ez tök izgalmas.. - mondta Lottie mosolyogva.
- Igen.. csak amikor hazaértünk azt hittem, hogy ott halok meg amikor apa el akart tiltani Louis-tól... De végül nem tiltott el, szerencsére.. Ezért anyának és a bátyámnak is hálával tartozom.. Most is nehezen engedett el ide. - vakartam mega  tarkómat.
- Lányok! Megjöttem!! - mondta egy férfi hang. A lányok száladtak oda. Vagyis csak az ikrek. Louis is odasétált.
- El.. Nagyon gyönyörűek vagytok együtt. Én kedvellek és remélem együtt maradtok sokáig. Jó ilyen lányt tudni Louis mellett. - mosolygott Johan.
- az igazat monndván.. Ez megnyugtató.. nagyon féltem, hogy mi lesz a véleményed neked, a lányoknak és Louis apukájának.. ezért még kicsit ideges vagyok.. - mondtam elpirulva.
- Jajj El.. Itt mindenki szeret és kedvel! Családtagvagy!! -mondta Lottie és megölelt.
- Jaaaj. A húgom és a barátnőm ölelkeznek.. Ez olyan megható!! - mondta Louis. Csak nevettünk.
- Tudod... most hívnám Niall lovamat, hogy megmentsen a sírásodtól, mert akkor én is sírni fogok! - mondtam viccesen. Mindneki röhögött.
- Na.. Ne röhögtess.. szóval. Ő itt az apám.- mondta Louis még kicsit mindig nevetve.
- Jónapot. Eleanor Calder vagyok.. - mondtam.
- Dan Tomlinson. - mondta és kezetfogtunk. Leülltünk még beszélgetni majd már 6 óra volt.
- Najó.. szerintem mi most megyünk, majd még jövünk! - mondta Louis.
- Máris mentek? - kérdezte Daisy és megölelte Louist. Csak mosolyogtam.
- Igen, mert holnap El-nek suli lesz ahogy nektek is. - mondta Louis miközben legugolt elé majd megpuszilta.
- Gyere Hinták Ördöge! - mondta Louis.
- Hééé!!!- mondtam. - Megbeszéltük, hogy nem hívsz így! -mondtam.
- Nem is hívtalak még így.. - mondta csodálkozva.
- Tudom! - mondtam mosolyogva és adtam egy puszit neki. 2-2 puszit adtunk egymásnak. Dan-nak emnni kellet papírmunkát csinálni így csak 2 puszit kaptam. A többiek megöleltek a 4 lány majdnem megfojtott, nagyon aranyosak voltak.
- El! Gyere hamar!!! -mondta Fizzy.
- Igeeeen!! - mondta Lottie és szinte a nyakamba ugrott.
- Várunk legközelebb is ami remélem hamar lesz! - mondta Johan és megölelt.
- Köszönök mindent! -mondtam mosolyogva.
- Ugyan! - mondta Johan. Ekkor elindultunk a kocsihoz kézenfogva. A kocsi előtt hosszan csókoloztunk. Mikor befejeztünk a lányok "úúúúú"-ztak.
- Lányok be!! -mondta Louis. Beülltünk a kocsiba. - Szeretnek.. - mondta tovább.
- Tényleg? - kérdeztem. Bólintott. ELidnultunk. Louis hazavitt. Szenvedélyes volt a csókunk. Megbeszéltük, hogy holnap ottalszok. Bementem és ledöbbentem. Mindenki kiabált mindenkivel. Igen... Louisék családját jobban szeretem mint az enyémeket!!!!!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése