2013. június 29., szombat

15. rész Nevek

Eleanor szemszöge:

3 nap múlva leszek 6 és fél hónapos terhes. Hát az elejét nagyon rosszul viseltem el, nagyon kiborultam akkor, de most már, hogy Louis anyukája, Johan is besegít így sokkal könnyebb igazából. Egyre nyugtalanabb vagyok a bátyám miatt, ami már nem titok miért. Louissal úgy döntöttünk, hogy nem fogjuk elmondani a rajongóknak, az újságíróknak, hogy lány lesz e vagy fiú és a nevét sem. Kicsit félek, hogy ez a baba változtatni fog a bandán, de mind az 5 fiú, még a lányok is mindig megmondják, hogy ilyen ne jusson az eszembe mert nem lesz így. Annyit elárulhatok, hogy a baba December 20.-ra van kiírva. - nyilatkozta az egyik újságírónak Eleanor Calder, Louis Tomlinson barátnője.
- El! Akkor jössz vagy nem?? - kiabálta Jake.
- Megyek már! - mondtam mivel ma én kísérem a bátyámat kemoterápiára.
- Na majd jövünk! - mondta Jake mire egy kéz fogta meg a kezem.
- Ha baj van hívj, és vigyázz magatokra!- mondta Louis majd megcsókolt utána a hasamat is.
- Minden rendben lesz, ne aggódj ennyit! - nevettem majd Jake feladta rám a kabátot mire belekapaszkodtam a kezébe majd elindultunk.
***
- Jó nyertél! - adtam be a derekamat rummy-be mire hirtelena hasamba nyilalt valami.
- El! Jól vagy?? - idegeskedett Jake.
- Ne idegeskedj! És igen, csak azt hiszem rúg a baba. - nevettem úgy, hogy nem bírtam beszélni.
- Ha anya és apa látna minket, nagy csalódás lennénk nekik . -nevetett Jake.
- Hé! Eddig se voltunk minta gyerekek. - mondtam és visszagondoltam a 18. születésnapomra.

~- Jake nem mondom el.- mondtam mosolyogva. Kimentek majd felöltöztem majd lementem.
- Anya és apa mingyárt jönnek elmentek 10 percre mert elfelejtettek valamit.. - mondta Jake és nézte a tv-t, kapcsolgatta. Ekkor megállt a Many mesternél.
- Many mesteer kalandajiiI!! - kiabálta a 20 éves bátyám.. Leülltem mellé és a kezembe vettem a távirányítót. Elkapcsoltam a Zümmy kalandjaira. - Elanor!!! Many mester ment!!!! - mondta Jake.
- Itt meg Zümmy megy!!!!! Ezt nézzük! úgy is jobb mint az a spanyol szappanopera. - nyújtotam rá a nyelvét. Elkezdtünk veszekedni játékból ekkor anyáék jöttek meg.
- Hhh.. Anya és Apa felnőtt gyermekei... - mondta Apa viccesen.. még soha nem volt ilyen.. Mi csak nevettünk Jake-kel.~

- Jó oké, meggyőztél csak ezzel! - nevetett Jake. - El.. ugye megélem azt, hogy egyszer lássam az unokahúgomat? - kérdezte immár szomorúan.
- Jake.. előtted fog felnőni. - mosolyogtam rá.
- Miért bízol bennem ennyire? Megfogok halni. - mondta sírva.
- Jake!! ne sírj itt nekem mert akkora pofont adok! Nem sírhatsz! Te vagy a legerősebb lelkű, érzelmű ember akit valaha is ismertem! Tudom, hogy képes vagy rá ilyen kevés idő alatt is! - mondtam.
- Szeretlek húgi. - mosolygott majd megölelt. - neveld meg a gyerekedet, mert megrúgott!! - mondta fájdalmas arccal de viccesen amin röhögtem.
- Ö.. Jake.. az létezik, hogy anya és apa vannak itt és erre tartanak? - kérdeztem hátat fordítva nekik hisz nem tudják, hogy terhes vagyok.
- Azt hiszem végünk. - nevetett kínosan Jake és megfogta a hasam mire megint rúgott a baba elég erősen amit megéreztem. 
- Jake? Eleanor?? - kérdezte apa.
- Sziasztok! - mondtam hátat fordítva. Anya a vállamra rakta a kezét és lassan megfordított. 
- Ez meg?? - kérdezte mérgesen apa.
- Most mondj valamit Eleanor Jane Clader.. - mondta anya.
- Öm.. Meglepetés?! Nagyszülők lesztek.. - mondtam kínosan.
- Ez nem vicces! Kitől van? - kérdezte apa.
- Louistól! - mondtam büszkén.
- Nagyot csalódtam benned most is! - mondta apa.
- Apa állj le! Semmi jogod nincs, hogy így viselkedj vele. Legalább mellette állhatnál. - mondta Jake és én hozzábújtam.
- Remélem azért felhívsz, hogy mikor születik. - mondta apa majd elment.
- Én gratulálok és örülnék, ha mesélnél.  - mondta anya.
- Oké, köszi, de nekem most Jake és a baba állapota a legfontosabb. Majd ha minden rendben lesz mesélek.-mondtam.
- Hát rendben. - mondta anya és ment.

otthon:

Mikor hazaértünk rá fél órára mindenki feszült volt kiéve Stellát. Nem tudom, hogy hogy lehet ilyen nyugodt..
- Stel.. meséld már el nekünk, hogy hogy lehetsz ilyen nyugodt amikor a barátod rákos? - kérdeztem tőle.
- Nem vagyok nyugodt! Csak ti csináljátok ezt ami nem jó Jake miatt, mert mindig eszébe fog jutni! nyugodtnak kell, hogy mutassuk magunkat ha belül össze is vagyunk törve! - mondta mérgesen. Ez eddig eszembe se jutott.
- Én..... - nem tudtam mit mondani mert a könnyek előtörtek belőlem és zokogni kezdtem mire a baba újra rúgott de most élénkebben. - Au... -nyögtem ki.
- El jól vagy? - rohant hozzám mindenki de mégis Niall tette fel a kérdést.
- A-azt hiszem igen. - szipogtam.
- A baba megérzi, hogy sírsz és azt is ha az apja is megérinti őt. - mondta Louis anyukája.
- De Jake-nél is kapálózott. - mondtam.
- Mert érzi, hogy ki fontos neked. - mosolygott Johan és Louis kezét a hasamra tette mire az enyémet meg az övére. - Érezzétek a gyereketeket. - mosolygott Johan majd Louisra néztem aki csak egy puszit nyomott a fejemre. Hirtelen elkezdett mozgolódni ami eléggé fájt, de melegség töltött el.
- Már várom, hogy a kezembe foghassam. - mondta Louis és adott egy csókot.
- Én meg várom, hogy velünk legyen. Remélem nem tanulja el annyira a szokásaitokat. - nevettem.
- Uuu!! Találjuk ki most, hogy mi legyen a neve!!! - mondta Pezz felpörögve.
- De azt se tudjuk, hogy fiú lesz vagy lány. - mondtam.
- Egy fiú és egy lány nevet is választunk. -mondta Dani. Végül belementem.
- Akkor én mondhatom, hogy melyik nevek tetszenek? -kérdezte Louis.
- Tied a pálya haver! - mondta Zayn.
- Lány nevek: Abbie és Halley és Fiú: Kevin, Finn és Sam - mondta Louis.
- Halley olyan szép név. - mondta Stel.
- Az és mindegyik név tetszik és a Halley olyan különleges de hogy lehet becézni? - kérdeztem.
-  Ley? - kérdezte Jake.
- EZ jóó. - mosolyogtam és felírtam mindegyiket egy papírra ahogy a többiek is. - Szerintem lány nevek: Hope amit nagyon szeretek és az Allyson. Fiú: Benjamin. - mondtam végül mind felkerült a listára.
- Ez kevés még kéne 1-1 név. - mondta Harry.
- Mit szóltok a Bell-hez és a Blake-hez? - kérdezte Johan.
- Oké! - mosolyogtam.
- Nehéz választani, mind olyan szép... - mondta Liam nyafogva.
- Én 3 lány név közül és 2 fiú név közül nem tudok választani.. - mondtam. - MEGVAN! - kiabálta el magam.
- Jó egyeseknek.. - mondta Zayn és Pezz duzzogva. Fél óra múlva mindenki megvolt.
- Akkor: Pezz: Halley és Sam
Dani: Bell és Finn
Stel: Bell és Benjamin
Zayn: Abbie és Benjamin
Liam: Allyson és Kevin
Niall: Allyson és Sam
Harreh: Hope és Blake
Louis:Hope/Allyson és Finn
Ed: Halley és Sam.
Jake: Hope és Benjamin
Eleanor: Hope Allyson Tomlinson és Banjamin Tomlinson ez aranyos.
És én (Johanna): Halley és Benjamin. - fejezte be Johan.
- Nekem tetszik El összeállítása. - mosolyogtak a lányok egyszerre. Végül maradtunk annál amit én írtam. Louissal bementünk a szobánkba mert már fáradt voltam nagyon.


Mit bambulsz ennyire nagyon? - nevetett Louis és hátulról megölelt.
- körülbelül 2 és fél hónap múlva már a kezünkbe fogjuk tartani a babát. - mondtam halványan mosolyogva.
- Remélem, hogy kislány lesz, de a fiúnak is nagyon örülnék, csak egészséges legyen. - mondta a nyakamba Louis.
- Én kisfiút jobban szeretnék. - nevettem.


pár nap múlva a nőgyógyásznál:

- Gratulálok Eleanor ön egy egészséges kis..............

Minnél hamarabb hozom a kövit <33 :)))

2 megjegyzés:

  1. édes pici baba *-* <3
    és szerintem legyen hibrid ;D az a tuti *-*
    de mint mindig most is imádom az egész részt, mert olyan ügyesokosszép vagy *-* ;) <3
    ps.:újra beszélgetnünk kéne sokatsokatsokat, merthiányollak

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. *-*azlesz xddd a végét ne túlozzuk:D <3 okééééé énistégödöt<3

      Törlés