2013. március 29., péntek

11. rész Minden jó végre.. vagy mégsem?

Arra kérlek titeket, hogy szavazzatok!:)) És mostmár bevezetem azt, hogy 2 komi után új rész!!!

Louis szemszöge:

Amit odavágott az apja fejéhez El az durva volt, bár megértem.. Kicsit féltem amikor ment előre idegesen ki a kapun, mert majdnem összeesett..
- El várj már meg... - mondtam neki.
- Mivan??? - kérdezte még mindig kiabálva.
- El nyugodj már meg... már nem apával beszélsz hanem Louissal te idióta.. - mondta Jake.
- Bocsi..- mondta lehajtott fejjel majd kifújta a levegőt. - Én ezt.... nem tudom, hogy kezeljem.. - mondta.
- Nyugodtan Prücsök! - mondtam és magamhoz húztam. Ő hozzám bújt. Jake-re néztem aki csak mosolygott.
- Én bemegyek összeszedem a cuccomat és El neked is pár apróságot ilyen ékszer, füzet...stb. Majd akkor a lalásunknál találkozunk. - mondta JAke és bement.
- Mi is menjünk.. - mondtam. Ő megfogta a kezem majd beültünk Liam-hez a kocsiba.
- Minden rendben? - kérdezte.
- Nagyjából... - mondta mosolyogva El. Most nem siettünk annyira. Hazaértünk felkaptuk a bőröndünket és mentünk az új házhoz ahol a többiek vártak már.. név szerint: Stel, Dani, Perrie, Harry, Niall és Zayn. Jake nem hiszem, hogy odaért. Mi is 30 perc múlva már a házban voltunk ahol a többiek illedelmesen megvártak a szobaválasztásban. Jake is megérkezett.
- Akkor... - mondta Niall.
- Akkor a párok együtt aludnak? -kérdezte Harry.
- Igen.. - mondta Liam.
- Szóval... Stel és Jake, Zayn és Perrie, Liam és Dani, Louis és én... Fiúk egyedül maradtatok.. - mondta nevetve szerelmem.
- Hát.. akkor induljunk... - mondta Perrie és nem, hogy megvárt volna minket a 4 lány, hogy nekünk is jó lesz e a szoba.. nem egyből lestoppolták azt ami NEKIK tetszik.. Végülis amit El választott nekünk az nekem is tetszett. Nem volt nagy ahogy senkinek sem.. Végülis cska aludni akarunk a szobába na meg hancurozni de ahhoz pont elég nagy. Volt egy nagy francia ágy aminek a takaró és a párna huzata angol zászlós volt. A falak vajszínűek voltak. Volt egy elég nagy szekrény. Volt 2 babzsák ami olyan volt mintha újság lapokból tépkedték volna ki és abból rakták volna össze.. Igazi Retro szoba volt.
- Na? -kérdezte El.
- Ez nagyon tetszik! - mondtam az igazat neki.
- Akkor örülök. - mosolygott majd egy csókot váltottunk.
- Nézzük meg a többiek szobáját. Na meg a lakást. - mondtam és indultam ki szerelmemmel. Szemben volt egy ajtó meg ha balra fordultam ott is egyből egy. Ez ilyen nem is folyosó volt hanem cska kihúzódás.
- Kik vannak szembe? - kérdezte El.
- Nézzük meg.. - mondtam. Bekopogtunk majd bementünk.
- Halihóó szomszédok!! - mondta mosolyogva Niall.
- Niall kajaa! - mondta El és ráugrott Niall kajára.. (xd). Tök jó volt a szoba. Egy ágy volt egyből az ajtóval szembe az ablak alatt. Az egyik falon volt egy polc ahol könyvek voltak és alatta egy kis gardrób. A másik falon az egyik felén egy nagy Subway, McDonald's, Nando's, Kfc-s kép és ezek mellett egy szekrény.
- Ezeket te hoztad vagy itt voltak? -kérdeztem.
- Itt voltak.. amint megláttam le is stoppoltam! - mondta büszkén majd felálltak El-el a földről.
- Ki van még ezen a részen? - kérdezte El.
- Dani-ék.. - mosolygott Niall. El egyből futott. Hallottam, hogy a lányok sikítanak. Átmentünk Niall-el. A szoba tök jó volt. Olyan nyugodt mint Liam és olyan elegáns mint Dani. Nyugodt színek de mégis a legtrendibb dolgok mint Payzer.
- Szomszédok leszüüünk! - sikították a lányok. Azután Zayn jött be sírva majd Perrie.
- Na mi történt? - kérdezte Liam.
- Nem lehetek a szerelmeim közelébe!!- sírt Perrie és megölelte a lányokat persze műsírás.
- És veled mi a helyzet? - kérdeztem röhögve Zayn barátomat.
- Rózsaszín a szobánk! - ő viszont tényleg könnyezett.- Dee!!! Az egyik fal csak tükörből áll!! - csillant meg a szeme. Átmentünk mindanyian akik ott voltunk Daniék szobájából. Niall-t, Liam-et és engem elkapott a röhögőgörcs. Minden rózsaszín volt, csak a szőnyeg volt fehér és az ágy kerete fekete, na meg a szekrény fekete ami látszódott belőle mert a beépített szekrényen voltak a tükrök és a szekrény húzós volt. Mi a fiúkkal a földön fetrengtünk a röhögéstől míg Zayn sírt az ágyon.
- Ki-ki-királylány!! - nevettem a földön és Zayn-re mutattam. 10 perc után befejeztük a röhögést és Zayn is beletörődött. Zaynék szobája a ház másik oldalán volt pont úgy mint a miénk. 3 szoba egy kis kihúzódáson.Annyi a különbség, hogy a miénk közelebb van a bejárathoz és a többieké meg a konyhához Niall bánatára. Bekopogtunk a Zaynékkel szemben lévő szobába, Harry volt ott. Övé is hasonlóan volt berendezve mint Niall-é csak neki kék és fehér volt a szobája Niall ellentétében. Ezután maradt Jake-kék szobája.
- Na mizu bátyó? - kérdezte El leülve és szétnézett.
- Semmi.. Veled Hugi? Szoba hogy tetszik? -kérdezte Jake.
- Tök jó imádom! - mosolygott El amin én is elmosolyodtam. Jake-kék szobája fehér volt és néhány helyen ilyen szürkés buborék volt össze vissza. Az ágyon lévő takaró és párnák is buborékosak voltak.
- Halljátok! Ez a konyha hatalmas!!! - kiabált kintről Niall drága.  Kiemntünk mind. Tényleg hatalmas volt. Volt egy nagy asztal székekkel egy sarokba. Ahogy bementünk egy hatalmas pult volt és mögötte volt a mosogatógép, hűtő, tűzhely meg az ilyenek amik egy konyhába szoktak lenni. A pultok előtt székek voltak, hogy oda is fel lehessen ülni. Színes volt a konyha ami tök jó. ÉS volt egy hatalaűmas tv a nappaliba ami az étkezővel szembe volt pont. Nekem tökre bejött. A fürdő.. na az hatalmas volt. A lányok örömére na meg Zaynénak 2 hatalmas tükör volt ott és mint a sztároknál körbe volt világítva, elé lehetett rakni a sminkeket, fogkeféket, hajvasalókat és még ott volt a csap. Mind a két tükör előtt volt egy. Csak 1 kád volt..
- Ezen kell osztoznunk 10-en???? - kerekedett ki Stel szeme.
- Neee!! - mondták egyszerre a lányok. A káddal szembe volt a wc.. gusztusos.. De a fürdő is elegáns volt. Olyan 8 körül lehetett, senki nem volt álmos. Szerencsére a kanapé hatalmas volt na meg a babzsákok is plusszok voltak így elfértünk. Én egy babszákba ültem és El-t az ölembe húztam aki elpirult és ki akart szállni az ölemből.
- Miért szégyelled? -kérdeztem halkan.
- Nem tudom.. - mondta csukott szemmel és a fejét a messzebbik vállamhoz hajtotta és pihentette ott fejét. Én puszikkal hintettem homlokát közben.
- Milyen munkát fogtok majd vállalni? -kérdezte Jake.
- Én tánctanár leszek.. - mondta Dani.
- Én nekem van pénzem az éneklésből.. - mondta Perrie.
- Én ilyen modellfotózásokra megyek rajzolni a hátteret meg ilyenek.. - mondta Jake.
- Én még nem tudom.. - mondta El.
- Én meeg pincér leszek az egyik étterembe.. - mondta Stel.
- Odamegyünk majd!! - mondta Niall és leöklöztek Stellel.
- Hm.. Hallottam Bob-tól, hogy kell egy újonc. - mondta Jake El-nek.
- Ki az a Bob? -kérdeztem.
- Jake tetkósa..- mondta Stel. Hm már ennyi mindent tud róla?..
- Tényleg?? - kérdezte El csillogó szemekkel.
- Igen.. és mivel tudom, hogy  a rajzolási tudásodat tőlem örökölted.. vagyis a te vérdeben is van és tényleg szépen rajzolsz ezért ajánlottalak így holnap mész állásinterjúra Húgi! - mondta Jake.
- Isten vagy hallod!! - mondta El és kiszállt az ölemből majd megölelte bátyát.
- Megyünk fürdeni El? - kérdeztem tőle, mert éreztem, hogy fáradt vagyok és ő is majdnem elaludt az ölembe.
- Mehetünk . - mondta és elindult az újdonsült szobánk felé.
- Khm,,..- köhögött Jake.
- Nem fogok semmi rosszat csinálni!!- mondtam neki és felraktam amagam mellé a kezemet védekezésképpen. A többiek csak röhögtek. Mikor beértem a szobánkba El pont jött ki a cuccainkkal. Indultunk vissza a fürdőbe. Igen eléggé messze van a  fürdő tőlünk, de nem baj. A többiek előtt mentünk be és El már a vizet nyitotta meg a kádba.
- Holnap elkísérsz az állásinterjúra? -kérdezte tőlem szerelmem.
- Ez nem kérdés.. - mondtam és megcsókoltam. Pár perc múlva beleülltünk a kádba.Érezni a testét az én közelemben..arra nincs szó. Annyira szeretem minden porcikáját, belehalnék, ha itthagyna.
- Mi a baj? - kérdezte és felémfordult.
- Semmi.. csak gondolkoztam.. - mondtam és egy puszit adtam neki.
- 2 nap múlva anyáék elmennek Los Angeles-be. Elmegyünk velük?? hívtak... - mondtam mosolyogva.
- Hát ha nem zavarunk ott akkor.. - mondta félénken.
- Örülnének, ha mennénk.. Főleg a lányok.- mosolyogtam.
- Akkor menjünk.. - mondta és még jobban hozzám bújt, vagyis rám dőlt jobban. Csak öleltem hátulról és lehunytam a szemem mint ő is. Nem volt kínos a csend, élveztük egymás jelenlétét és közelségét. 30 perc múlva szálltunk csak ki a kádból.
- Niall is jön? - kérdezte tőlem szerelmem miközben a törülközővel megtörülközött majd felvette pizsamáját.
- Igen. - mosolyogtam a látvány miatt és eléggé felizgatott...Csak kuncogott egyet... azt hiszem észrevette. Nekem dobta az alsógatyámat majd kacsintott és kiment. Sóhajtottam egyet majd én is kuncogtam egyet majd utána mentem. Ő a konyhába ügyködött valamit.
- Hol van a tej???? - kérdezte hangosan.
- Talán El ha nem a szekrénybe keresnéd, hanem a  hűtőbe meg is találnád! - kiabálta be Harry.
- Jólvanna!! - mondta sértődötten és kivette a tejet a hűtőből. A pulhoz ültem
- Egy kakaót legyen szíves! - mondtam neki mosolyogva. Ő nevetett és elővett még egy bögrét. - Imádlak! - mondtam mosolyogva.
- Hideg, meleg vagy langyos legyen? -kérdezte.
- Langyos... - mondtam kis gondolkozás után. Mosolygott majd berakta a mikróba a tejet. Ugyanakkor vette ki őket ezért gondolom ős is langyosan szereti. Belerakta a kakaóport majd odatolta elém. Koccintottunk majd megittuk. Ezután elköszöntünk a többiektől és bementünk a szobánkba.
- Még mindig kivagy éhezve. - nevetett amin cska elpirultam. Közelebb lépett és gyengéden megcsókolt. Ő kezdeményezi ezt? Meg tudnám szokni....

Másnap reggel El szemszöge:

Valaki ugrált az ágyunkon, de olyan fáradt voltam, hogy nem tudtam kinyitni a szemem.
- Akárki vagy menj ki! - mondta Louis fáradt hangon.
- El elfogsz késni az interjúról! - mondta az ismerős hang, Jake..Egyből kipattant a szemem és majdnem kiugrottam az ágyból de rájöttem, hogy nincs rajtam ruha.
-Kimennél Jake? -kérdeztem.
- Nem.. - mosolygott.
- Jake menj ki most! - kiabáltam mire kiment. Felkeltem az ágyból majd elővettem egy bugyit meg egy melltartót.
- Jó a színük.. - mondta Louis miközben ült az ágyon.
- Tetszik? Nemrég vettem.. - mondtam büszkén.
- Szexi! - mondta és az alsó ajkába harapott. Nevettem egyet majd ölébe ültem és megcsókoltam. - Imádom ezeket a perceket. - mondta perverz mosollyal.
- Én is, de most nem fejezzük be mert elkések. -  mondtam és felálltam öléből majd felkaptam egy csőnadrágot és egy világosrózsaszín blúzt. Hajamat kifésültem majd úgy hagytam, enyhe sminket raktam magamra még. Egy topánt vettem fel még hozzá. Louison egy csőnadrág és egy csíkos póló volt. Kimentünk a konyhába ahol Niall ügyködött valamit.
- Jóreggelt. TÖbbiek? -kérdeztem és adtam egy puszit a szőkeségnek.
- Alszanak.. - mondta.
- Ja akik megtehetik.. - mondta Louis.
- Mit kéérsz?- kérdeztem Louis-tól.
- Téged! - mondta perverzül amin Niall cska röhögött.
- Most komolyan Louis! - mondtam.
- Komolyan mondtam... amúgy meg ha kaja akkor semmit.. - mondta.
- Énse kívánom most a kaját.. úgy kihánynék mindent... - mondtam majd becsuktam a hűtőt.
- Úristen te terhes vagy??? - kérdezte kiabálva és 10 oktávval feljebb Niall.
- Csakis.. - nevettem.
- Akkor hazafele bemegyünk a Meki-be vagy a Nando's-ba. -mondta Louis és egy csókot adott nekem. - Kismama. - nevetett.
- Akkor most komolyan terhes vagy? -kérdezte Niall normál hangon lefagyva.
- Ki terhes? - jött ki Jake, Dani és Pezz egyszerre.
- Júúj te meg csaltál???? - kérdezte kiabálva Pezz.
- Neeem!! - mondtam neki.
- Akkor engeem? -kérdezte Dani.
- NEeem! Titeket sohaa! - mondtam mosolyogva.
- Akkor engem? -kérdezte Louis.
- Na... senki nem terhes és senkit nem cslatam meg! - mondtam.
- Szerencsétek van.. - mondta Jake és leült egy székre.
- Na induljunk Louis mert elkések! - mondtam és mentünk. Sorba adtam mindenkinek egy puszit majd már mentünk is.

Tetoválószalonba:

- Helloo. te vagy Jake húga, Eleanor ugye? - kérdezte egy teletetovált pasas.
- Öm Igen. - mondtam félénken.
- Én Bob vagyok.. a bolt tulajdonosa és Jake tetkósa.. - mondta és kezetfogtunk.
- Ja.. ő a barátom Louis Tomlinson! - mutattam be neki őt.
- Hello! Bob vagyok! - mondta Bob és kezetfogtak.
- Szóval a munka iránt érdeklődöm.. - mosolyogtam.
- Igen.. Gyere fent van az irodám.. Macy állj be a pulthoz! - mondta Bob és egy fekete hajú csaj tette a dolgát. Fellépcsőztünk az irodájába.- Foglaljatok helyet. -mondta majd leült az asztala mögé mi meg elé.
- Szóval.. mesélj magadról. - mondta Bob.
- 18 éves vagyok... Jake szerint jól rajzolok. Hoztam is pár rajzomat megmutatni.. Jake szerint tök jó lennék... 1-szer egy bulin 1 évvel ezelőtt csianáltam egy tetkót az egyik ismerősömnek, de ilyen profi tetkós segített. Elég jól sikerült 1 héttel utána visszajött és mondta, hogy nagyon jó.. - mondtam pirulva közben Bob nézegette a rajzaimat.
- Nagyon tehetséges vagy és fiatal és ugye már egy kis tapasztalatod van...Pont ilyen embert kerestem! Fel vagy véve! - mondta Bob.
- TÉnyleg? -kérdeztem mert nem hittema  fülemnek.
- Igen!!- mondta és kezetfogtunk. - Akkor 1 hét múlva Hétfőn gyere be.. 6-kor nyitunk így 7-re gyere. -mondta Bob.
- rendben itt leszek! Szia. - mondtam és mentünk le Louissal. Kiléptünk az ajtón majd megöleltem.
- Gratulálok! Jövök majd hozzád tetkót varratni! - mondta Louis mosolyogva.
- Gyeree! És borravalót is adj! - nevettem. Erre cska egy perverz mosoly volt a válasz. Kézenfogtuk egymást majd elindultunk a Mekibe.
- Mit kérsz? - kérdezte tőlem.
- Egy sajtburgert és egy kólát.. - mondtam mosolyogva. Bementünk és megvettük majd indultunk haza. 10 óra volt már alapjáraton ilyenkor kelek... Fél óra múlva hazaértünk. Benyitottunk, leraktam a táskámat és levettük a cipőnket majd bementünk a konyhába nevetve persze..
- Na min röhögtek szerelmeseim? -kérdezte Harry.
-  Semmi, semmii.. - mondtam egyből.
- Aham... - mondta furcsán Liam.
- Szerelmem!! - futott hozzám Dani és Pezz. Egyszerre ugrottak a nyakamba és magamra öntöttem a kólámat. Persze eszembe jutott erről az amin röhögtünk Louissal így ahogy ő is én is alig kaptunk levegőt.....
- Most komolyan.. Mi is röhögni szeretnénk.! - mondta Niall.
- Sétálunk a parkban és..... egy anyuka kézenfogva sétál a vagy 100 kilós kínai gyerekével hozzáteszem az anya nem kínai. - mondtam, de nem tudtam folytatni.
- És akkor a gyerek elfutott kergetni a galambokat és elesett.... - mondta Louis.
- Aztán az anya odament és felemelte a fiát és eldőltek.. - mondtam alig kapva levegőt. Mindenki hallgatott majd egyszerre tört ki a röhögőgörcs belőlük.
- Ti nem vagytok normálisak!- röhögött Stel. Mi csak röhögtünk tovább. 10 perc múlva már senki se nevetett. Ekkor csengettek.
- Lusta bagázs... - mondta Liam és elindult az ajtó felé.
- Louiis!! Szöszii a gyerekkel!! -kiabálta Liam. Görcsbe rándult a gyomrom és azt hittem, hogy idehányok. Louis sóhajtott egyet majd felállt. A Hanna már bent volt.
- Mit akarsz? - kérdezte Louis.
- Látod? Itt a lányod.. - mondta Hanna.
- Nem a lányom Hanna.. - mondta Louis.
- Louis.. az apasági teszt is bizonyítja. - mondta Hanna és odaadta Louisnak a papírt.
- Haver te adtál neki mintát?? - képedt el Zayn.
- Igen.. - mormolta Louis az orra alatt. Kikerekedett a szemem.. hazudott...Már nagyon hányingerem volt így elindultam a wc felé. - El... - mondta Louis.
- Louis! Hogy segítsek neked, ha hazudsz?? - kérdeztem és már mentem is be a wc-hez ahol hánytam is. A csajok jöttek utánam. Kicsordult egy könnycsepp a szememből.
- Még mibe hazudott nekem? - kérdeztem tőlük.
- El... Louis szeret! Látszik rajta! - mondta Stel.
- Akkor miért hazudik?? Bíztam benne és kezd szertefoszlani ez! Egy kapcsolat lényege a bizalom nem??? - kiabáltam ami szerintem kint is hallatszott.
- Szívem.. ezt nem lehet kimagyarázni, de hidd el, hogy érted mindent megtenne!! - mondta Pezz. Elmentem a tükrökig és megnéztem magam.
- 17 évig egy szerencsétlen senkit láttam ha belenéztem a tükörbe akinek semmi keresni valója nem volt az életbe se barátai csak a családjára támaszkodhatott... Mikor Megismertelek titeket és Louissal összejöttem és belenéztem a tükörbe azt láttam, hogy egy lány ott áll akinek az élete még nem volt ilyen és boldog volt, őszintén és megvolt mindene. Családja, barátja, barátnői, haverjai. és ha most belenézek a tükörbe azt látom, hogy egy lány áll itt akinek van munkája a szülei segítsége nélkül fedél a feje fölött, nincs családja, de van barátja, haverjai, barátnői de mégsem boldog az utolsó 5 perc óta.. Most akkor hogy van ez?? - kérdeztem tőlük és a tükörből néztem vissza rájuk.
- Eleanor! Gyönyörű, okos lány vagy! Egy hülye r*banc teszi tönkre az életed?? Nem! A halál fogja 60 vagy több év múlva! Erős lány vagy! Kibírod ezt! És mi van ha a barátodnak van egy gyereke?? Nagy cucc! Egy régi kalandból szült gyerek, de majd Louisnak és Neked lesznek közös gyerekeitek ami nem kaland gyümölcse, hanem igaz szerelem! Mi már azelőtt ismertük Louis és a többieket mielőtt ezzel a Hanna gyerekkel összejött Louis.. És láttuk amíg együtt voltak.. nem szerelem volt ezt megmondom! A csaj is a pénzt akarja most is! Tuti nem Louis gyereke...- mondta Dani. Közben egy két könnycsepp kigördült a szememből.
- És Louis is olyan hülye hogy ad neki a teszthez mintát és mivan ha tudja Hanna, hogy ki az apja és nem Louis mintáját adta be, hanem annak a csávóét akié a gyerek! Én ebbe hiszek! Nem Louis lánya!!! - mondta Pezz is.
- Mit csinálnék nélkületek lányok.. - mondtam és megöleltem őket. Megigazítottam a sminket és megmostam a fogam majd kimentünk mind a 4-en.
- Hello csjaok! Én vagyok az új direction barátnő! - mondta mosolyogva Hanna.
- Niallel vagy Harryvel jöttél össze? -kérdezte Stel.
- Egyikkel sem.. Louissal.. - mondta mosolyogva.
- Mivan???? - kérdeztem és éreztem a könnyeket az arcomon. Elindultam a szobánk felé. A konyhába épp Zayn ült. - Hol van Louis? - kérdeztem tőle hangosan miközben közelítettem felé.
- Szobátokba. - mondta értetlenül. Arra vettem az irányt.
- LOUIS WILLIAM TOMLINSON! - kiabáltam végig a rövid kis utamat. Mindenki fülelt de nem érdekelt. - Mi az, hogy összejöttél azzal??? - kérdeztem kiabálva.
- Mivan?? Én nem mondtam ilyet.. Csak, hogy maradhat ameddig kell. - mondta Louis.Hanna felé fordultam. Idegesen néztem rá és majdnem megütöttem, de a kezébe volt a gyerek.
- Jól van na... Még nem vagyok Direction barátnő... - mondta Hanna.
- Mi az hogy még???? Nem is leszel soha!!!! - kiabáltam.
- Állj le Eleanor! - mondta Liam és arébb húzott. - Nincs hova mennie.. így marad.. - mondta Liam.
- Oda ne rohanjak! - mormogtam az orrom alatt.
- Ki szavaz arra, hogy Hanna maradhat? -kérdezte Liam. Harry, Niall, Louis, Hanna és Zayn is feltette a kezét.
- Ő miért szavazhat???? -kiabáltam.
- El szavazhat... - mondta Liam... egyből elmentem tőle. - Ki szavaz arra, hogy ne maradjon? - kérdezte Liam. Pezz, Dani, Stel Jake és én tettük fel a kezünket.
- Neked kell döntened Liam.. - mondta Zany.
- Sajnálom lányok és Jake de Hanna maradni fog.. - mondta Liam..
- Köszii fiúk! És lányok.. tuti kijövünk majjd. - mondta Hanna. Unottan mentem ki a konhyába és töltöttem magamnak egy pohár vizet. Lányok jöttek be majd Louis, Zayn és Niall is.
- Ide adnád a gyümölcsös tálat? -kérdezte Niall. én szó nélkül odatoltam neki. Hanna jött ki ágyneművel a kezébe, az én agyneműmmel!
- Te meg mi a francot csinálsz az ágyneműmmel? - kérdeztem tőle.
- Ja hát kint alszol majd a kanapén... - mondta.
- Te meg LOuis mellett mi? -kérdezte.
- Igen,.. - mondta.
- Na persze.. örülj, hogy maradhatsz!! - mondtam. - Te alszol a kanapén!! - mondtam.
- És a baba? -kérdezte.
- Csak elfér egy negyed akkor te meg magad a kanapén... - mondtam nevetve.
- Hanna.. messzire mész.. Kanapén alszol.. - mondta Louis fejét fogva.
- Jóó.. elmehetek fürdeni? Vagy azt is megtiltjátok? - kérdezte. Én csak mentem és ledőltem a kanapéra.. most nem volt kedvem Louis-hoz, se valamelyik fiúhoz... Lányok ha akarnak valamit jönnek... Hálás vagyok nekik de most hozzájuk sincs kedvem. Ment a SpongeBob és én énekeltem persze.. erről a meséről mindig a Louisos reggeleim jutnak eszembe, amikor arra, keltem, hogy puszilgat és megy a Spongebob.. 30 perces volt a mesém és Liam-mel néztem meg Niallel de nem szóltam hozzájuk...
- Van palackozott víz? - kérdezte Hanna a hátunk mögött.
- Hűtőbe.. - mondta Niall.
- Hm.. Hanna... Tök fain a pizsid.. El-nek is ilyenje van... - mondta Liam. Hátrafordultam.
- Hisz az az enyém!! Mit képzelsz te magadról???? -kiabáltam.
- Nem volt pizsim és gondoltam nem haragszol majd. - mondta.
- Mi ez a kiabálás? És miért van rajtad El pizsje?- kérdezte Pezz fáradtan.
- Én ezt nem tűröm tovább!! Szóljatok ha elhúzott innen!! - mondtam és elindultam az ajtóhoz.
- Hova mész? - kérdezte Louis.
- El... - mondtam könnyezve.
- Mégis hova?? Éjfél van! - mondta Louis tovább.
- Az engem nem érdekel, csak el innen messze a babáktól, Hannától a fiúktól és Tőled!!!! Csalódtam benned!! - mondtam szinte sírva.
- El! Nem mész sehova! - mondta Jake.. - Ha mennél is.. Hol töltenéd az éjszakát? - kérdezte Jake..
- Passz.. park... híd alatt.. majd találok valamit.. - mondtam amíg a kabátomat vettem fel mert hideg volt este attól még, hogy nyár van..- Sziasztok csajok.. majd jövök valamikor.. - mondtam és megöleltem őket. - Te meg remélem jól kihasználod a helyzetedet. - mondtam már sírva hisz belegondolni is rossz, hogy mit csinálhatnak majd Louissal.
- El.. Holnap megyünk L.A.-ba.. - mondta Louis.
- Én nem megyek... vidd Hannácskát....  - mondtam és becsaptam az ajtót. Én nem bírom már ezt.. Mentem amerre vitt a lábam.. Egy parkba mentem először és leültem egy padra. Álmos voltam nagyon így 1 óra múlva elkezdtem sétálgatni. Végül a Temze partjánál leültem egy padra és elaludtam...

Arra keltem, hogy a madarak csiripelnek mellettem.. elaludtam.. és nem raboltak el.. Csoda..hazaindultam, közben gondolkoztam, hogy mi legyen. A telefonom mindig csörgött.. Egyszer bátyám majd valamelyik lány, de legtöbbször Louis.. Egész éjjel hívogatott, de senkinek nem vettem fel a telefont. 30 perc múlva beléptem a meleg házba. Mindenem fázott. eléggé átfagytam éjjel. 10 óra volt.. A konyhába volt mindenki. Megálltam ahogy beértem a konyha részre. Mindenki engem nézett majd a lányok borultak a nyakamba majd Jake.
- Liam... - mondtam ki végül.
- Mondd. - mondta fáradtan.
- Kéne a 1D ház kulcsa.. - mondtam-
- Minek? - kérdezte Niall.
- Nincs hova mennem.. anyáéktól a kulcsot ott hagytam, ide nem jövök és az egyetlen esélyem az 1D ház.. - mondtam szipogva.
- Hol voltál éjjel? - kérdezte Pezz halkan.
- Temze partján egy padon.... - mondtam.
- Te a szabadban aludtál?? az utcán?? - kérdezte Louis.
- Tök mind1 neked nem?... - kérdeztem.
- Nem El!!. - mondta és végre felnézett rám. Dagadt, vörös szemek melyből még mindig 1-2 könnycsepp kigördül.. Nem.. ezt akartam elkerülni, hogy sírjon!!! NEM! ELEANOR NEM SZABAD!! NE CSINÁLJ HÜLYESÉGET!! - kiabáltam magamba. A szeretteim kikészültek miattam.. Körbenézek és mindenki álmos, lányok és a bátyám is úgy néz ki mint Louis. Rég sírtam a tegnapi napot kivéve... Erős lelkem van és idegzetem is, de ez a Hanna....
- Sziasztok.. hát te meg? - kérdezte az emlegetett szamár.. vagyis csak a fejembe emlegetett.
- Még 10 percig itt lakok míg te csak egy vendég vagy itt..-mondtam mű mosolyt álcázva amit egy vak is észrevesz, hogy nem őszinte és nagyon erőltetett.
- Nem kell nyalnod nekem úgyse megyek el.. - mondta.
- Szerinted én nyalizok??.. inkább fordítva aranyom.. - mondtam és indultam a szobánkba amit annyira szeretek.. Tegnap ilyenkor még mindig rendben volt....Elkezdtem pakolni..
- Most komolyan elmész?- jöttek be a lányok.
- Most maradjak itt?.. - kérdeztem..- 4-en. ismétlem 4-en álltak ki mellettem a 9-ből!!- mondtam és behúztam a cipzárt.. -Talán egy ideig megyek csak el, de lehet, hogy a 1D házból keresek új lakást.. Ki kell ürítenem a fejemet.. - mondtam.
- De már te is tudod, hogy mi van.. - mondta Stel..
- De tudnom kell, hogy Louis mit érez most... - mondtam miközben a bejárati ajtóhoz mentem és ott álltunk.
- Hogy mit érzek? Amit nem lehet elmondani! Imádom minden porcikádat, minden hibádat és minden egyes dolgodat. A szemed, a mosolyod, a szád, a bőröd, az érintésed... De, hogy mit érzek azt lehetetlen elmondani.. szavakba nem lehet kifejezni.. Kérlek ne menj el.. - mondta Louis. Én már sírtam. - Én téged Eleanor Jane Calder tiszta szívemből szeretlek úgy mint mást soha! NEm tudok nélküled lenni 1 másodpercet sem.- mondta tovább. - Belebolondulok ha elmész.. - mondta halkan befejezésképp..
- Én.... hülyeséget fogok csinálni.... - mondtam elképedve..
- Mi?? Nem! El!.. - mondta Jake.. - érzed, hogy élsz! Nem kell ahhoz kés se semmi!! Érzed, hogy élsz! Mégpedig, hogy érzel valamit ott belül! Szeretetet!! - mondta Jake.. - Olyan lelked van ami ritka! Nem veszel egykönnyen semmit sem magadra! 2 éve nem láttalak sírni El!!! - mondta Jake még hozzá..
- Szerelmem! - mondta Pezz és kitárta karjait. Nem tudom.. mit csináljak???


5 megjegyzés:

  1. ez a r@banc kikészít :@@ fúúú...de felhúztam magam most...:@
    szegény El :'( <3 Louist pedig nemértem néha...:/
    remélem gyorsan meglesz a 2. komi is ;D <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát.. 1 komi már megvan :DD már csak ugyanennyi kell :D Ne húzd fel magad!!:D <3 <3

      Törlés
  2. Nagyon jo, remelem nemsokara rakod a kovetkezot!! :)) *-* Louis miert nm ment utanaa?? :"( :$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetsziK!:) Igen... Kiderül minden kérdésre a válasz a mai részben!:))

      Törlés