2013. április 9., kedd

13. rész Jó-rossz, jó-rossz.. Most melyik??

Egy kis kihagyás után de itt az új rész! :)

-Igen?? - kérdeztem.
- Szia kicsim. Hogy vagy? - kérdzete anya.
- Jól.. ti? - kérdeztem unottan.
- Jól.. 
- Baba? - kérdeztem.
- Megvan és egészséges.- mondta anya.
- Oké.. anya mit szeretnél? - kérdeztem rá a lényegre.
- Hogy tudnánk e találkozni.. Jake, Te meg én.. - mondta ki végül..


Eleanor szemszöge:

Kicsit meglepett ez a kérése anyának... Gondolkoztam magamba és nem tudtam mit mondjak..
- El?? - kérdezte anya.
- Mi?? Ja igen.. mikor? - kérdeztem.
- Mikor jó nektek? - kérdezte.
- Én holnap dolgozni megyek, de akkor olyan 5 fele a szokásos Starbucks-os kévázóban? - kérdeztem.
- Oké. köszönöm. Akkor holnap. Szia Kicsim.. - mondta anya és letette.
- Na?? - kérdezte Dani.
- Holnap találkozok vele meg Jake is... - mondtam.
- Én is mehetek?? - pörgött Pezz.
- Nem Pezz... - mondtam és elindultam a nappaliba. - Jake... téged hívott már anya? - kérdzetem.
- Ja... És holnap találkozunk 3-an.. tudom.. - mondta bátyám.
- És nekem nem akartál szólni?- kérdeztem tőle.
- De.... csak anya mondta, hogy majd beszél veled.. - mondta Jake. Ráhagytam az egészet és beleültem Louis ölébe aki egyből mosolygott és elkezdte puszilgatni a nyakamat amin cska nevettem mert ott csikis vagyok de nagyon.
- Életem!! Hoztam Kakaót! - mondta Dani és a kezembe adta a bögrémet. Superman-es tegyük hozzá.
- Köszönöm Szerelmem. Csinálunk egy képet Batman? - kérdeztem mosolyogva és szerintem értette a célzást. lerakta a  bögrét az asztalra és én is majd elkészült a kép amit felraktam Twitterre.


" @EleanorJCalder: Igen! Én nem szeretem a tejszínhabot a kakaón mert akkor nem tudom, hogy igyam e ami a bögrémbe van vagy a tejszínhabot egyem?!... Mrs. Batman és Mrs. Superman. Haha. Szeretlek "életem", @DaniellePeazer  :))<3"

Válaszul egy nagy puszit kaptam Danitól.
- És én??? - kérdzete Pezz és Stel szinte egyszerre megsértődve. Mi Danival odamentünk és én Pezz-re, Dani Stel-re ugrott rá majd fordítva.
- Nem így gondoltuk.. - mondta Stel fájdalmasan.
- Ti kértétek! - nevetett Liam. Közben Lottie Niall ölébe ült és beszélgettek olyan édesek... Fizzy Harryvel bezsélgetett és az ikrek Louison lógtak. Közben most bejött Johan is.
- Daisy, Phoebe.... hagyjatok levegőt azért Louisnak is... - mondta Johan.
- Neeem... Louis úgyis hiányolta őket.. most megkapja amit akart.. - nevettem.
- 1.......2.......3... - számolt el Louis 3-ig de én már az 1-nél futottam.. tudtam mit akart. 10 percig rohangáltunk mikor elkapott pont a nappaliban felemelt jó magasra és úgy vitt a szobánk felé. - Jóéjt emberek! Holnap reggel találkozunk! - mondta perverzül Louis amin cska nevettem. Beértünk a szobánkba és Louis lefektetett az ágyra majd ő felém. 
- És akkor most gondolom lesz egy szép esténk.. - mondtam mosolyogva és gomboltam ki az ingét.
- Jól gondolod édes.. - mondta Louis és elkezdte csókolgatni a nyakamat.
- Louis.. borotválkozz meg ez így csikiz... - mondtam neki.
- Igen?? - kérdzete és elkezdte direkt ciskizni a nyakam amit hangos nevetéssel és sikítással követtem.
- Halkabban!! Nem halljuk a szerelmetektől a chips ropogását!!! - kiabálta be Niall amin röhögtünk.
- Nem félsz, hogy Niall "megrontja" Lottiet? - kérdeztem viccesen.
- Rátapintottál a rémálmomra.... - mondta Louis becsukott szemmel.
- Louis... Lottie már nem kislány... - mondtam mosolyogva és a kezemet az arcára raktam.
- Tudom... de Niall meg.. 2 év van köztük.....- mondta Louis amin nevettem. - Most min röhögsz? - kérdezte.
- Louis... köztünk 5 év van.. - mosolyogtam.
- De ez köztünk nem pedofilitás.... Lottie még nem töltötte be a 18-at és Niall már 19.. - mondta Louis.
- Louis.. szeretik egymást 2 év ide oda... és akkor ez köztünk sok az 5 év?? - kérdeztem.
- Igen, de... - mondta de belevágtam a szavába.
- De???.. Louis.... Jake és Stel között meg 3 év van.. És??? És ami a legrosszabb.. Jake még Stellért el is vesztette a gyerekkori legjobb haverját!! Ez a szerelem!!... Louis ez csak kor.. És mivan ha ma elveszti a szüzességét Lottie?? Semmi.. egyszer ennek is eljön az ideje.. De kérj tanácsot Jake-től.. ő átélte már ezt.. - kacsintottam rá és kimásztam alóla majd egy pólób aés egy bugyiba mentem ki a konyhába. Idő: 21:48... Hm még nincs is olyan későn.. Töltöttem magamnak egy kis narancslevet majd elkezdtem kortyonként inni és gondolkoztam...  Mi van ha nem kezel komolyan Louis... Miért sok neki ez az 5 év.. jó mondjuk nem kevés de ha ennyire zavarja miért vna velem??. Gondolkozásomat a víz folyása zavarta meg.
- A szívbajt hozod rám Zayn... - mondtam csukott szemmel és leraktam a poharamat. 
- Bocsi... mi a baj? - kérdezte.
- Ahj.. semmi.. - vakartam meg a homlokom. Csöngettek. Ki lehet ilyenkor???? Odasétáltam az ajtóhoz majd azt kinyitottam.
- Szia Kisláááány! Mizu??? - rontott be Ed..
- Ed.. te ittál?? És mit keresel itt ilyenkor? - kérdeztem.
- Nem.... Figyelj.... Tudom, hogy szereted az Evanescene-t és figyu..... Eltudlak vinni egy koncertre!!! - mondta Ed.
- Ez komoly? - csillant fel a szemem. 
- Igeen. Na ki kap egy öleléést? - kérdezte Ed és én szó nélkül a nyakába ugrottam.
- Eeeeed!! - jött ki Stel is és nyakába ugrott Ed-nek.. Én szó nélkül bementem a nappaliba és leültem a kanapéra. A dohányzó asztalon még ottvolt a bögrém és tele volt még kakaóval. A bögre alatt egy cetli volt.

" Szerelmem!!!!! A kakaód megvár téged! MAjd melegítsd meg nehogy fájjon a torkicáááád!!! <3

Pezz & Dani"

Akaratlanul is nevetnem kellett. Fogtam magam megmelegítettem  majd megittam. Jake jött hozzám.
- Mi a baj?- tette fel a legfeltűnőbb kérdést amit Zayn is megkérdezett már..
- Nem tudom..- feleltem a legegyszerűbb választ.
- Ilyen nincs Eleanor.. - mondta bátyám.
- Louis... - mondtam.
- Mit csinált? El.. nem szeretem amikor fogóval kell kihúznom belőled, hogy mi van.. - mondta Jake és felémfordult végre aminek következtében én egyből hozzábújtam. - Héhéé!! Mi ez a nagy gond?? - kérdezte bátyám miközben átölelt.
- Nem tudom... Azt mondta, hogy ez az 5 év köztünk sok.. de akkor miért van velem??? Csak játszik?? Vagy csak arra vagyok jó?? - kérdeztem Jake-től.
- Te komolyan így vetted le a beszélgetést? - hallottam Louis hangját. Fenébe....Csak jobban öleltem Jaket mert féltem. - Eleanor... ez hülyeség.. nézz a szemembe kérlek.. - fogta mega  csuklómat és óvatosan kifordított bátyám ölelő és védelmező karjai közül.
- I-i-igen.. - mondtam halkan.
- Eleanor.. Ez nem így van! Igen sok az 5 év, de nem érdekel! Szeretlek úgy ahogy vagy 5 év ide vagy oda.. - mondt aés magához húzott és én nyakába borultam és beszippantottam az édes illatát. 
- Sajnálom.. - mondtam mire cska simogatta a hátam.
- Semmi baj Prücsök.. - puszilta meg fejem búbját. - Jake.. beszélhetnénk? - kérdezte Louis bátyámat.
- Mondd. - mondta Jake álmosan.
- Te hogy kezelted ezt, hogy El velem volt akkor amikor "eltűntünk" meg úgy utána is, hogy tudtad bármikor bármi lehet??? - kérdezte Jake.
- Pff.. ne is kérdezd... széttépett az ideg.. De utána felfogtam, hogy az a kislány aki a szemem előtt nőtt fel hamar az már nem lesz többé úgy kislány csak a szívembe. GOndolom most Lottiera és Niallre gondolsz és nem akarlak csesztetni, de szerintem a húgod már elvesztette nem rég pár órája... - mondta Jake. Megleptek szavai egy kicsit.
- Istenem... Niall most nagyon bízok benned!!! - mondta ki hangosan Louis. Én csak megfogtam a kezét neki és rámnézett egyből..
- Se Lottie se Niall sem hülye... Szeretik egymást Louis... - mondtam.
- Tudom.. - mondta Louis.
- Eeeel! Akkor jössz velem Evanescene koncertre???? - jött be Ed.
- Nanáá! - mosolyogtam.
- Te mész az istennő koncertjére??? - kérdezte bátyám.
- Ja és Te nem jössz!! bibibííí!!! - nyújtottam ki rá a nyelvem.
- Nemááááá' Hagy menjeeek. Lécciiiiii.. - könyörgött bátyám.
- Jake.... Ed, Pezz, Dani és Én megyünk... - mondtam..
- éés?? Hagyj menjeek! - mondta Jake.
- Jó felölem jöhet.. - mondta Ed.
- Gyere kisbaba..- mondtam gúnyolódva.
- Szóval elmész egy koncertre ahol lesz egy csomó pasi.... - mondta Louis.
- Jajj Lou!!! Vigyázunk ráá! - mondta Jake.
- Tudom...- mondta Louis.
- Na megyünk.. Jóééjt. - mondtam és elindultunk be Louissal és hát.. jó éjszakánk volt mostmár tényleg..

Másnap kávézóban:

Első munkanapom jól sikerült és 1 tetoválást csináltam meg ami egy kutya tappancs volt egy csak csuklójára.. Jól sikerült minden. Mikor beléptünk a Starbucks kávézóba akkor esett le.. anya Amerikába van.. vagyis kéne, hogy legyen.
- Sziasztok kincseim! - ölelt meg minket anya és a hasa már nyomott minket.
- Hogy vagy anya? - kérdezte Jake.
- Jól.. gondolom most El benned az merül fel, hogy mit keresek Londonban.. Csak jöttem látogatni anyát és apát aztán holnap megyek vissza és beszűkítettem egy találkát veletek ami igazából egy bejelentés neked aminek nem fogsz örülni....
- Mi-i?? - kérdeztem nagy ijedtséggel.
- Rákos vagyok..- mondta Jake.
- Ho-o-ogy m-mi??? - kérdeztem és éreztem, hogy alig kapok levegőt. - De......


4 megjegyzés:

  1. jáááj...nem is láttam, hogy fent az új rész.!!!:/
    de Perfect *-* bár mondjuk tőled már megszoktam, hogy nem tudsz rosszat írni ;) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már aggódtam h nem ír senki :/// Köszönöm, imádlaak!:)) <3

      Törlés
  2. Uristen *--*.. Nagyon jó, viszont iszonyatosan meg is lepődtem a végén.. o.O Hozzad gyorsan következőt.! :D :$ Így tovább. :)))

    VálaszTörlés